nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zwaan View Post
    Omdat er uiteindelijk meer test in je lichaam bevind, bijv. 100mg test prop om de dag, dus uhm 350mg gemiddeld per week, maar die eerste 100mg van dag 1 is nagenoeg niks meer van over eind van de week. Test enanthate laten we zeggen we zitten in week 4, de piek van het prikken van week 2 zit er lekker in, terwijl er echt wel al iets wordt vrijgegeven van week 3, is niet de piek van week 3 die erbij komt maar wel iets. bijmekaar opgeteld heb je gewoon meer werkzame mg's in je flikker zitten.
    Ah oké. Bedankt weer voor de uitleg!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leuk dat gelul over lange of korte esters,nee hoor,maar even wat anders,ik ga oor de sus omdat ik daar veel meer ervaring mee heb dan de test e.
      Ben wel erg tevreden over de test e maar ik weet dat de sustanon bij mij nog meer wonderen doet,zeker in combinatie met de hgh.
      Wat betreft vocht vasthouden is ook weer iets wat bij iedereen verschilt,bij mij geen vocht,helemaal niets(sus of test e maakt niet uit.
      Voor de rest ga ik nog steeds goed en ben goed sterk al blijft het nu gelijk qua gewichten.
      Nog een twee weken en dan de nakuur en dan even drie maanden goed door trainen en rusten.grtz.

Comment

niet teveel arimidex. het vocht heeft ook nuttige functies.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          niet teveel arimidex. het vocht heeft ook nuttige functies.
          Zoals?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

smering van je gewrichten geloof ik. 't staat me niet meer zo helder bij. wat bij mij sowieso wel opviel was dat je met het vocht meer kracht hebt dan met droog. dan doet alles veel sneller pijn.

Comment

Originally posted by bruce View Post
              smering van je gewrichten geloof ik. 't staat me niet meer zo helder bij. wat bij mij sowieso wel opviel was dat je met het vocht meer kracht hebt dan met droog. dan doet alles veel sneller pijn.
              Is het dan niet gewoon dat de droogmakers je oestrogeen laten zakken (progestin was geloof ik de term) waardoor je gewrichtspijnen e.d. krijgt, en dat je van standaard test (etc.) genoeg aromatiseert om je oestrogeen hoog genoeg te houden (of zelfs te hoog, waardoor je ari of tamoxifen o.i.d. moet gaan gebruiken).

sigpic

Comment

ik moet je het antwoord ff schuldig blijven, maar ik heb zeker gelezen/ geweten dat het vocht je voordelen gaf/ geeft. maar ik weet niet meer hoe ik dat weet. zo weet ik wel meer dingen, maar hoe k eraan kom....?
                lol

Comment

Klopt opzeker Bruce, je houdt vocht vast en ook tussen je gewrichten, dat smeert lekker. Zelfde of juist niet, als je winny neemt dat ontrekt weer juist vocht gelijk weer zeurende ellebogen o.a.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X