kindernet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kindernet

ik ben niet meer zo vaak in de gelegenheid hierzo tips te geven maar mn broek begint hier steeds meer af te zakken. moeders gooit spullen weg, kuurders met weinig kracht en weinig lichaam smeken om reakties over hun fotos, van 50kg naar 67kg met een kuur....... 17 jaar en eerste kuur, geef maar tips, want ik doe het toch. nog geen jaar trainen en zeker weten dat je 'er klaar voor bent' . en iedereen maar reageren.
    vergeet niet jonges, dat door zulke knakkers de 'sport' in het nieuws is. zometeen is het net als roken stoer op je 12e jaar.
    met mega veel vreten tijdens een kuur red je het niet, erna is ook nodig, maar na de kuur wordt het zo vaak weer achterwege gelaten.
    ik heb me voorgenomen niet negatief te reageren in de desbetreffende topics. heb al es een mega lang scheldbericht weggedrukt. maar ik wilde het toch ff kwijt.
    NIEMAND weet waar die aan begint als hij eenmaal begint. daar kom je later pas achter. JIJ bent niet net die enige die er niks aan overhoudt, of die het bij een kuurtje houdt. kijk maar goed naar het filmpje in offtopic wat die Dennis verteld. het is gewoon waar. wie het ontkent is een zelfleugenaar. wat de necedo enzo zegt vind ik ook bullshit, maar daarom zeg ik ook: voor je begint: luister naar die dennis.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Mooie post. Ik hoop dat het door iedereen gelezen wordt.

Comment

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...scholen-2.html Die Dennis bedoel je toch?
      Ergens kan ik me best voorstellen dat jongeren denken dat het allemaal maar overdreven is. Dat het betutteling is, of dat mensen het zeggen omdat ze denken dat die waarschuwende partij bang is, dat ze groter dan hun worden. Waarom? Omdat je amper iets hoort over de nadelen Ă©n over hoeveel je er alsnog voor moet doen. Hier op BN zijn er toch aardig wat topics met mogelijke gevolgen, maar het gross zit daar niet op. Het is oerdom dat ze het zelf niet opzoeken en al, maar ik denk dat als ze het willen opzoeken, het ook moeilijk te vinden is.

Comment

Hmm ik weet niet wat ik moet zeggen
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Niks?

Klopt wat je zegt bruce. Zelfs ik ben een paar keer door een paar jongens op de sportschool gevraagd of ik aan doping kon komen.. deca en dbol schijnt ook heel erg populair te zijn bij dat soort jongens want dat is waar ze alle 4 om vroegen. Even met z'n allen kuren voor de zomer.. En dan met mijn dikke pens en puistjes als een luchtballon achter de dames aan gaan.

Sport is overigens al verneukt wat betreft populariteit tegenover andere sporten en vooral in de media is het een ramp.

Comment

laat ik dan maar wat zeggen :P

ben het met Bruce eensch kuren is fock op

eigenlijk de moeite niet waard
            We like it

Comment

Dit is met recht Bruce zijn beste post tot nu toe. Nu maar hopen dat de desbetreffende personen hem ook daadwerkelijk lezen.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Uit de grond van je hart en waarheid als een klok......

Maar ik hoop dat het overkomt.

Ik kan alleen maar zeggen luister naar de man hij weet waar hij over praat.!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

deze post heb ik geplaatst na het lezen van diverse topics van knakkers die nu bezig zijn. om geen kwaad bloed te strooien heb ik hun topics maar niet verneukt, ondanks dat eigenlijk al zo was op het moment dat ze het aanmaakten. maar ja. wie weet dat er Ă©Ă©ntje is die er wat mee doet.

Comment

Gewoon tegendraads zijn. Laat ze maar weten dat ze niet echt slim bezig zijn

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      ik ben niet meer zo vaak in de gelegenheid hierzo tips te geven maar mn broek begint hier steeds meer af te zakken. moeders gooit spullen weg, kuurders met weinig kracht en weinig lichaam smeken om reakties over hun fotos, van 50kg naar 67kg met een kuur....... 17 jaar en eerste kuur, geef maar tips, want ik doe het toch. nog geen jaar trainen en zeker weten dat je 'er klaar voor bent' . en iedereen maar reageren.
                      vergeet niet jonges, dat door zulke knakkers de 'sport' in het nieuws is. zometeen is het net als roken stoer op je 12e jaar.
                      met mega veel vreten tijdens een kuur red je het niet, erna is ook nodig, maar na de kuur wordt het zo vaak weer achterwege gelaten.
                      ik heb me voorgenomen niet negatief te reageren in de desbetreffende topics. heb al es een mega lang scheldbericht weggedrukt. maar ik wilde het toch ff kwijt.
                      NIEMAND weet waar die aan begint als hij eenmaal begint. daar kom je later pas achter. JIJ bent niet net die enige die er niks aan overhoudt, of die het bij een kuurtje houdt. kijk maar goed naar het filmpje in offtopic wat die Dennis verteld. het is gewoon waar. wie het ontkent is een zelfleugenaar. wat de necedo enzo zegt vind ik ook bullshit, maar daarom zeg ik ook: voor je begint: luister naar die dennis.
                      idd een mooi stukje bruce

kort maar krachtig

luisteren doen ze tegen woordig tog niet meer bruce

ze luisteren alleen naar hun zelf, die risico's denken ze niet eens aan

het is gewoon te makkelijk om er een snoepje bij te pakken

of je jezelf te injecteren

leeftijden worden ook steeds jonger, gewoon belachelijk

ben zelf op mijn 29ste begonnen

vind dat niet eens z'n rare leeftijd, maar blijf erbij tis niet goed wat je doet

reportage's genoeg over anabolen, de voor en nadelen

maargoed het doet ze tegen woordig niks meer

wat dat betreft spelen we best wel met ons leven

als je ziet wat iedereen gebruikt

kwa drugs coke heroine ketamine a.s. en noem maar op

slaap pillen valium ghb er word eigenlijks gewoon veel gebruikt

kijk hoeveel mensen er spelen met hun leven

probeer het maar te stoppen
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tja het is zo, jongens van mijn leeftijd die het gebruiken om net dat meisje dat jou eerst niet zag staan nu wel kunnen versieren omdat je meer spieren hebt, daarvoor doen ze het hoor echt alleen daarvoor!

helaas kan je er ook te makkelijk aan komen.
                        en de media is toch altijd al negatief geweest over bodybuilding.

denk dat het tijd word om met elkaar een boek te schrijven over de hele sport.
                        als het net zo goed verkocht word als die s*nja troep dan zijn we miljonair
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik begrijp gewoon niet wat iedereen er zo mooi aan vind je bent geen eens sterker ofzo?? ik heb veel liever een body als jason stathem ofzo maarja arnold is er ook vroeg mee begonnen he maarja iedereen denkt dat die breed kan worden maar je moet het ook in je hebben aanleg alles.ik vind het wel gaar dat mensen usen maarja heb nog steeds veel respect want veel mensen doen net of je er niks voor hoeft te doen. alleen hoe kun je zo leven je hele lichaam is uitgeput

Comment

uuwhm... arnold was op zijn 15de begonnen zo uit mijn hoofd.
                            maar je bent wel degelijk sterker als je gebruikt hoor
                            Calisthenics / Street workout

Comment

ja eloy... wat ben jij voor een sjaak. hier op bodynet en niet eens weten dat je er sterker van wordt. hm... missch. moet niemand het ook weten. kan weer een reden zijn. ghehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X