als je een flinke portie eiw neemt voor je gaat pitten, krijg je droog bekkie jaah als je eiw hoog hebt sowieso meer drinken.. Succes met je kuur ga hem zeker volgen .
mijn kuur(tje)
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post250gr???
Allright, ik zit op bijna 400gr.
Ik weeg bijna 100 kg, dus 100x2,5 = 250gr.
Dat is dus wat ik normaal nodig heb, maar nu ik kuur heb ik het dus wel even omhoog geschroefd.
Hm, 80x2,5 = 200gr.
Zou als ik jou was naar de 300gr of meer gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Postverklaar je nader Ruud.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJa als je na 3 weken nog niet reageert, kan verschillende oorzaken hebben. Materiaal, Hoeveelheid, voeding. Aangezien je voeding (zover ik gelezen heb) in orde is, zal je het in materiaal of de hoeveelheid moeten zoeken.. De deca die je hebt is de orginele Deca Norma zag ik. Je testE weet ik niet, kon ik niet zien. Maar neem aan dat die ook wel ok is.. Blijft over, de hoeveelheid materiaal die je zet en de interval.
Op woensdag de andere 100mg Deca.
Dacht dat dat wel oke zou zijn.
Comment
-
Moet voor n eerste spuit kuur voldoende zijn ja. Op hogere leeftijd (sorry he) reageer je wel anders of wat minder. Heb ik zelf dus ook. Maar kijk het deze week nog ff aan.. Ik verwacht wel dat het nu snel inkickt. Zo niet? Zet het om de 5 dagen.. Of anders verhogen..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMoet voor n eerste spuit kuur voldoende zijn ja. Op hogere leeftijd (sorry he) reageer je wel anders of wat minder. Heb ik zelf dus ook. Maar kijk het deze week nog ff aan.. Ik verwacht wel dat het nu snel inkickt. Zo niet? Zet het om de 5 dagen.. Of anders verhogen..
Ik wacht nog ff want de een zegt dat het in 3 weken inkickt, en de ander weer 6 weken, of 4.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDus dan 250 test en 200 deca elke 5 dagen, dat betekent dus 2 keer prikken in 5 dagen ipv 7 dagen right?
Ik wacht nog ff want de een zegt dat het in 3 weken inkickt, en de ander weer 6 weken, of 4.
en dan elke zondag avond bijv
test-e duurt wel even voor dat het in kickt
denk dat jij wel op 5 weken moet wachten bijnaPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-