als je een flinke portie eiw neemt voor je gaat pitten, krijg je droog bekkie jaah als je eiw hoog hebt sowieso meer drinken.. Succes met je kuur ga hem zeker volgen .
mijn kuur(tje)
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post250gr???
Allright, ik zit op bijna 400gr.
Ik weeg bijna 100 kg, dus 100x2,5 = 250gr.
Dat is dus wat ik normaal nodig heb, maar nu ik kuur heb ik het dus wel even omhoog geschroefd.
Hm, 80x2,5 = 200gr.
Zou als ik jou was naar de 300gr of meer gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Postverklaar je nader Ruud.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJa als je na 3 weken nog niet reageert, kan verschillende oorzaken hebben. Materiaal, Hoeveelheid, voeding. Aangezien je voeding (zover ik gelezen heb) in orde is, zal je het in materiaal of de hoeveelheid moeten zoeken.. De deca die je hebt is de orginele Deca Norma zag ik. Je testE weet ik niet, kon ik niet zien. Maar neem aan dat die ook wel ok is.. Blijft over, de hoeveelheid materiaal die je zet en de interval.
Op woensdag de andere 100mg Deca.
Dacht dat dat wel oke zou zijn.
Comment
-
Moet voor n eerste spuit kuur voldoende zijn ja. Op hogere leeftijd (sorry he) reageer je wel anders of wat minder. Heb ik zelf dus ook. Maar kijk het deze week nog ff aan.. Ik verwacht wel dat het nu snel inkickt. Zo niet? Zet het om de 5 dagen.. Of anders verhogen..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMoet voor n eerste spuit kuur voldoende zijn ja. Op hogere leeftijd (sorry he) reageer je wel anders of wat minder. Heb ik zelf dus ook. Maar kijk het deze week nog ff aan.. Ik verwacht wel dat het nu snel inkickt. Zo niet? Zet het om de 5 dagen.. Of anders verhogen..
Ik wacht nog ff want de een zegt dat het in 3 weken inkickt, en de ander weer 6 weken, of 4.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDus dan 250 test en 200 deca elke 5 dagen, dat betekent dus 2 keer prikken in 5 dagen ipv 7 dagen right?
Ik wacht nog ff want de een zegt dat het in 3 weken inkickt, en de ander weer 6 weken, of 4.
en dan elke zondag avond bijv
test-e duurt wel even voor dat het in kickt
denk dat jij wel op 5 weken moet wachten bijnaPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-