Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wil toch nog eens ingaan op doe eiwitbehoefte... Het is een heel groot punt van discussie.
Ik studeer dus voeding & dietetiek. Na de les heb ik ook regelmatig discussie's met de docenten over sportvoeding, en vooral eiwitten. De docenten hebben vele jaren ervaring als dietist, en weten OOK veel over sportvoeding af. Nu zeggen ze dat 1.7 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht méér dan genoeg is. Als je a.s. gebruikt moet dit meer zijn, maar meer dan 0.3-0.5 boven die 1.7 gram is onnodig volgens hun. Je moet natuurlijk wel rekening houden met de biologische waarde van je eiwit, het aminozurenpatroon moet zo dicht mogelijk bij je lichaams-eiwitpatroon liggen!
Als je meer eiwit neemt wordt dat niet opgenomen, en gewoon omgezet in energie. Ik neem zelf als regel 2 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht, dan heb je zeker geen tekort.
Als je in een kuur zit snap ik dat je meer eiwit neemt, omdat je natuurlijk zeker genoeg eiwitten naar binnen wilt krijgen, maar meer dan 2-3 gram is dan toch echt niet nodig...
In bb bladen en op internetsite's lees ik ook altijd dat je zoveel eiwit moet gebruiken. Maar ik ben toch eigenlijk meer geneigd om mijn docenten te geloven, die hebben er voor gestudeerd, en jarenlange ervaring wat betreft voeding en dieten.
Ik heb vandaag maar even e.e.a. ingeslagen bij de supermarkt, tonijn, makreel,macaroni en mager rundergehakt, kwark etc.
Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goeie tip voor wat betreft een koude voedzame maaltijd die ik bijvoorbeeld van huis mee kan nemen en op m'n werk kan eten.
Verder maak ik gewoon elke dag één strip (50 mg) dboll op ipv 40 mg.
Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed
Wat die eiwit inname betreft ken ik die studies ook.Kan alleen maar uit ervaring praten waar het eiwit inname in combinatie met AS betreft.
Ga zelf het best op 4-5 gram p.kg lichaamsgewicht tijdens een kuur.
he, gymnast, je hebt toch viromones?
wat voor spuiten gebruik je?
ik heb namelijk de ervaring dat spuiten meteen rubberen ring erin onbruikbaar zijn voor viromone. als ik daarmee prik, krijg ik het er amper uit. het rubber lijkt dan aan de spuit te gaan kleven. of dat het rubber uitzet. zelfs zonder naald is het niet te doen. je drukt je de pleuris. zelfs als hij leeg is en je probeert er lucht uit te drukken, wil het niet.
Citaat[/b] (bruce @ Dec. 14 2003,14:13)]he, gymnast, je hebt toch viromones?
wat voor spuiten gebruik je?
ik heb namelijk de ervaring dat spuiten meteen rubberen ring erin onbruikbaar zijn voor viromone. als ik daarmee prik, krijg ik het er amper uit. het rubber lijkt dan aan de spuit te gaan kleven. of dat het rubber uitzet. zelfs zonder naald is het niet te doen. je drukt je de pleuris. zelfs als hij leeg is en je probeert er lucht uit te drukken, wil het niet.
heeft daar missch. nog iemand ervaring mee?
Ik dacht dat het zo hoorde, maar inderdaad; ik ben ongeveer vanaf het moment dat de naald erin zit, een volle minuut bezig om 1 ml in m'n been te zetten. Ze komen van dr.jones af en zijn van het merk "BD Plastipak". Ik ben trouwens wel blij dat ik behalve 0.4 x 25 ook 0.6 x 30 heb besteld, die 0.6 x 30 gebruik ik nu om het uit de ampul te zuigen, vind ik net ff wat makkelijker gaan dan met die 25, die is net ff wat te kort i.m.o.
Suggesties voor een andere spuit en vooral waar ik deze kan halen of bestellen, zijn welkom, zal morgen zelf ook even met dr.jones bellen.
Heb zelf ook nog 3 vragen:
1:Na hoeveel dagen begin je iets te merken van dboll en test prop? Zit nu op 3 dagen....., maar wacht rustig af.
2:Ik ben al twee dagen niet meer naar de wc geweest om te schijten (ik neem hier geen blad voor de mond, maar zeg het gewoon zoals het is), 't is alsof ik alles vasthou, vanmiddag moest ik wel ff, maar er kwam verdomd weinig uit. Heeft dat met die dboll en/of test prop te maken?
3:Ik ben dus vrijdag begonnen met de kuur en eiwitshakes etc. Vrijdagavond moest ik dus schijten, dat was echt net alsof ik een kilo sambal had gegeten, echt verschrikkelijk. Nu had ik daarvoor een pizza gegeten met sambal dus ik dacht dat dat daarvan was. Nu blijkt dat toen ik vandaag ook weer naar de wc moest (vandaag is het dus zondag, ben dus zaterdag niet geweest) ik precies hetzelfde had. Echt verschrikkelijk heet aan m'n kont, alsof ik in brand stond. Volgens mij komt dat van die eiwitten want na vrijdag heb ik geen sambal meer genomen, kan dat?
Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed
ik moet in het begin van een kuur ook belachelijk vaak naar de wc en had er de laatste keer een paar keer s morgens flink wat bloed bij was toch mooi klote maar was ook weer ineens weg denk dat het komt door de eiwitten de dboll merk je in week 2 al succes met de kuur
Citaat[/b] (Gymnastic @ Dec. 14 2003,21:51)]Ik gebruik geen lijnzaadolie, zal er morgen mee beginnen, neem aan dat ik dat gewoon bij de DA drogist kan halen?
Gebruik inderdaad whey eiwitten.
Bij een reformzaak in ieder geval. Gaat zeker helpen bij de stoelgang.
Gokte al dat je whey had, het gebeurt vaker dat mensen daar in het begin last van hebben.
Klinkt idd als een probleem met de eiwitten.
Moet je ook eigenlijk wat rustiger opbouwen, veel mensen zijn wat overgevoelig hiervoor en als je uit het niets ineens een paar shakes per dag gaat nemen is dat een behoorlijke belasting.
Lijnzaadolie kan zeker helpen, daarbij past je lichaam zich op den duur als het goed is ook wel aan hoor.
Succes.
Weet iemand toevallig een alternatief voor drjones.nl om spuiten te halen die geen rubberen rand hebben? Thuiswinkels heb ik al gebeld, maar ze zeggen allemaal dat ze geen spuiten (en/of naalden) hebben. Kan best zijn dat ik toevallig naar de verkeerde thuiswinkel heb gebeld, dus een adres van een thuiswinkel die het zeker weten wel heeft en in rdam of in de buurt ervan zit, is ook welkom.
Ik heb vandaag maar meteen lijnzaadolie gehaald, onderweg van de DA drogist naar de gym meteen een paar slokken genomen.....volgende keer inderdaad door de shake heen ja.....
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment