Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
tis nu nog 105 bij presentje of 17 denk ik.
was 112 bij 18 met zooitje vocht.
het rare: de pijn is terug. hij waarschuwde er al voor. volgens mij ga ik de hele lijn weer terug lopen. van goed naar pijn naar dood nu weer van dood naar pijn naar goed.
tis nu nog 105 bij presentje of 17 denk ik.
was 112 bij 18 met zooitje vocht.
het rare: de pijn is terug. hij waarschuwde er al voor. volgens mij ga ik de hele lijn weer terug lopen. van goed naar pijn naar dood nu weer van dood naar pijn naar goed.
zie hier mijn vocht en gewichtsverlies.
ook 3cm bovenarm eraf.
wat je ziet is rechts mn trapezius die ineens sterk naar beneden gaat. daar ergens zit het probleem voor mn gevoel. duidelijk is dat het niet aan beide kanten hetzelfde loopt.
Mijn traps zijn niet recht, maar bij jou staan ze wel echt scheef als een hoer. Beetje jammer baas. Hoop dat het snel voorbij is, vakantie ertegen aan en dan toch maar eens wat meer reps maken op minder gewicht. En als je dan toch jezelf echt kapot wilt hebben: kijk dan eens naar DoggCrapp.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Doe het een tijdtje rustig aan man. Je bent teveel bezig met lichaam. Gun je wat rust. Ik heb me er ook bij neergelegd 3 maanden amper getraint 4 kilo verdampt. En over het verlies van kracht maar niet te praten.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment