Log winstrol only kuur: adonis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 30 2003,17:22)]Ik heb trouwens een vraagje aan Ax.. Ik wil sowieso cardio toevoegen (begin dan wel 3de week), wil profiteren van (vele) vetverlies. Wat zou jij aanraden, hoeveel keer per week, hoe lang, intensiteit. Alvast bedankt  
    Waarom aan mij? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan cardio
    Ik zou tijdens mijn kuurtje, als je perse cardio doen, gewoon even na mijn training ff de hometrainer pakken en op 70 %van je max. hartslag gaan zitten. minuutje of 25-30]
    Ik persoonlijk doe liever geen cardio, behalve als het niet anders kan, maar let liever op mijn voeding.

Grtzzzzzzzzz Ax

Succes natuurlijk met je winstrol kuurtje
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Wat zijn die winstrol topics toch populair he
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik weet niet Ax, maar volgens mij zit het er ingebrand dat je het vaak doet Bij jouw log stond dat je 3 keer per week ging cardioen, dus dat heeft ook meegeholpen aan de 'gedachte' . En mede door je lage vetpercentage uiteraard.

Maar mn vooroordeel is bij deze uit de wereld
        I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Adonis @ Okt. 01 2003,17:40)]Ik weet niet Ax, maar volgens mij zit het er ingebrand dat je het vaak doet   Bij jouw log stond dat je 3 keer per week ging cardioen, dus dat heeft ook meegeholpen aan de 'gedachte' . En mede door je lage vetpercentage uiteraard.  

Maar mn vooroordeel is bij deze uit de wereld    
          Ik heb idd toen een tijdje cardio gedaan maar .......pfffffff is mijn hobby niet. ik fiets sowieso elke dag al ruim een uurtje dus dat is mijn cardio.
          Mijn lage Bf is zuiver te danken aan mijn dieet en ik ben nu al een tijdje mijn bf aan het omhoog jagen. Ik zit nu weer rond de 7 a 8 % en voel me daar wel een stuk beter bij.
          Het balnagrijkste tijdens je Winny kuurtje is goed eten, daar staat of valt je kuur mee. [zie mijn log]

Grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

dat zit toch wel goed met mijn voeding (zie eerste posts) Ik heb eiwit alleen beetje opgekrikt naar de 3 per kg lichaamsgewicht
            I live to end the game

Comment

Ik heb net je post over voeding gelezen en er ook even een reactie achter gelaten.

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Dit is trouwens mn derde dag dat ik bezig ben. Ik heb nog niet veel gemerkt, maar dat is natuurlijk logisch. Maar toch vind ik de ochtend een beetje vreemd... De rest van de dag voel ik me energiek en alles. Maar in de ochtend beetje duizelig. Een soort moeheid en beetje pijn in mn buik (dat kan ook komen omdat ik meer eet in de ochtend nu en vele malen meer drink 3-4liter per dag)

Ik ben trouwens gewoon gelijk begonnen met 40mg, 2de dag ook met 40mg en vandaag ga ik naar de 50 wat ik tot einde van mn kuur ga volhouden.

Ik heb harstikke zin om verder te gaan. En zal blij zijn als week 1 voorbij is en ik ff kan opmaken of ik al krachtwinst/massawinst heb.

I live to end the game

Comment

Gaat helemaal goed komen let maar op..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vanavond ga ik borst trainen ben beniewd hoeveel het gaat worden..

Ik heb even lopen kijken op internet en ben gekomen op de ROIDCALC site
                    je vult je kuur in. Wanneer je inneemt en alles. Je kunt dan zien hoeveel er per uur in je lichaam zit. Dus het werkzame gedeelte. Ik heb daar om de 4 uur 10mg ingevuld (totaal dus 50mg) en toen ik de resultaten bij elkaar optelde kwam ik op: 380 werkzame stof dat er totaal in mn lichaam zit per dag. Toen ik 50mg in 1 keer neerzette kwam ik op: 496 per dag.
                    Er zijn al veel discussies geweest over wel verdelen en niet verdelen, maar ik vind dit wel een erg groot verschil. En ben dus toch aan het twijfelen om 50mg in 1 keer te gaan doen...
                    I live to end the game

Comment

je moet kijken hoeveel je 's avonds nog in je body hebt zitten, als je nog gaat trainen. op en neer dansende bloespiegels veroorzaken problemen met je hormonale huishouding, waardoor je puisten, etc. kan krijgen. ook een bloeddruk die niet constant is, is geen goeddoener.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Blijven veel voor en tegens. Heb na veel lezen voor mezelf besloten om het te blijven verdelen.

Greets...

Comment

ik zou ook eens in week 3 in 1 keer kunnen proberen en week 4 weer verdelen, om ff te kijken hoe het gaat. Gewoon ff als proefkonijn fungeren. Praktijk kan altijd anders uit pakken dan de theorie...
                          I live to end the game

Comment

Zou heel goed kunnen.
                            Weet van Jack dat hij het aan het begin van zijn kuur zo deed en later bewust weer is gaan verdelen.
                            Dacht dat Melkman het ook geprobeerd had en geen verschil merkte.

Greets...

Comment

ik ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat verdelen voor mij in ieder geval beter werkt als alles in 1x.

Comment

Vandaag borst getraind en ging wel lekker. Kracht is wat meer, maar niet al teveel. Top was wat meer dan 5kg hoger.
                                Toen ik begon met triceps had ik heel snel een 'vol' gevoel. Leek na 1 set dat ik al 8 sets gedaan had. Morgenavond heb ik er 1 week op zitten, dan meet ik alles op. ben beniewd..

en trouwens... Ik pies me het leplazerus. Ik heb niet geteld (ga ik morgen wel doen trouwens ), maar volgens mij al 8 keer gepiest en geen kleine beetjes of het lukt niet (wat een bijwerking is) maar gewoon een goede beurt heeft één van jullie ervarenen dat ook al een keer gemerkt?

I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X