kindernet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo bedoel ik het niet ik bedoel gewoon een naturel iemand kan net zo sterk zijn of nog veel meer kracht hebben dan een pro bodybuilder maarja ik weet dat je er alleen maar depressed van word zijn steroids eigenlijk ook in america illigaal?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Gewoon tegendraads zijn. Laat ze maar weten dat ze niet echt slim bezig zijn
      Idd.. Denk serieus dat ze vaak het waarom het slecht is, simpelweg niet weten. Maarja, kans dat ik het goed mis heb, is ook groot
      Maar wel een super goed topic. Top dat er aandacht aan besteed wordt.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
        Ik begrijp gewoon niet wat iedereen er zo mooi aan vind je bent geen eens sterker ofzo?? ik heb veel liever een body als jason stathem ofzo
        Wat doe jij op Bodynet?????????!!!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ikzelf word pas 19, het is erg verleidelijk dat geef ik toe ... maar blijf er gwn nog een tijdj vanaf! ,je ziet het in je sportschool eind juni blazen ze helemaal op, maar begin september hebben ze er nix meer over van .. buiten wat vet, vind ik gwn echt zielig. dan zal ik nog maar zwijgen van de leeftijd. ik wil een constante stijgende lijn hebben, niet voor een maand of 2, en dan inzakken als pudding.

grtz

Comment

Zie sowieso niet echt het nut in van AS. Zonder kan je ook best groot worden aanleg of niet. Je moet er alleen gewoon ontzettend veel geduld voor hebben en erg gedreven zijn om dat te halen. Ik wil daar dan ook mijn doel naar zetten, om groot te worden zonder gebruik van AS. Dan duurt het maar wat langer. Jammer dan, moet je dan maar mee leven. Top-sporters die nu wereldtitels hebben, hebben daar ook hun halve leven of langer over gedaan. Waarom zou je dan in de bodybuilding wereld je doel wel al in een paar jaar bereikt moeten hebben. Als je zo weinig geduld hebt red je het sowieso niet. Dat is mijn mening erover.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Naturel zo groot mogelijk worden en dan op dat niveau blijven, ervan uitgaande dat mijn naturel max mijn streeffysiek is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X