Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
op een ander forum zeggen ze me minstens 500mg/w te zetten, dat ik dan nog geen 8kg zal bijkomen... hoe raar? ik weet nu helemaal niet meer wat te doen? opvoeren of niet
op een ander forum zeggen ze me minstens 500mg/w te zetten, dat ik dan nog geen 8kg zal bijkomen... hoe raar? ik weet nu helemaal niet meer wat te doen? opvoeren of niet
Hey kerel, ga ff naar pagina 2 van mijn topic, omdat ik dat ook wilde doen, verhogen, meerdere hebben mij verteld het niet te doen.
Je zal lezen dat het geen ruk uitmaakt je dosis nu te gaan verhogen, ook brengt het meer risico met zich mee.
ja ik weet het, had toch moeten beginnen met 500mg/w, domme fout gemaakt
maar de meesten zullen wel een foutje maken bij eerste kuur zeker?
grtz!
Zal best, zolang het maar geen heftig foutje is.
Nog even over je gewenste gains die je wilt behalen.
Mijn doel is om in ieder geval 10kg aan gewicht gewonnen te hebben.
Op dit moment gaat het de goede kant uit.
Dan zal ik na mijn nakuur voor 4 weken anavar gaan nemen om te trachten mijn gains zo goed als geheel vast te houden.
Dus ik denk dat het niet ondenkbaar is om met een kuur zoals die van mij meer dan 6 kilo over te gaan houden.
Persoonlijk zou ik gewoon doorgaan met 250mg Test en dan gewoon kijken waar het schip strand. Dan proberen zoveel mogelijk ervan vast te houden.
Na de kuur en de nakuur kun je omhoog in dosis in je volgende kuur.
ben het met snuff-sann eens.. , het is je eerste kuur zou het gwn lekker laten zo. gainen zul je wel het is toch een bulkkuur? als je zonder as bulkt kom je meestal ook wel enkele kilo's aan, met wat extra testo in je lijf zal het alleen maar beter gaan. maar uiteindelijk ben jij degene die beslist.
hey! morgen is het weer zover!!
3de x spuitje krijgen maar vanaf deze week 2ml, ben benieuwd hoe ik me dan ga voelen..
tot nu toe heb ik nog niet heel veel gemerkt van de kuur, behalve enorm zweten en ook wel wat opgejaagder
ondertussen hang ik ook al rond de 83kg
hey! morgen is het weer zover!!
3de x spuitje krijgen maar vanaf deze week 2ml, ben benieuwd hoe ik me dan ga voelen..
tot nu toe heb ik nog niet heel veel gemerkt van de kuur, behalve enorm zweten en ook wel wat opgejaagder
ondertussen hang ik ook al rond de 83kg
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment