kuren met goed advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kuren met goed advies bokito

he beste mensen het was en tyd geleden.maar that komt omdat myn laptop was gevallen dus stuk. wat geld voor de kerst ge kregen . nu heb ik en nieuwe gekock dus ben ik weer van de party.vanavond breng ik jullie op de hoogte van de kuur van 15-11-2007.zit nu in de 5 week.tot straaks eearst computer naar huis brengen. net gecocht moest eve op de forum komen. zo lang naar uit gekeken nauw tot straks fitnes collegas hahaha.ben bly computer doet het weer

Comment

Originally posted by bokito View Post
      he beste mensen het was en tyd geleden.maar that komt omdat myn laptop was gevallen dus stuk. wat geld voor de kerst ge kregen . nu heb ik en nieuwe gekock dus ben ik weer van de party.vanavond breng ik jullie op de hoogte van de kuur van 15-11-2007.zit nu in de 5 week.tot straaks eearst computer naar huis brengen. net gecocht moest eve op de forum komen. zo lang naar uit gekeken nauw tot straks fitnes collegas hahaha.ben bly computer doet het weer
      euhm ik weet dat ik niet altijd perfect Nederlands typ hoor..
      mijn excuus is omdat ik een Belg ben :P en altijd in het dialect typ hehe wat is uw excuus?

anyway nog veel succes met je kuur!!!

Comment

Originally posted by denjv View Post
        euhm ik weet dat ik niet altijd perfect Nederlands typ hoor..
        mijn excuus is omdat ik een Belg ben :P en altijd in het dialect typ hehe wat is uw excuus?

anyway nog veel succes met je kuur!!!
        ik ben antillian mieschien daarom hahahahah

Comment

Originally posted by bokito View Post
          ik ben antillian mieschien daarom hahahahah
          aaaah daarom :P oke haha

Comment

en hoe zit dat dan met oxy, ook op nuchtere maag zelfde als bij dedbol of anders, kan er namelijk weinig van vinden

Comment

Kort gezegd bijna alle orale anabolische steroid dienen op een lege maag ingenomen te worden.
              Dit vanwege de werkzame stoffen die worden opgenomen door het vet in je voeding, waardoor de werking wordt verminderd.

Grtz.

Comment

kuren met goed advies

nu een up date van de kuurtje.ik ben nu in myn 5 week van myn kuur.
                die bestaat uit. 500 mg sust p week.400 mg deca p week 100 mg oxy.
                een voor 10 weken lang.
                hoe vordert het hmmmm. dat weet ik niet zo ben maar twee kilo aan ge komen in die 5 weken.druk wat meer maar hadt meer verwacht voor het nieuwe jaar
                ik hebt ge twyfelt om te stopen en met iets anders beginen. maar ik maak het af even afwachten hoe het verloop mieschien gaat die in de einde stuk wat beter. als ik niet tevreden bent wat anders dan proberen.
                ik how jullie op de hoogte
                175 m 70kg 32j

Comment

lol.. maar 2kg in 5 weken...?

ik ben in men 4de week sust en deca en ben al 10kg aangekomen...

zeker dat je voeding wel goed zit????

Comment

Inderdaad, in week 5 maar 2kg op die doses? Klinkt als neppers. Tenzij je opeens megadroog aan het worden bent, dan is je voedingsschema gewoon ruk. Post je voedingsschema eens, zal er eens naar kijken.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

moet wel nep zijn. al eet je niks moet je nog meer als twee kg aankomen.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zekers met oxy, was zwaar aan de schijt ervan, maar de kilo's vlogen er aan.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                          Zekers met oxy, was zwaar aan de schijt ervan, maar de kilo's vlogen er aan.
                          haha en het kwam allemaal in de wc terecht :P
                          Calisthenics / Street workout

Comment

daar gaat het niet om, het was goeie, want dan gebeurt dat nameluk
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X