mijn dome kuur en resultaten.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn dome kuur en resultaten.....

hallo
    ik heb heb 4/5 maanden geleden een doping kuur gedaan.
    wat ik gekuurt heb zijn de volgende!!
    1) oxymetholone 25mg (3 stuks per dag)
    2) nandrolone decanate 25mg/ml ( de eene week deed is 2 stuk's(ml) en de andere week 3(ml) stuks per week (injectie)
    3) sustanon 250 ( de eene week deed is 3 stuk's(ml) en de andere week 2(ml) stuks per week (injectie)
    maar ik ging gewoon alles eten dus geen voedingschema en had ook geen trainingschema dus trainde van alles

ik was 1.74m, was 82 kilo, 17 jaar oud
    en over 5/6 weken was ik 95 kilo en werd ook heel agresief , was ook veel sterker geworden.

maar na de kuur heb ik geen nakuur gedaan
    en nu zit ik allen maar kleiner en kleiner te worden
    maar ik wil graag weer aan een kuur beginnen zal ik dan eerst een nakuur moeten doen?? zoja wat zal ik dan moeten gebruiken???
    ik hoor het nog van jullie

maar wat ik nu wil doen is het volgende:
    en nu wil ik allen maar
    nandrolone decanate 25mg/ml
    sustanon 250 doen van 8 weken!
    wat raden jullie mij aan ???
    Last edited by Taron; 28-11-2007, 13:36.

Dude je bent gek je bent 17 jaar jij moet geeneens aan kuren denken ga eerst eens fatsoenlijk eten en trainen.

PS prijzen noemen mag ook niet

Comment

ik raad je aan zo vlug mogelijk naar een dokter te gaan en je endocrinologisch systeem in kaart te laten brengen, en te zien hoe het met je groeiplaten zit.

Weet je uberhaupt wat steroiden met je lichaam doen?
      the one and only tabata overlord

Comment

Zou in ieder geval nog een nakuurtje pakken om te redden wat er nog te redden valt. Zet die volgende kuur maar uit je hoofd, vanaf je 23ste kun je weer gaan denken, als je tot die tijd tenminste behoorlijk getraind hebt. Prijzen noemen mag niet, daar zul je wel een waarschuwing voor krijgen. Verder heb je zelf zeker geen enkel idee over wat al die dingen zijn en doen en zeker op jouw leeftijd...
        Zou ook even naar Genjuro luisteren, die heeft er wèl verstand van.
        Last edited by GeneralIx; 28-11-2007, 10:51.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Daarnaast kan je het geld beter gebruiken voor een cursus Nederlands (tering dacht dat mijn nl slecht was).

Maar even ontopic: GAST stop echt heel snel met die rommel, zeker op jou leeftijd.

Comment

als je anabolen wilt gebruiken moet je al een KEI zijn in de bodybuildingsport. Je voeding en trainingschema moeten perfect zijn en je moet 100% weten waar je mee bezig bent. Anabole steroiden zijn gevaarlijk als je maar wat aanklooit! Ik ben niet op het forum gekomen om mensen lekker op de vingers te gaan tikken en clean trainen te promoten maar ik zie dat jij echt helemaal geen fuck benul hebt van wat je aan het doen bent kerel.

Ga eerst maar eens naar de dokter en vertel hem of haar maar eens wat je allemaal uitgespookt hebt met die troep en laat je eigen maar eens goed checken. Misschien valt de schade nog enigzins mee.

maar zodra je herstelt bent moet je hier echt niet meer aan beginnen mannetje!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Dit slaat echt helemaal nergens op man.

Ga eerst is gewoon normaal een beetje trainen tot je een jaar of 24 - 26 bent.

En verdiep je is in de materie en de regels hier op het forum.
              Vragen naar schema's is niet toegestaan.
              Last edited by Been; 28-11-2007, 17:45.
              Who's the Chef

Comment

nu heb ik wel schema's
                maar ik groei niet, daarom dacht aan een kuur te beginnen !!
                maar zo als jullie zeggen ga ik naar de dokter, maar ik ben bang dat me ouder's dan achter komen....
                bedankt wat ik al van jullie weet maar ik zou graag meer willen horen

Comment

Een dokter heeft zwijgplicht hij mag dus niks tegen je ouders zeggen, ps vonden je ouders het niet raar dat je van82 naar 95 naar 82 kilo ging, ze zullen toch wel wat opgemerkt hebben??

Comment

ja hadden ze ook maar ik kocht creatine en zei dat het daar door komt!

Comment

Originally posted by Taron View Post
                      ja hadden ze ook maar ik kocht creatine en zei dat het daar door komt!
                      Dan heb je wel ontzettend goedgelovige ouders. En zoals al gezegd, de dokter heeft een zwijgplicht. Zelfs als hij dat niet had zou je dat risico maar moeten nemen, dit soort grappen kan nare gevolgen hebben.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ze zijn nie echt goedgelovige ouders maar ze begrijpen niets van...
                        maar je hebt wel gelijk het is geen grap!!!!!!!!

Comment

Gewoon nu 3 jaar wachten tot je weer aan een kuur begint gewoon even natuurel trainen.

Comment

Hmmm, misschien moet je anders eens overwegen om een kuur met groeihormonen te nemen, voor een maand of 9, ga je wel weer over die 92kg heen. Je bent nu toch al lekker bezig ermee, boeie dat je naar de klote gaat je hoeft toch geen 100 te worden; en trouwens je hebt die 17 ook al gehaald.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                              boeie dat je naar de klote gaat je hoeft toch geen 100 te worden; en trouwens je hebt die 17 ook al gehaald.
                              wat bedoel je eigelijks hier mee???
                              snap ik het goed schijt als ik op me 20(bijvoorbeeld) dood ga??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X