40 dagen kuur - dboll en test prop - gymnastic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DAS IDD COOL.
    kom je ook niet in de verleiding. ik doe het tijdens kuur 10x per dag. steeds weer genieten. (of balen hahahh)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

10x per dag

Lukt me zelfs dan om het maar 1x per week te doen...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

DAG 7:

Vanmiddag had ik last. Dat wil zeggen ik had een brandend gevoel aan de rechterkant (aan de kant van mijn rechterhand dus) van mijn lichaam onder mijn ribbenkast en een beetje naar de zijkant. Heb op het internet proberen te zoeken naar een tekening van het menselijk lichaam met daarin alle organen goed afgebeeld, maar kon niks vinden. Het bleef meerdere uren irriteren, verder kreeg ik het af en toe erg warm, en dat verdween dan weer. Ook was het net alsof ineens alle energie uit me weg trok op die momenten. Ik denk dat ik de dosis (dboll per dag) van 50 naar 40 mg verlaag.... Kan die pijn die ik voelde hier iets mee te maken hebben?
        Jullie mening alsjeblieft.

Heb vanavond daarna overigens wel gewoon getraind, ging erg goed, begin duidelijk zwaarder te worden en ga me zaterdag wegen.

Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

Drink je wel genoeg (water) ?

Greets...

Comment

DAG 7:

Ik drink ongeveer een stuk of 6 mokken thee overdag.

Gr. Gym

Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

Is te weinig zeker tijdens een kuur. Zou tussendoor water gaan drinken. Probeer in totaal op minimaal 3 liter per dag te komen.

Greets...

Comment

ja je moet echt wel veel meer water drinken. om je lich. te reinigen van je afval stoffen. neem colafles met water altijd mee. kan je zo doordrinken.

Comment

DAG 9:

Heren, mag ik jullie weer bedanken voor deze tip!!! Inmiddels drink ik 3 tot 3,5 liter water per dag en het gaat stukken beter, ik moet zeggen ik voel de dboll nog wel drukken op mijn lever, maar het doet geen pijn meer.  Nog ff een vraagje, als ik nu die pijn weer ga voelen, ook al drink ik dan genoeg water, kan ik dan niet beter vast nolvadex (of clomid) nemen?

20 mg dboll genomen ipv 50 mg (lees verder voor de reden hiervoor)

Comment

daar is nolva niet voor. dat is voor waterretentie of gyno.
                    voor je lever kan je mariadistel nemen.
                    heb je al gewogen?

Comment

DAG 10:

Heb vandaag gewogen: 5,5 kilo erbij en m'n BF van 14,0 naar 14,7 dus ik ben niet ontevreden. Mensen beginnen het ook tegen me te zeggen:
                      "Het lijkt wel alsof je opeens breed wordt." Zei een maatje van me gisteren.
                      Mooie opmerking vond ik dat, vooral door dat woordje "opeens"....
                      Ik voel het zelf ook, ik wordt ook echt sterker, pak gewoon echt kilo's meer met losse dumbels. Om een voorbeeld te noemen als ik oefening A voluit doe en daarna oefening B wil gaan doen, dan kan ik oefening B niet zo zwaar pakken als wanneer ik begonnen zou zijn met oefening B, omdat ik oefening A dus al gedaan heb en m'n spieren al vermoeid zijn. Nu heb ik daar dus totaal geen last meer van, ik doe m'n volgende oefening net alsof het m'n eerste is, dat is echt lekker, ik kan bij wijze van spreken "blijven gaan" . Volgens mij is dit een goede combinatie (dboll met test prop), althans, voor mij werkt het goed.

Ben gisteren wel geschrokken, de test zet ik altijd in de avond meestal rond een uur of 6, dat deed ik gisteren dus ook; 2 uur daarna had ik het gevoel dat ik niet genoeg zuurstof binnenkreeg. Dit was erg vervelend en dat is echt zacht uitgedrukt. Ik had het echt even niet meer. Hoe diep ik ook ademhaalde het gevoel bleef, sterker nog, het werd alleen maar erger. Ik ben toen door m'n neus gaan ademen, heb me heeel rustig gehouden en heb een borrel (whiskey/cola) genomen en daar werd ik rustig van. Normaal drink ik nooit en dan bedoel ik ook nooit alleen op oudejaarsavond drink ik champagne maar voor de rest drink (of rook) ik nooit. Door die borrel werd ik rustig. Ben rond een uur of 12 gaan slapen, maar heb me eigenlijk de hele avond niet goed gevoeld, zeeeer onrustig. Volgens mij is het m'n bloeddruk want toen ik vanochtend opstond had ik het nog, de alcohol was toen dus uitgewerkt en dat rotgevoel had ik weer. Het idee alsof je gewoon niet genoeg zuurstof binnen kunt krijgen. Inmiddels gaat het beter, maar ik vrees voor vanavond wanneer ik opnieuw de test wil gaan zetten, misschien moet ik maar een dagje overslaan...jullie mening graag.

Als het m'n bloeddruk is, weet iemand dan een manier/iets om m'n bloeddruk wat naar beneden te krijgen?

Mariadistel, kun je dat gewoon tijdens je kuur nemen?

Doet dat geen afbreuk aan je kuur?

Bij voorbaat dank vast  

Comment

Heb niet het idee dat het je bloeddruk is maar wat wel zou ik niet durven zeggen. Herken het niet en heb het ook niet eerder gehoord.

Mariadistel kan tijdens je kuur maar beter is erna. Het is een leverhersteller en geen beschermer namelijk.

Het werkt je kuur ook in lichte mate tegen.

Greets...

Comment

enige wat ik weet waarvan je benauwd krijgt is pgf2. maar dat is maar eventjes. ook ik heb dit niet eerder gehoord. kijken of je het weer krijgt. zo niet, dan ligt het niet aan je test.

de mariadistel meestal na de kuur, maar omdat je klaagt over je lever, zou ik persoonlijk wel daarmee beginnen.

voor je bloeddruk zou ik cholesterol verlagende dingen nemen. weet zo niet wat dat allemaal is. neem wat lecithine elke dag. is ook goed. en omega visolie zuren. (ofzo)

Comment

Als je last hebt van je lever inderdaad wel mee beginnen. Neem aan dat je ontlasting ook veel lichter van kleur is als normaal?

Greets...

Comment

DAG 10:

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 21 2003,20:28)]Als je last hebt van je lever inderdaad wel mee beginnen. Neem aan dat je ontlasting ook veel lichter van kleur is als normaal?

Greets...
                              De kleur van mijn ontlasting is gewoon normaal. Het is ook niet echt dat mijn lever pijn doet, maar het is gewoon een zeurderig vrijwel constant aanwezig gevoel. Ik haal morgen bij de DA mariadistel. Thanks

Comment

Als je twijfelt zou ik voor de zekerheid Mariadistel nemen maar als het niet nodig is...
                                Normaal als je lever het moeilijk heeft wordt je ontlasting licht van kleur. Kan zelfs wit worden heb ik begrepen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X