anabolen/steroiden... wel of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Kijken wat jij zegt als je zelf 41 bent, jochie!
    je komt nu over dat jij ouder bent dan de gemiddelde gebruiker, jij nu wel mag gebruiken omdat je oud genoeg bent. pffff
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Kijken wat jij zegt als je zelf 41 bent, jochie!

Snuff, op leeftijd spelen is nergens voor nodig. Laten we hier gewoon een constructieve discussie houden.

Markess is duidelijk van mening dat as-gebruikers uit luiheid naar de as grijpen. Wellicht kun jij hem uitleggen waarom jij as bent gaan gebruiken. Wat waren jouw beweegredenen? Was je natural tegen je grenzen aangelopen? Welke grenzen?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

inderdaad, dit is mijn opvatting snuff-sann..maakt mij niet beter of slechter dan jou.
        Niet iedereen is hetzelfde en heeft niet dezelfde instelling, tis een gezonde discussie toch...na het lezen van die kinderachtige zin van jou maak ik er uit op dat jij nog t jochie bent ipv wat jij beweerd..
        Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
        @ Cut

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
          je komt nu over dat jij ouder bent dan de gemiddelde gebruiker, jij nu wel mag gebruiken omdat je oud genoeg bent. pffff
          Ik wil mij niet in de categorie plaatsen van mensen die gewoonweg maar aan de AS gaan. De reden dat ik daarvoor geef is dat ik al 41 jaar ben en mijn testosteron- level niet meer is als die van een jonge gast. Dat bedoel ik er mee.
          En btw,,,,niemand mag gebruiken.
          Wat ik wil zeggen is dat als jochie van nog geen 20 je een totaal ander beeld en mening hebt over het gebruik van AS dan iemand die al veel ouder is. Als ik weer 17,18 of 19 jaar mocht zijn dan zou ik hetzelfde redeneren als jullie. Ook ik zou dan voor naturel gaan. Ik heb ook niet gezegd dat het verkeerd is om zo te denken, met naturel gaan, integendeel, petje af wanneer je zo denkt. Ik heb gezegd dat er meer beweeggronden zijn om te starten met AS.
          En iedereen weet dat het gebruik niet echt gezond is, en als er zich complicaties voor kunnen doen, zoals het dikker worden van je bloed en je kunt dat verhelpen door een ander medicijn te nemen die dat opheft dan zou ik dat persoonlijk gewoon doen.

Comment

Originally posted by Markess View Post
            inderdaad, dit is mijn opvatting snuff-sann..maakt mij niet beter of slechter dan jou.
            Niet iedereen is hetzelfde en heeft niet dezelfde instelling, tis een gezonde discussie toch...na het lezen van die kinderachtige zin van jou maak ik er uit op dat jij nog t jochie bent ipv wat jij beweerd..

Markess, als ik Snuff wijs op het feit dat hij niet op leeftijd hoeft te spelen, mag ook jij dit soort opmerkingen achterwege laten.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Snuff, op leeftijd spelen is nergens voor nodig. Laten we hier gewoon een constructieve discussie houden.

Markess is duidelijk van mening dat as-gebruikers uit luiheid naar de as grijpen. Wellicht kun jij hem uitleggen waarom jij as bent gaan gebruiken. Wat waren jouw beweegredenen? Was je natural tegen je grenzen aangelopen? Welke grenzen?
              Ik heb een doel in gedachten en dat krijg ik niet meer voor elkaar door naturel te gaan trainen, daarvoor is niet genoeg tijd meer.
              Ook is mijn herstel een stuk minder, waardoor de intensiteit van training die ik wil aanhouden gewoonweg niet te doen is voor mij, omdat dan de kans op blessures enorm is.

Comment

Precies, ik kan begrijpen van mensen dat ze het erg stom vinden dat sommigen na 2 maanden trainen (vooral jongeren) al naar de AS grijpen.
                Maar er zijn ook andere beweeggronden waarom men gebruikt. Als geneesmiddel bijvoorbeeld maar ook wanneer men een bepaalde leeftijd bereikt heeft en wetende dat er voor hun gewoonweg geen natuurlijke mogelijkheid meer bestaat om groter te worden.
                Meer toned worden kan dan nog wel, maar echt meer spiermassa kweken, nee, dat is dan niet meer weggelegd voor ze.
                Dus is het gebruik van AS een middel en een mogelijkheid.
                Ik persoonlijk denk dat Bong Bong een echte anti- ASer is, en misschien ook wel een beetje jaloers omdat hij misschien niet de ballen heeft om een naald in zijn donder te prikken.
                een beetje jaloers wahaahah. wat een kinderachtige pannekoek opmerking. ja daar heb je echt ballen voor nodig. gelukkig ben jij een echte man en hebt daar de ballen voor. hoelang train je nu al? jij hebt echt het doorzettingsvermogen van een kind van 2 die gelijk aan de aas moet zitten en dan als slap excuus ik moet wel want ik ben te oud en heb de tijd er niet meer voor om mijn doel te bereiken. door mensen zoals jij heeft deze sport zoveel vooroordelen. ik train al 2 maanden ik ben oud genoeg dus ik kan al aan de aas.

Comment

oke, duidelijk man!
                  Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
                  @ Cut

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                    een beetje jaloers wahaahah. wat een kinderachtige pannekoek opmerking. ja daar heb je echt ballen voor nodig. gelukkig ben jij een echte man en hebt daar de ballen voor. hoelang train je nu al? jij hebt echt het doorzettingsvermogen van een kind van 2 die gelijk aan de aas moet zitten en dan als slap excuus ik moet wel want ik ben te oud en heb de tijd er niet meer voor om mijn doel te bereiken. door mensen zoals jij heeft deze sport zoveel vooroordelen. ik train al 2 maanden ik ben oud genoeg dus ik kan al aan de aas.
                    Dat over jaloers was om jou een beetje gek te maken,,,en weet je wat?
                    Het werkte.
                    Ten tweede weet je helemaal niet hoelang ik train, dan weet je ook mijn doorzettingsvermogen niet, dus kun je daar niet over oordelen.
                    En het lijkt mij niet verstandig om als kind van 2 aan de AS te gaan zitten.

Comment

Dat over jaloers was om jou een beetje gek te maken,,,en weet je wat?
                      Het werkte.
                      Ten tweede weet je helemaal niet hoelang ik train, dan weet je ook mijn doorzettingsvermogen niet, dus kun je daar niet over oordelen.
                      En het lijkt mij niet verstandig om als kind van 2 aan de AS te gaan zitten.
                      nou kerel mij krijg jij niet gek en dat zal je ook niet lukken ook. fijn dat je het er mee eens bent dat kuren voor een 2jarige niet goed is knap werk. je hebt in iedergeval te weinig trainingservaring om nu al te kuren.dus dan weet ik wel hoeveel doorzettingsvermogen jij hebt namelijk zoveel als van een kind van 2. jammer dat ik daar wel over kan oordelen

Comment

ben er totaal niet tegen.. Maar vind het idd dood zonde en belachelijk als je gaat kuuren omdat je te mager bent, of ( snel voor de zomer breed zijn) gaat kuuren. Ik zelf heb zo mn eigen plan, naturel tot me 21ste dan bv licht kuuren anavar,winstrol,primo.. Zwaardere producten voor later.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                          nou kerel mij krijg jij niet gek en dat zal je ook niet lukken ook. fijn dat je het er mee eens bent dat kuren voor een 2jarige niet goed is knap werk. je hebt in iedergeval te weinig trainingservaring om nu al te kuren.dus dan weet ik wel hoeveel doorzettingsvermogen jij hebt namelijk zoveel als van een kind van 2. jammer dat ik daar wel over kan oordelen
                          Als dat zo is dan moet jij mij heel goed kennen dan, en ben jij waarschijnlijk iemand met bijzondere krachten. Dat heb je dus beide niet. Dus ga nou niet slap lopen ouwehoeren hoe goed jij mij wel niet kent en wat jij wel niet van mij weet.
                          Dit is ook het laatste wat ik erover kwijt wil, ik ga mij verder niet meer verlagen in discussies met jou.

Comment

Als dat zo is dan moet jij mij heel goed kennen dan, en ben jij waarschijnlijk iemand met bijzondere krachten. Dat heb je dus beide niet. Dus ga nou niet slap lopen ouwehoeren hoe goed jij mij wel niet kent en wat jij wel niet van mij weet.
                            Dit is ook het laatste wat ik erover kwijt wil, ik ga mij verder niet meer verlagen in discussies met jou.
                            Hoe lang ben je met BB bezig?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Hoe lang ben je met BB bezig?
                              6 weken tog snuff
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                                6 weken tog snuff
                                Jah man, en de eerste 3 waren alleen maar cardio.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X