hallo
ik heb heb 4/5 maanden geleden een doping kuur gedaan.
wat ik gekuurt heb zijn de volgende!!
1) oxymetholone 25mg (3 stuks per dag)
2) nandrolone decanate 25mg/ml ( de eene week deed is 2 stuk's(ml) en de andere week 3(ml) stuks per week (injectie)
3) sustanon 250 ( de eene week deed is 3 stuk's(ml) en de andere week 2(ml) stuks per week (injectie)
maar ik ging gewoon alles eten dus geen voedingschema en had ook geen trainingschema dus trainde van alles
ik was 1.74m, was 82 kilo, 17 jaar oud
en over 5/6 weken was ik 95 kilo en werd ook heel agresief , was ook veel sterker geworden.
maar na de kuur heb ik geen nakuur gedaan
en nu zit ik allen maar kleiner en kleiner te worden
maar ik wil graag weer aan een kuur beginnen zal ik dan eerst een nakuur moeten doen?? zoja wat zal ik dan moeten gebruiken???
ik hoor het nog van jullie
maar wat ik nu wil doen is het volgende:
en nu wil ik allen maar
nandrolone decanate 25mg/ml
sustanon 250 doen van 8 weken!
wat raden jullie mij aan ???
ik heb heb 4/5 maanden geleden een doping kuur gedaan.
wat ik gekuurt heb zijn de volgende!!
1) oxymetholone 25mg (3 stuks per dag)
2) nandrolone decanate 25mg/ml ( de eene week deed is 2 stuk's(ml) en de andere week 3(ml) stuks per week (injectie)
3) sustanon 250 ( de eene week deed is 3 stuk's(ml) en de andere week 2(ml) stuks per week (injectie)
maar ik ging gewoon alles eten dus geen voedingschema en had ook geen trainingschema dus trainde van alles
ik was 1.74m, was 82 kilo, 17 jaar oud
en over 5/6 weken was ik 95 kilo en werd ook heel agresief , was ook veel sterker geworden.
maar na de kuur heb ik geen nakuur gedaan
en nu zit ik allen maar kleiner en kleiner te worden
maar ik wil graag weer aan een kuur beginnen zal ik dan eerst een nakuur moeten doen?? zoja wat zal ik dan moeten gebruiken???
ik hoor het nog van jullie
maar wat ik nu wil doen is het volgende:
en nu wil ik allen maar
nandrolone decanate 25mg/ml
sustanon 250 doen van 8 weken!
wat raden jullie mij aan ???
Comment