Greets...
40 dagen kuur - dboll en test prop - gymnastic
Collapse
X
-
DAG 4:
Heb ook andere spuiten besteld bij dr.jones, zonder rubberen rand dus. Morgen laat ik hier wel even weten of de test-prop zich beter af laat zetten met die nieuwe spuiten. Heb vandaag trouwens toch minder tijd nodig gehad voor 1 ml, het kan dus ook in 20 seconden ipv in een volle minuut.
Zal morgen ook even laten weten hoe het inmiddels met de stoelgang is, of is dat minder interessant?.....
Heb nog een vraagje: ik hoorde vandaag iemand zeggen dat je niet in je been kunt spuiten terwijl je staat, maar dat je dat moet doen terwijl je zit, ik heb nu 4 keer in m'n been gespoten waarvan 3 keer zittend en 1 keer staand, vind staand toch fijner. Maakt dit nog wat uit? Die gozer zei dus tegen me dat de spier waarin je spuit ontspannen moet zijn als je spuit. Ik kom op bodypage verschillende plaatjes tegen van mensen die staand in hun been spuiten, dus volgens mij kan dit gewoon. Wat is jullie mening?
Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed
Comment
-
hij kan dat van mening zijn.
ook in staande houding kan je je bovenbeen ontspannen. je hebt alleen maar iets meer risico dat je'm aan zal spannen met de naald erin. en dan neemt ie de naald een eindje mee een kant op. is niet fijn. zeker niet als je hem er dan uittrekt, want dan heb je een snee. (laatste puntje wordt door je vel heengetrokken)
voor de rest no problemoseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Dec. 15 2003,19:58)]Test-prop is geen probleem overigens..
Greets...
viromones is ook prop. en die hebben dat dus.
jack gebruikte altijd de spuiten zonder rubber. en die had geen last. dus toen ik die probeerde was het ook weg. heel vreemd. maar wel waar.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
DAG 4:
Het gaat op zich wel met die spuiten vind ik, maar het is niet echt fijn, je spuit het gewoon (te) traag naar binnen. Eens kijken of het morgen met de nieuwe wat makkelijker gaat.
Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Dec. 15 2003,22:55)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Dec. 15 2003,19:58)]Test-prop is geen probleem overigens..
Greets...
viromones is ook prop. en die hebben dat dus.
jack gebruikte altijd de spuiten zonder rubber. en die had geen last. dus toen ik die probeerde was het ook weg. heel vreemd. maar wel waar.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
DAG 5:
Heb dus net de nieuwe spuiten van drjones binnen en gebruikt....Stukken beter! Het zijn spuiten van "Henke"
of voluit:
"Henke injectiespuit norm-ject 2-delig 2ml luer conus excentrisch 1340200/100st"
artikelnr. 501223
Bedankt voor de tip weer Bruce!
Comment
-
DAG 6:
@Curiosio: Bedankt voor die lijnzaadolie tip!!! Kan weer normaal naar de wc.
Ik begin nu toch al wel wat vet te kweken. Ik had al wat vet maar nu krijg ik echt een klein zwembandje. Wat zal ik nu doen, extra cardio erbij doen en gewoon doorgaan met veel eten? Zit op een bf van 15%
Comment
-
DAG 6:
Wat ik ook nog ff wil vragen:
De eerste keren dat ik die test zette, voelde m'n bovenbeen best wel stijf de volgende dag, nu heb ik daar geen last meer van. Dat houdt toch niet in dat ik iets verkeerd doe?
Comment
-
DAG 6:
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Dec. 17 2003,20:14)]hoe staat het met de kilos?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C