Deca / D-bol kuur, wat is jullie mening?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca / D-bol kuur, wat is jullie mening?

Hoi, ik zit inmiddels aan het begin van mijn tweede week Deca/dianabol kuur. Ik vroeg me af wat je van mijn kuur vindt en heb nog beetje twijfels over mijn nakuur. Mijn stats zijn de volgende:

35 jaar
    85 kilo
    1.88 hoog
    19% vet
    53 water

Ik train 4 a 5 keer in de week, behoorlijk zwaar, tot t gaatje zeg maar
    Aan kracht scheelt t niet maar kom de laatste jaren bijna niet aan in gewicht en massa (vandaar de kuur > volgend niveau) vreet zoveel als ik kan, drink 2 koolh shakes pd en direct na 't trainen eiwit shake.

------
    week 1 t/m 6 Dianabol opbouwend van 20 mg per dag tot in week 4 30mg per dag, dan weer af bouwen to 20mg in week 6

week 2 t/m 9 Deca Durabolin 200 mg/ml per week (8 shots totaal)

week 3 t/m 14 Tribulus tabletten voor natuurlijk testosteron gehalte op peil te houden en de potentie uiteraard

Nakuur:

week 7 t/m 14 Maria distel / liv 52 voor lever reiniging ivm de dianabol tabletten

vanaf week 8 (1 week voor de laatste deca injectie) 3 keer om de 5 dagen HCG 1500 IU injectie

week 12 t/m 14 (3 weken na laatse deca injectie) 20mg per dag nolvadex

week 2 t/m 14 ondersteunen met Humanobol tabletten als nodig (potentie/testosteron)
    ------

Doel is om 5-7 kilo blijvende massa aan te komen.

Ben erg benieuwd of je nog tips en/of opmerkingen hebt.

BVD

ssy

Heb er niet veel verstand van maar volgens mij ga je altijd nat als je geen test zet bij je deca...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb je dat zelf bedacht?
      Enkel deca ? nou je krijgt vast een probleem met je piemel.
      En de tribules en de humabol zie ik niet zitten.
      Is het je eerste kuur? En waarom plaats je nu je vraag? Wel een beetje laat vindt ik.
      Deca moet je met een test nemen Ik denk dat je er weinig spieren mee , wel opbouwd wel vocht door de deca en d-bol.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dit is inderdaad mijn eerste kuur. Vandaar dat ik niet wou beginnen met gelijk 3 componenten te nemen in een kuur. Heb naar de 'deca dick' research gepleegt, op veel (engels talige) sites word gesproken dat je je hierover zorgen moet gaan maken als je 400 tot 800 per week deca zet over langere periodes van +10 weken. Mijn geval dus 200 mg/ml per week over 8 weken. Dit gecombineerd met de HCG / nolvadex nakuur en ondersteuning met Tribulus en Humanobol leek mij een goede, vrij milde keuze. Ben er niet op uit om ongelooflijk veel massa aan te zetten, en wil mn lichaam beetje sparen, vandaar ook vrij lichte dosis d-bol (+-25 mg pd)

Verder heb ik op veel forums/sites gelezen dat men met deze combi tevreden was over het resultaat.

Comment

Bij een kuur vind ik dat test de basis is. En niet deca, deca is zeer zeker geen mild middel. En ook zwaar voor je axis. Zou er dus zeker test bij zetten. De dosis vind ik ook een beetje weinig zeker van de dboll. Afbouwen is ook al een tijdje achterhaald. De eerst paar dagen kan je opbouwen om te kijken hoe je lichaam erop reageert en dan gewoon op 30mg gaan zitten..En die tribules heeft al helemaal geen zin.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

he

ik zou voor test en deca gaan
            2ml test
            2ml deca
            in de week
            licht ook aan welke soort test
            test prop moet je om de dag
            dus als je haal haal test met lang/langzame sinse?? (ff naam kwijt:P)

Comment

Tja...dosis heb ik expres laag gehouden om 'axis problemen' te voorkomen. Zou het kunnen om later alsnog test bij te zetten? Zeg alleen de laatste 4 weken vd kuur? Ik heb namelijk al 1 shot deca gehad, en 1 week lang d-bol, zou t zonde vinden om de gehele kuur af te breken. Of is dit 'not done'.

Proviron erbij?

Heb trouwens wel goede ervaringen met Tribosten (tribulus met protodioscin delivery systeem) had wel t gevoel dat mn test gehalte omhoog ging.

Comment

Waar is de test?

Comment

Tribulus doet geen reet voor je eigen test. Verwijderd je vaten iets, vandaar dat je eerder met een harde rondloopt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Waarom een dubbele post? http://forum.bodynet.nl/anabolen/277...aanpassen.html
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja wilde het net zeggen, dubbele post. Maar die test er snel bijzetten. die ene week zal weinig uitmaken.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Verwijderd je vaten iets,
                        verwijdt!!!!! zak. verwijderen zou niet best zijn.
                        whoeahahahhaha. nerd
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          verwijdt!!!!! zak. verwijderen zou niet best zijn.
                          whoeahahahhaha. nerd
                          Whahaha, dikke flater hiero. Ouch.

sigpic

Comment

As t me bloedvaten verwijdert...dan neem ik er zeker tribulus bij, ben ik van dat gezeik af!

Oeps...dubbele post...zal op de andere doorgaan, x-cuse

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X