40 dagen kuur - dboll en test prop - gymnastic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DAG 10:

M'n ontlasting is niet wit of vreemd van kleur, maar ik voel wel een drukkend gevoel in m'n lever. Ik ken dit gevoel van vroeger, toen slikte ik nog wel eens XTC, soms zelfs van donderdag t/m zondag en dat weken lang. Dat gaf op een gegeven moment ook een zeurderig gevoel in m'n lever. Inmiddels ben ik geheelonthouder, drink niet, rook niet en gebruik geen drugs.
    Ik moet wel zeggen dat (zoals je al aanraadde) hoe meer water je drinkt, hoe minder last je ervan hebt.

Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

Je lever produceerd gal, dus als je leverfunctie verstoord is kan je ontlasting lichter zijn. Als dit voor zou komen heb je wel een serieus probleem, dan moet je echt wel naar de dokter.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ALST echt pijn gaat doen, gwoon naar dokter.

he maar ff over die 5,5kg. is dat nou over 1 week of twee? dat is lekker veel
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Dec. 21 2003,22:20)]he maar ff over die 5,5kg. is dat nou over 1 week of twee? dat is lekker veel  
          Die 5,5 kg is gewogen na 8 dagen kuren  

Gisteren was mijn laatste dag dboll vanaf vandaag neem ik dus geen dboll meer. (lees verder over de reden hiervoor)

Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

DAG 11:

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Dec. 21 2003,22:20)]ALST echt pijn gaat doen, gwoon naar dokter.
            Die dokter zal me dan vragen waarvan ikzelf denk dat het komt, die pijn bedoel ik. Als ik dan zeg dat ik a.s. gebruik, zal hij dat ten eerste niet leuk vinden, maar dat boeit me niet zoveel, ten tweede zal hij zeggen om er direkt mee op te houden, hij zal me i.i.g. niet iets geven waardoor ik er gewoon mee door kan gaan en toch geen pijn in m'n lever meer zal hebben, althans daar ga ik niet van uit.

Verder is het gewoon ook heel simpel; als ik de dboll niet neem, heb ik nergens last van, dat is gewoon zo. Ik kijk het vandaag en morgen nog aan en dan hak ik een knoop door en wordt het één van de onderste opties:

1: ik ga gewoon zo door
            2: ik ga alleen met de test verder
            3: ik ga de test met iets anders stacken, deca bijvoorbeeld of misschien wel iets anders, suggesties zijn natuurlijk welkom.

Ook vraag ik me af of het niet gewoon komt doordat de dboll pillen zijn, dat het dus niet speciaal door de werkzame stoff van de dboll komt, maar doordat het pillen zijn. Bestaat er ook zoiets als vloeibare, injectable dboll?

geen dboll genomen

Comment

Dat gevoel in m'n lever begint nou echt te vervelen. Ik ga stoppen met de dboll, heb gisteravond nog genomen, het is nu ochtend, zal ik nu meteen beginnen met de nolvadex?
              Met de test ga ik gewoon door.

Comment

Hoe verdeel je die d-boll precies?
                Als je het nu verspreidt over de dag en je hebt zo`n last zou ik zeker stoppen.
                Gewoon doorgaan met de test. Nolvadex pas nemen als nakuur of als je last van gyno krijgt. Niet nu in ieder geval.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

DAG 11:

Ik verdeel(de) de dboll over de dag.
                  voor mij in principe geen pillen (dboll) meer, ik kap met de dboll. Ik ga gewoon verder met de test en vanmiddag haal ik mariadistel.

geen dboll genomen

Comment

Verstandig besluit!

Greets...

Comment

idd. maar ik zou toch naar de dokter gaan, want zo snel al last van je lever, dat lijkt in mijn ogen een lever die al echt niet lekker meer is.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bruce @ Dec. 22 2003,17:30)]idd. maar ik zou toch naar de dokter gaan, want zo snel al last van je lever, dat lijkt in mijn ogen een lever die al echt niet lekker meer is.
                        Wat natuurlijk weer heel goed zou kunnen gezien de voorgeschiedenis...

Ben het eens met Bruce, zou zeker naar de dokter gaan.
                        Uiteraard is nu stoppen sowieso een goed idee maar zou het daar niet bij laten.
                        Als je immers al zo snel last hebt kun je (later) door allerlei andere oorzaken wel weer last krijgen, weten is beter.  

Comment

DAG 11:

Ben het met jullie eens. Ik weet trouwens niet zeker dat het m'n lever is, vandaag at ik wat en 2 minuten na m'n laatste hap kreeg ik last aan de rechterzijde van mijn lichaam (aan de kant van m'n rechterhand dus) onder mijn ribbenkast. Ik zei een paar pagina's geleden al in dit onderwerp dat ik op zoek was naar een tekening van het menselijk lichaam waarop je goed de ligging van alle organen kan zien. Die tekening kon ik toen niet vinden, nu heb ik in de sportschool in een boek gekeken en je lever ligt inderdaad op de plek waar ik last heb, maar daar ligt ook je twaalfvingerige darm en daar heb ik vorig jaar een ontsteking aan gehad. Ook had ik toen kleine zweertjes in m'n maag. Een aanwijsbare oorzaak kon de arts daarvoor toen niet geven (met xtc had dat niks te maken want dat heb ik voor het laatst meer dan 10 jaar geleden genomen). Het zou door een verminderde weerstand kunnen komen, werd er toen gezegd of gewoon door een infectie en had ieder ander ook kunnen treffen werd door mijn dokter gezegd. Tegen die ontsteking heb ik toen een medicijn gehad: "Omeprazol".
                          Dat middel kun je ook nemen tegen overmatig maagzuur en is verder niet schakelijk, ook al heb je niet echt veel last, dan nog zou je dat middel kunnen nemen, zie het als een sterke "Rennie". Als ik last hou, neem ik daar wat van, als het dan minder wordt weet ik dus dat het of mijn maag, of m'n twaalfvingerige darm is. Ik zeg dit omdat ik het zo vreemd vind dat ik 2 minuten na m'n laatste hap al last krijg van het eten, dan kan het volgens mij niet je lever zijn. In ieder geval bedankt voor de adviezen tot zover!

PS: het krijgen van Mariadistel is nog niet zo eenvoudig, ik heb vandaag een stuk of 8 reformzaken afgebeld en geen van allen hebben ze het, de DA heeft niet, de Kruidvat heeft het niet. Uiteindelijk heb ik telefonisch een Reformzaak gevonden die het heeft in de vorm van tinctuur, dat schijnen dus druppels te zijn. Volgens die vrouw is dat even sterk als Mariadistel zelf, het is een extract ervan. Dat ga ik dus morgen halen. Of zeggen jullie dat het eten van Mariadistel beter is dan de tinctuur? En zo ja, hebben jullie dan tips waar ik dat kan halen.

Comment

ik had ut gwoon van de da. heb de apotheek het ook niet dan?

gege. jack zn moeder is ook zo'n aloe vera verkoopster, die heb grote potten met mariadistel!!

missch. heb je dan last van groeistuipen. en nu komt er iets in mn gedachten op...... gym... ga morgen naar de dokter!!!
                            onstekingen, die nou missch. weer opsteken...? dat kan ook wel es wat anders zijn. as kan bep. dingen verergeren.
                            dat die dokter weet dat je as gebruik, schijt!!!

Comment

Zeker naar de dokter gaan!

Mariadistel verkopen ze bij ons zelfs bij super de boer..

Greets...

Comment

DAG 12:

Heb net mariadistel in vloeibare vorm gehaald, was zelfs beter dan het kruid werd er gezegd, je zou met de druppels verzekerd zijn van een constante dosis/zuiverheid. Het is dus een extract van het kruid zelf

Vanmiddag een afspraak bij de dokter, laat weten hoe het gaat.

Vanaf vandaag ben ik dus gestopt met de gehele kuur, lees hieronder waarom. Gisteren was dus mijn laatste kuurdag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X