1 ste keer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 ste keer

In afwachting van mijn testo en omdat ik geen geduld meer had ben ik dan toch maar begonnen aan de dbol van GS.
    Zaterdag 20mg , zondag 20mg en vandaag 30mg aangezien ik geen side effects heb ga ik morgen naar de 40mg.Ik heb nog een vochtafdrijver liggen , zou het verstandig zijn deze hiermee te combineren.Heb het liefst spiermassa en geen vocht
    stil growing

Zou er niet al mee beginnen komt je kuur niet tengoede. Het is nu eenmaal zo dat wat vocht part of the game is.
    Verdwijnt na je kuur vanzelf weer.
    Beste is zo snel mogelijk op je max te gaan zitten met de d-boll maar dat doe je ook zie ik. Eerste keer opbouwen is zeker een goed idee.

Heel benieuwd wat je eerste kuurtje gaat opleveren en hoe/of het bevalt.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb het zo gedaan Mr C omdat ik eerst wou weten hoe mijn lichaam zou reageren, ben liever zeker dan zomaar iets te slikken , ieder mens reageerd tenslotte anders . Dus die vochtafdrijver zeker niet gebruiken tijdens de dbol.

Grtz
      stil growing

Comment

Zou ik er persoonlijk niet bij gebruiken nee.
        Als je overdreven veel last zou krijgen kan het altijd nog.

Dat opbouwen de eerste keer is zeker een goed idee hoor maar dat gaf ik eerder ook al aan.

Greets...

Comment

Succes Snipke

Grtzz.
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen Snipke, succes en hou ons op de hoogte...

Comment

nog een vraagje, zou het aan te raden zijn van direct 20 mg te nemen en de rest in 10 te verdelen tot ik aan de 50 kom want anders ga ik op een dag nooit aan de 50 komen denk ik.
              stil growing

Comment

Waarom zou dat niet lukken?
                Zijn 5 tabs per dag om aan 50mg te komen.

07.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - laatste voor het slapen gaan.

Greets...

Comment

eindelijk begonnen he snipke

Ik begrijp het helemaal dat van het niet kunnen wachten. Neem aan dat dit je gelijk je log is? En krijgen we nog fotoos als je klaar bent
                  I live to end the game

Comment

Dacht hier geen echte log van te maken adonis omdat de bedoeling was dbol de eerste 4 weken te doen samen met test, maar de test komt later dan voorzien was en was daarom al begonnen met de dbol.Als ik dan volgende week mijn test ontvang dan doe ik nog vier weken dbol en 10 weken test.Doe nu van vorige week zaterdag de dbol, begonnen op 20mg en vandaag zit ik op 50mg. Heb maandag borst en voorkant schouders gedaan en gisteren biceps- triceps en onderarmen en moet zeggen dat de pomp gisteren in mijn armen enorm was, vandaag heb ik nog pijn in de borst van de maandagtraining.Het valt mij wel op dat ik precies minder kan eten dan meer, oftewel zit ik al op mijn max wat eten betreft maar ga er zeker een weight gainer bij halen. Mijn eiwit inname moet ik nog een beetje verhogen maar ga deze geleidelijk doen, van vocht heb ik nog geen last maar kan nog altijd komen.
                    Zal hier mijn veranderingen blijven posten maar als ik mijn test ontvangen heb zal ik een nieuwe log aanmaken, want dat is dan eigenlijk mijn eerste kuurtje.
                    stil growing

Comment

Klasse Snipke.

Greets...

Comment

Klinkt goed Snipke maar vind de d-boll toch echt ook wel onder kuren vallen hoor...

Comment

Er heeft ooit eens iemand gezegd dat het geen smarties zijn dus onder snoepen valt het zeker niet..

Greets...

Comment

IK heb de indruk sinds ik de dbol gebruik ik minder eet dan normaal, en ook heb ik helemaal geen honger. Dit is nu al de tweede dag dat ik bijna niets eet en ook helemaal geen honger heb. Is dit normaal bij het gebruik van dbol (ik dacht altijd dat je bij gebruik van as meer honger kreeg), zou ik nu omdat ik minder kan eten ook minder spiermassa kunnen opbouwen of moet ik hier achter niets zoeken.
                            stil growing

Comment

ik dacht dat je juist vreetbuien kreeg ervan. Misschien went je lichaam nog.. Tis je eerste keer nog tenslotte.
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X