Hoi, ik zit inmiddels aan het begin van mijn tweede week Deca/dianabol kuur. Ik vroeg me af wat je van mijn kuur vindt en heb nog beetje twijfels over mijn nakuur. Mijn stats zijn de volgende:
35 jaar
85 kilo
1.88 hoog
19% vet
53 water
Ik train 4 a 5 keer in de week, behoorlijk zwaar, tot t gaatje zeg maar
Aan kracht scheelt t niet maar kom de laatste jaren bijna niet aan in gewicht en massa (vandaar de kuur > volgend niveau) vreet zoveel als ik kan, drink 2 koolh shakes pd en direct na 't trainen eiwit shake.
------
week 1 t/m 6 Dianabol opbouwend van 20 mg per dag tot in week 4 30mg per dag, dan weer af bouwen to 20mg in week 6
week 2 t/m 9 Deca Durabolin 200 mg/ml per week (8 shots totaal)
week 3 t/m 14 Tribulus tabletten voor natuurlijk testosteron gehalte op peil te houden en de potentie uiteraard
Nakuur:
week 7 t/m 14 Maria distel / liv 52 voor lever reiniging ivm de dianabol tabletten
vanaf week 8 (1 week voor de laatste deca injectie) 3 keer om de 5 dagen HCG 1500 IU injectie
week 12 t/m 14 (3 weken na laatse deca injectie) 20mg per dag nolvadex
week 2 t/m 14 ondersteunen met Humanobol tabletten als nodig (potentie/testosteron)
------
Doel is om 5-7 kilo blijvende massa aan te komen.
Ben erg benieuwd of je nog tips en/of opmerkingen hebt.
BVD
ssy
35 jaar
85 kilo
1.88 hoog
19% vet
53 water
Ik train 4 a 5 keer in de week, behoorlijk zwaar, tot t gaatje zeg maar
Aan kracht scheelt t niet maar kom de laatste jaren bijna niet aan in gewicht en massa (vandaar de kuur > volgend niveau) vreet zoveel als ik kan, drink 2 koolh shakes pd en direct na 't trainen eiwit shake.
------
week 1 t/m 6 Dianabol opbouwend van 20 mg per dag tot in week 4 30mg per dag, dan weer af bouwen to 20mg in week 6
week 2 t/m 9 Deca Durabolin 200 mg/ml per week (8 shots totaal)
week 3 t/m 14 Tribulus tabletten voor natuurlijk testosteron gehalte op peil te houden en de potentie uiteraard
Nakuur:
week 7 t/m 14 Maria distel / liv 52 voor lever reiniging ivm de dianabol tabletten
vanaf week 8 (1 week voor de laatste deca injectie) 3 keer om de 5 dagen HCG 1500 IU injectie
week 12 t/m 14 (3 weken na laatse deca injectie) 20mg per dag nolvadex
week 2 t/m 14 ondersteunen met Humanobol tabletten als nodig (potentie/testosteron)
------
Doel is om 5-7 kilo blijvende massa aan te komen.
Ben erg benieuwd of je nog tips en/of opmerkingen hebt.
BVD
ssy
Comment