17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehe, oké, goedzo. Ga je de kuurdoseringen verder wel constant houden of ook ophogen naarmate je deadline nadert?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Hehe, oké, goedzo. Ga je de kuurdoseringen verder wel constant houden of ook ophogen naarmate je deadline nadert?
      blijft op die lage dosering. Zie het nut er niet van in. De var is maar het extra steuntje in de rug voor spierbehoud en de metabolisme-shift naar vet/khs. Of ik faal of slaag heeft puur te maken met dieet, cardio en krachttraining.

Maar ik twijfel er niet aan dat ik ga slagen. Ik sta lager in bf dan ik de laatste 10 jaar ooit heb gestaan. Elke kg vet zal nu knokken worden.
      the one and only tabata overlord

Comment

Ms dat ik nog albuterol aan de kuur toevoeg, eerst wat meer research.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          helemaal gekeken. ranzig maar wel echt cool. zoiets zou ikzelf ook doen. (gezien ik wel vaker met scalpel ben bezig geweest zoals ingegroeide teenagel die ontstoken was wegsnijden)

komen die lipo's spontaan, of ergens door, genetisch/ erfelijk/ gebruik bep. middelen....
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            helemaal gekeken. ranzig maar wel echt cool. zoiets zou ikzelf ook doen. (gezien ik wel vaker met scalpel ben bezig geweest zoals ingegroeide teenagel die ontstoken was wegsnijden)

komen die lipo's spontaan, of ergens door, genetisch/ erfelijk/ gebruik bep. middelen....
            De echte oorzaak is nog niet gekend, maar het is grotendeels erfelijk(familiale lipomatose). Bij mij heeft mn vader er ook enkele, hoe het verder in de familie zit is me onbekend.

Zeer veel mensen hebben ze, maar meestal te klein om echt op te merken, of de personen staan niet droog genoeg . Bij mij zijn ze iets groter en ik heb er meerdere. Kan er nu 6 tellen, maar 3 zijn enkel zichtbaar als ik de huid straktrek. Of er meer zijn en of er meer komen is me onbekend.

Er zijn meerdere speculaties over hoe ze onstaan, geen enkele heeft ook maar enig bewijs.

Comment

Heb veel zin om een T3/clen combo er nog naast te zetten voor de laatste 2-3 weken. T3 en clen allebei tussen de 50-75mcg, samen met 25mg var.

Ik ga morgen beslissen, zit nu op werk met veel geblokte sites

Comment

ga het erbij doen, ben alleen benieuwd, wanneer ik het maar binnen ga hebben...

Ga var verlagen tot 10mg/dag tot ik die zaken binnen heb.

Comment

ok something freaky...

Mijn moeder vind een spuit van 5ml tussen de was, met naald natuurlijk... Die is niet van mij maar ze beschuldigd mij toch, mede omdat ze ook het factuurtje van de boete heeft gevonden(ja die gaat gewoon door mijn spullen, maar volgende maand ben ik hier toch weg)...

Ik snap er niks meer van... Mn broer is ms terug aan het kuren Bestellen via de post is nu natuurlijk niet meer te riskeren, tot zover mn plan van hierboven...

Comment

Klote dat je moeder door je shit gaat gab... Maar nogal typisch dat ze gewoon een dikke spuit vind in de was, zou even bij je broertje gaan informeren. En vertellen dat hij dit keer wel nakuurt, voordat hij weer met een deca dick zit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Klote dat je moeder door je shit gaat gab... Maar nogal typisch dat ze gewoon een dikke spuit vind in de was, zou even bij je broertje gaan informeren. En vertellen dat hij dit keer wel nakuurt, voordat hij weer met een deca dick zit.
                      will do

Ik ga gewoon via andere contactjes aan clen proberen te geraken. Gaat wel dubbel zo duur zijn, maar meh.

Zat onder de 104 kg na mn nachtshift, vandaag terug cheatdag, er is niet veel anders in huis en ik ben te lui/moe om naar de winkel te gaan...

Mn armen zou ik nog eens moeten meten, ze lijken wat verminderd te zijn. 43 cm ziet er echt nog lang niet impressive uit naar BB-normen, ze blijven achterlopen.

Comment

nachtshift again... Heb geen honger dus ik kan die vasten-theorie uit het andere topic eens proberen

Comment

IF is relaxt.

sigpic

Comment

102,8kg toen ik opstond, niet slecht... Nog een hoop te gaan.

Nog altijd geen antwoord gehad ivm clen.

Comment

heb de clen morgen of overmorgen binnen

Ga het op 50mcg per dag houden voor 2 weken, 25mcg smorgens en savonds. Ik wil zeker niet boven een concentratie van 100mcg in het bloed zitten.

1mcg/kg was de minimumgrens om schade aan het hart toe te brengen in ratten, en terwijl dat ratten een andere receptorenverdeling hebben(ws "slechter") en nu eenmaal ratten en geen mensen zijn, wil ik dat toch ten allen tijde vermijden.

Comment

Leip goedje dus toch. Goed dat je dan de dosering lager houdt.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X