klopt ik ben ook es van 8 weken winny met erg zwaar programma (alles 2x per week steeds tot faillure) kei en keihard geworden. mn triceps waren zo van tropisch hardhout. heb nog steeds niet weer zulke harde, hoe zwaar ik ook train. (is inmiddels 2,5 jaar trug)
Log winstrol only kuur: adonis
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2003,09:47)]Het gaat lekker adonis, blijf zeker hier alles posten zodat ik mijn trainingsmaat (gaat ook winstrol only doen) op de hoogte kan brengen van eventuele side effects
Of hij moet er slecht op reageren.
I live to end the game
Comment
-
totaal bijgekomen:
benen: +2cm (vind dit het moeilijkst om te meten. zit telkens net te hoog of te laag denk ik.)
kuiten: +0,5
borstomvang: +4cm
armen: gelijk(wel "wat" groter 0,2-0,3 lijkt het wel...)
borstomvang gaat wel lekker dus. Armen helaas neit zo, maar dat komt nog wel hoop ik. Misschien een hele cm aan het eind..
Op naar de 3de week Â
I live to end the game
Comment
-
Ja hoor! Ik dacht gebeurd me niet, ben nooit ziek. Maar ben het toch geworden... Gister voelde ik me goed, maar vanochtend misselijk, kramp. Naar de wc gegaan en alles stroomde eruit (niet uit mn mond)! Daarna terug naar bed. En toen weer naar de wc, toen ook nog gekotst.
Het enigste wat ik wel leuk vond is toen ik na totaal 6-7 wc-bezoeken op de weegschaal stond (ik verwachte 75kg misshcien minder) Ik gewoon 79kg woog. Dat is dus 2kg meer dan toen ik begon en ik nog aardig wat voedsel in mn lichaam had ook.
Voel me nu al weer wat beter en blijf gewoon eten nou. Heb liever dat ik het eruit gooi dan dat ik ff niet groei .
Denk dat ik totaal misschien wel 3, misschien wel meer pure massa ben aangekomen. En de cijfers lieten me gelijk beter voelen.
Morgen er 3 weken op zitten. En dan weer tussenrapport.
I live to end the game
Comment
-
Zul je net zien dat je ziek wordt in je kuur. Kans daarop is groter omdat je weerstand tijdens een kuur wat minder is.
Neem aan dat je er wel wat multi- en vit-C naast neemt?
Beterschap in ieder geval en hele mooie gains tot nu toe natuurlijk.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Extra vit.C nemen Adonis, zeker tijdens een kuur een absolute aanrader! Â
Goed en niet duur bij Kruidvat, time-released capsules van 500 of 1000mg.
Bent trouwens misschien ook beter af met multivits speciaal voor sporters, zit toch vaak meer in dan in die dingen voor 'gewone' mensen. En ook die zijn goed en niet duur bij dezelfde zaak...
Comment
-
week 3 zit erop..
benen: +3cm
kuiten: +0,5
borstomvang: +5cm
armen: gelijk
gewicht stukken naar benee, omdat ook al wil ik veel eten het me gewoon niet lukt. En ik drink stukken minder. 79 kg nou. Hoop morgen mn eten weer helemaal op orde te hebben..
I live to end the game
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: