zo bedoel ik het niet ik bedoel gewoon een naturel iemand kan net zo sterk zijn of nog veel meer kracht hebben dan een pro bodybuilder maarja ik weet dat je er alleen maar depressed van word zijn steroids eigenlijk ook in america illigaal?
kindernet
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostGewoon tegendraads zijn. Laat ze maar weten dat ze niet echt slim bezig zijn
Maar wel een super goed topic. Top dat er aandacht aan besteed wordt.
Comment
-
ikzelf word pas 19, het is erg verleidelijk dat geef ik toe ... maar blijf er gwn nog een tijdj vanaf! ,je ziet het in je sportschool eind juni blazen ze helemaal op, maar begin september hebben ze er nix meer over van .. buiten wat vet, vind ik gwn echt zielig. dan zal ik nog maar zwijgen van de leeftijd. ik wil een constante stijgende lijn hebben, niet voor een maand of 2, en dan inzakken als pudding.
grtz
Comment
-
Zie sowieso niet echt het nut in van AS. Zonder kan je ook best groot worden aanleg of niet. Je moet er alleen gewoon ontzettend veel geduld voor hebben en erg gedreven zijn om dat te halen. Ik wil daar dan ook mijn doel naar zetten, om groot te worden zonder gebruik van AS. Dan duurt het maar wat langer. Jammer dan, moet je dan maar mee leven. Top-sporters die nu wereldtitels hebben, hebben daar ook hun halve leven of langer over gedaan. Waarom zou je dan in de bodybuilding wereld je doel wel al in een paar jaar bereikt moeten hebben. Als je zo weinig geduld hebt red je het sowieso niet. Dat is mijn mening erover.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: