deca+sus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca+sus

hallo, ik heb een aanbieding gekregen voor een kuur

ik heb nog nooit anabolen gebruikt en dit zou een kuur moeten zijn voor beginners (een kleine kuur)

week 1-10 deca 200mg.
    week 1-10 sustanon 500mg
    week 12-13 nolvadex 40mg.
    week 13-14 nolvadex 20mg

kan ik hier veel kwaad mee voor men gezondheid? gaat het veel resultaat geven???

THX!!!
    2 jaar training | 1m80 | van 58kg naar 80kg

Originally posted by jakke869 View Post
    hallo, ik heb een aanbieding gekregen voor een kuur

ik heb nog nooit anabolen gebruikt en dit zou een kuur moeten zijn voor beginners (een kleine kuur)

week 1-10 deca 200mg.
    week 1-10 sustanon 500mg
    week 12-13 nolvadex 40mg.
    week 13-14 nolvadex 20mg

kan ik hier veel kwaad mee voor men gezondheid? gaat het veel resultaat geven???

THX!!!
    Een kuur heeft alleen effect als je je trainings schema EN je voedingsschema 100 procent voor elkaar hebt, anders kun je het net zo goed niet doen.

Ik vind hem wel een beetje zwaar voor je 1e kuur. Ik wil zelf ook starten met een kuur maar zeker niet zo zwaar als jouw.
    De nakuur is trouwens wel oke alleen zal ik hem 4 weken doen ipv 3. week 14 - 15 20mg nolvadex

Ohja, AS. is altijd slecht voor je gezondheid

Comment

Heel goed kuurtje, se. Enkel ik zou de deca op 400 mg per week steken. Maar enkel sust alleen zou ook al goed zijn voor een eerste keer.

Grtz

Comment

Deca best altijd weekje vroeger stoppen dan test voor de dip een beetje op te vangen. Kun je ook laten, maar ik zou het niet doen.

je kuur is ook al lang en zwaar genoeg om hcg te overwegen... Als je ballen krimpen ga je het nodig hebben.
        the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X