Log winstrol only kuur: adonis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klopt ik ben ook es van 8 weken winny met erg zwaar programma (alles 2x per week steeds tot faillure) kei en keihard geworden. mn triceps waren zo van tropisch hardhout. heb nog steeds niet weer zulke harde, hoe zwaar ik ook train. (is inmiddels 2,5 jaar trug)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik moet echt alles 1 keer per week doen, mijn spierpijn blijf ik verd*mme te lang voelen. Heb het een keer geprobeerd, maar door de spierpijn kon ik de opvolgende trainingen minder goed trainen.
      I live to end the game

Comment

Ik moet zelf nog 3 weken wachten voor dat ik met de winstrol kan beginnen.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het gaat lekker adonis, blijf zeker hier alles posten zodat ik mijn trainingsmaat (gaat ook winstrol only doen) op de hoogte kan brengen van eventuele side effects
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2003,09:47)]Het gaat lekker adonis, blijf zeker hier alles posten zodat ik mijn trainingsmaat (gaat ook winstrol only doen) op de hoogte kan brengen van eventuele side effects
            Hij hoeft zich in iig helemaal niet druk te maken
            Of hij moet er slecht op reageren.
            I live to end the game

Comment

klinkt goed

ik zou gewoon voor de 85 kg gaan

Comment

totaal bijgekomen:

benen: +2cm (vind dit het moeilijkst om te meten. zit telkens net te hoog of te laag denk ik.)
                kuiten: +0,5
                borstomvang: +4cm
                armen: gelijk(wel "wat" groter 0,2-0,3 lijkt het wel...)

borstomvang gaat wel lekker dus. Armen helaas neit zo, maar dat komt nog wel hoop ik. Misschien een hele cm aan het eind..

Op naar de 3de week  

I live to end the game

Comment

Succes.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja hoor! Ik dacht gebeurd me niet, ben nooit ziek. Maar ben het toch geworden... Gister voelde ik me goed, maar vanochtend misselijk, kramp. Naar de wc gegaan en alles stroomde eruit (niet uit mn mond)! Daarna terug naar bed. En toen weer naar de wc, toen ook nog gekotst.
                    Het enigste wat ik wel leuk vond is toen ik na totaal 6-7 wc-bezoeken op de weegschaal stond (ik verwachte 75kg misshcien minder) Ik gewoon 79kg woog. Dat is dus 2kg meer dan toen ik begon en ik nog aardig wat voedsel in mn lichaam had ook.

Voel me nu al weer wat beter en blijf gewoon eten nou. Heb liever dat ik het eruit gooi dan dat ik ff niet groei .
                    Denk dat ik totaal misschien wel 3, misschien wel meer pure massa ben aangekomen. En de cijfers lieten me gelijk beter voelen.

Morgen er 3 weken op zitten. En dan weer tussenrapport.
                    I live to end the game

Comment

Zul je net zien dat je ziek wordt in je kuur. Kans daarop is groter omdat je weerstand tijdens een kuur wat minder is.
                      Neem aan dat je er wel wat multi- en vit-C naast neemt?

Beterschap in ieder geval en hele mooie gains tot nu toe natuurlijk.

Greets...

Comment

Is wel effe minder ja maar als het alweer redelijk gaat valt het gelukkig wel mee...
                        Beterschap iig en lekker blijven eten hoor.

Comment

ik heb gewoon centrum a tot z..
                          I live to end the game

Comment

Extra vit.C nemen Adonis, zeker tijdens een kuur een absolute aanrader!  
                            Goed en niet duur bij Kruidvat, time-released capsules van 500 of 1000mg.

Bent trouwens misschien ook beter af met multivits speciaal voor sporters, zit toch vaak meer in dan in die dingen voor 'gewone' mensen. En ook die zijn goed en niet duur bij dezelfde zaak...

Comment

Zowel de multi vitamine ( die voor sporters ) en de vit-C van het kruidvat zijn erg goed en daarbij helemaal niet duur.

Greets...

Comment

week 3 zit erop..
                                benen: +3cm
                                kuiten: +0,5
                                borstomvang: +5cm
                                armen: gelijk

gewicht stukken naar benee, omdat ook al wil ik veel eten het me gewoon niet lukt. En ik drink stukken minder. 79 kg nou. Hoop morgen mn eten weer helemaal op orde te hebben..

I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X