Verslag kuur Jack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat is een shake met :

600 ml melk
    200 ml slagroom
    6 rauwe eieren
    1 banaan
    paar eetlepels lecithine
    12 scheppen weightgainer
    vanille suiker

dit alles lekker ff roeren met de staafmixer, en voila 3500 cals met veel eiwit kh en vet. ja ook vet. maarja het is bulk he

Comment

Hoe gaat het nu met je kuur??

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zit nu rond de 95 kg, gaat nu erg langzaam. maar gaat wel nog steeds vooruit. kracht gaat nog wel steeds redelijk hard vooruit.
        nog 2 weken dan kan ik weer 4 weken orals pakken, denk dat het 4 weken oxy wordt, maar dat moet ik nog even bekijken. hoop dan weer een paar kg te pakken. misschien dat ik rond die tijd ook de insuline ga pakken, want moet toch boven de 100 kg komen.

Ben overigens nog steeds redelijk ripped. maar wel een uitpuilend buikje als ik verkeerd shirt aanheb vanwege oprekken de maag denk ik

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Jack @ Sep. 15 2003,15:29)]zit nu rond de 95 kg, gaat nu erg langzaam. maar gaat wel nog steeds vooruit. kracht gaat nog wel steeds redelijk hard vooruit.
          nog 2 weken dan kan ik weer 4 weken orals pakken, denk dat het 4 weken oxy wordt, maar dat moet ik nog even bekijken. hoop dan weer een paar kg te pakken. misschien dat ik rond die tijd ook de insuline ga pakken, want moet toch boven de 100 kg komen.

Ben overigens nog steeds redelijk ripped. maar wel een uitpuilend buikje als ik verkeerd shirt aanheb vanwege oprekken de maag denk ik  
          Nij mij is de rek er ook uit, heb het gevoel dat de laatste 2 weken geen donder meer doen, volgende kuurtje orals ga ik dan ook niet langer dan 4 weken.

Grtz

Comment

het is wel verstandig iets lanegr door te gaan zodatt de nieuwe massa zich beter kan vastzetten..
            zolang ik langzaam vooruit ga ga ik nog door, als ik straks na de oxy en slin niet meer aan kom stop ik begin of half november ongeveer.

Comment

Begin gaat altijd hard.
              Zolang je ook nog in kracht bij komt gaat het lekker toch?

Greets...

Comment

ga gewoon goed qua kracht vooruit nog. ben 1,5 week terug overgestapt van sustanon naar enthaat. dus in totaal krijg ik straks een iets hoger testo spiegel, hoop dat dat ook nog wat doet.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 15 2003,16:11)]Begin gaat altijd hard.
                  Zolang je ook nog in kracht bij komt gaat het lekker toch?

Greets...
                  kracht gaat bij nog wel vooruit, dus dat is toch nog iets weegschaal, geeft al week hetzelfde aan, nakuur over paar daagjes, was me wel een avontuurtje.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jack @ Sep. 15 2003,16:24)]ga gewoon goed qua kracht vooruit nog. ben 1,5 week terug overgestapt van sustanon naar enthaat. dus in totaal krijg ik straks een iets hoger testo spiegel, hoop dat dat ook nog wat doet.
                    Normaal gesproken wel. Ben benieuwd.

Greets...

Comment

begin weer verder aan te komen, kracht gaat weer harder, denk dat de testo enthaat nu inkickt, nog 1 week dan start ik of met oxy of met dboll voor 4 weken, ben benieuwd of i kdan nog weer wat kilo's pak want heb zoiets nog nooit gedaan op deze manier. daarna kijk ik het nog 2 a weken aan en dan stop ik maybe.

van de week op gesprek bij hypotheek adviseur, zegt ie na de tijd : '" je bent wel verschrikkelijk breed voor zo'n jong iemand moet ik zeggen" dat mag ik natuurlijk graag horen

Comment

zo te lezen gaat het goed jack, hoe zit het eigenlijk met het dieet, wat eet je nu zoal per dag.
                        stil growing

Comment

Vast een goede adviseur..

Gaat allemaal hartstikke lekker dus, top.

Greets...

Comment

Klinkt prima Jack, ben ook erg benieuwd hoe het volgende week gaat.
                            En wat een uitermate fijne hypotheek adviseur heb jij...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X