Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tijd voor mij dus om vit b12 te vreten

Comment

Originally posted by snipke View Post
      IK begrijp je redenering, nog eens 8 ml erbij zetten is niet niks. Maar ik stel me dan de vraag, sorry snuff maar daar ben ik dan weer . Gaat het iets bijbrengen aan je kuur, van die 400mg dat je gaat nemen wat gaat daar van over blijven als werkzame stof waaraan je iets gaat hebben dat kan bijdragen aan u kuur. Ik denk dat de neveneffecten, misschien niet echt neveneffecten maar meer kwaaltjes zoals een oprispende maag, enz... meer in u nadeel gaan spelen dan in u voordeel. Ik heb daar nog nooit van gehoord dat vit b6 zou bijdragen tot een betere werking van tren en test, vit b12 dat werkt goed als je wilt massa opbouwen omdat je daar meer honger van krijgt.

Grtz
      Ja, B12 werkt inderdaad goed om honger op te wekken. Ik ga graag veel forums langs om te kijken wat anderen ervaren met kuren, en lees gewoon veel over het innemen van een hoge hoeveelheid vitamine B6 voor het bevorderen van de Test en Tren werking. Dus wil ik dat ook wel in mijn kuur gaan toepassen en zien wat het brengt. Om de prijs hoef je het niet te doen want voor heel weinig heb ik alle vitamines die ik nodig heb.
      Hetzelfde geld voor de vitamine E, die zal ik nemen om de werking van HCG te bevorderen. Hierover ook veel gelezen, zelfs AS-guru Anthony Roberts raad het aan.

Originally posted by Posseltje View Post
      tijd voor mij dus om vit b12 te vreten
      Yep kerel, vitamine B12 zou uitermate geschikt voor je zijn. Nu alleen de vraag of met tab-vorm je ook het honger-gevoel kunt opwekken.

Comment

Bij tren is de B6 bedoeld tegen prolactine (gerelateerde gyno).
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Bij tren is de B6 bedoeld tegen prolactine (gerelateerde gyno).
          Niet alleen daarvoor Atta maar is ook belangrijk voor het vormen van rode bloedcellen, vet-afname en voor het handhaven van natrium en kalium-niveaus. Het verminderd ook stemmingswisselingen en verlies van zin hebben in sex. B6 wordt ook vaak gebruikt voor het ontgiften van de lever. Reden genoeg om dit als supplement-aanvulling in mijn kuur te gebruiken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Niet alleen daarvoor Atta maar is ook belangrijk voor het vormen van rode bloedcellen, vet-afname en voor het handhaven van natrium en kalium-niveaus. Het verminderd ook stemmingswisselingen en verlies van zin hebben in sex. B6 wordt ook vaak gebruikt voor het ontgiften van de lever. Reden genoeg om dit als supplement-aanvulling in mijn kuur te gebruiken.
            Nu kan ik effe niet volgen, door het toedienen van test en tren gaat je hematocriet waarde stijgen, dus meer rode bloedcellen aanmaken. En jij gaat door het toedienen van b6 daar nog eens voor zorgen. Dus u bloed gaat nog dikker worden, ik zou dat persoonlijk niet doen, ik zou eerder een cardio aspirine bijnemen. Ik zie echt de aanvulling van die b6 niet, mss kan je me een link geven dat me kan overtuigen.

Grtz
            stil growing

Comment

Nu kan ik effe niet volgen, door het toedienen van test en tren gaat je hematocriet waarde stijgen, dus meer rode bloedcellen aanmaken. En jij gaat door het toedienen van b6 daar nog eens voor zorgen. Dus u bloed gaat nog dikker worden, ik zou dat persoonlijk niet doen, ik zou eerder een cardio aspirine bijnemen. Ik zie echt de aanvulling van die b6 niet, mss kan je me een link geven dat me kan overtuigen.

Grtz
              Vitamine B6 maakt geen rode bloedcellen aan maar is betrokken bij de vorming van rode bloedcellen.

Comment

Vitamine B6

Pyridoxine of Adermine, C8H11NO3 zorgt samen met foliumzuur en vitamine B12 voor de opname van ijzer door het lichaam en het is betrokken bij de vorming van rode bloedcellen.
                Deze drie vitaminen zorgen ook voor een goede werking van het zenuwstelsel en zijn betrokken bij het aminozuurmetabolisme.
                Eigenschappen
                Verhoogt de weerstand
                Helpt suikerziekte reguleren
                Zorgt voor de opname van eiwitten en vetten
                Verlicht misselijkheid
                Helpt huid- en zenuwstoornissen voorkomen
                Behandelt symptomen van het premenstrueel syndroom (PMS) en de menopauze
                Vermindert spierspanningen
                Werkt als een natuurlijk urine drijvend middel
                Helpt tegen kanker te beschermen
                Symptomen bij een tekort
                Bloedarmoede
                Zenuwziekte
                Huidproblemen
                Het zorgt mede voor een betere weerstand en een optimale spijsvertering

Comment

Vitamine B6 Pyridoxine HCL, gecombineerd met vitamine B12: deze vitamines, verwant aan foliumzuur, verbeteren de opname van ijzer, waardoor de vorming van de rode bloedcellen bevorderd wordt.
                  Ze dragen tevens bij aan een goede werking van het zenuwstelsel en komen tussen in de stofwisseling van de aminozuren.

Overal waar ik heengoogle vertellen ze hetzelfde.

Comment

oke het heeft zijn voordelen als je het zo inneemt, maar welke bijdrage bij u kuur.Ik kan mss ook beter b6 nemen want het zou helpen als je hoge dosissen eiwit inneemt, intersant

Grtz
                    stil growing

Comment

oke het heeft zijn voordelen als je het zo inneemt, maar welke bijdrage bij u kuur.Ik kan mss ook beter b6 nemen want het zou helpen als je hoge dosissen eiwit inneemt, intersant

Grtz
                      Natuurlijk man, gewoon doen. Zal zeker helpen.
                      Ik heb altijd al B6 in mijn supplementen gehad maar niet in die mate die ik in mijn kuur ga nemen. Met B6 en B12 wil ik gewoon het gainen tijdens mijn cycle zo goed mogelijk bijstaan.

Comment

Zojuist mijn naalden uit Amerika binnengekregen. De postbode had het bij de buren afgeleverd. Toen ik ze oppikte vroeg m'n buurvrouw of er veren in zaten omdat het pakje zo licht aanvoelde. Ik zei nee, iets kleins voor mijn computer maar ze moeten het gewoon goed verpakken, hehehe, ze moest eens weten.
                        Ze zijn van Terumo maar zijn net ietsjes dikker dan die ik laatst gebruikt heb. Die van laatst zijn 0,6mm dik en de nieuwe zijn 0,65mm dik, maarja altijd beter dan die groene van 0,8mm. Ze zijn in ieder geval even lang, namelijk 38mm en daar ging het mij om. Gewoon ff wat dieper in m'n reet hahaha.
                        Heb er weer zin in maar moet helaas wachten tot de 4e januarie.

Comment

Terumo ligt op 5 minuutjes van mijn deur, dus ik moet niet ver rijden als ik spuiten wil, waarom bestel je die vanuit amerika, terumo is belgisch.

Waarom prik je niet in u schouder, veel makkelijker , ik geraak nog niet meer aan mijn reet om te prikken, lekker in de schouder.

Nog effe geduld bro, en je kan er weer invliegen

Grtz
                          stil growing

Comment

Terumo ligt op 5 minuutjes van mijn deur, dus ik moet niet ver rijden als ik spuiten wil, waarom bestel je die vanuit amerika, terumo is belgisch.

Waarom prik je niet in u schouder, veel makkelijker , ik geraak nog niet meer aan mijn reet om te prikken, lekker in de schouder.

Nog effe geduld bro, en je kan er weer invliegen

Grtz
                            De 23 gauge x 1 1/2 inch zijn gewoon nergens te krijgen, dus uit narigheid maar uit Colorado Springs laten komen.
                            Ach ja, ik heb ze nu en ze waren helemaal niet duur.

Waaron niet in mijn schouder? Jah, ik weet niet, misschien een beetje angstig om het in mijn schouder te zetten,tis niet zo'n grote spiergroep, en met m'n kont ben ik gewoon zeker van mijn zaak.
                            Moet wel bekennen dat het ook voor mij wat moeilijker begint te worden om bij de plek van injectie te te kunnen komen.
                            Neem aan dat je dan kortere naalden gebruikt, toch?

Jah Manuel, heb er echt weer zin in, voel me gewoon als een natte krant zonder die enorme boost.

Comment

Ik gebruik 0,8 x 25 in mijn schouder, ik heb graag dat ze redelijk dik zijn zodat de olie er makkelijk in gaat, vroeger nam ik al eens de 0,6 maar dan moet je zo duwen en dan zeker als je 5cc ofzo in je schouder moet zetten

Grtz
                              stil growing

Comment

Ik gebruik 0,8 x 25 in mijn schouder, ik heb graag dat ze redelijk dik zijn zodat de olie er makkelijk in gaat, vroeger nam ik al eens de 0,6 maar dan moet je zo duwen en dan zeker als je 5cc ofzo in je schouder moet zetten

Grtz
                                5ml?
                                Bloody hell, das erg veel voor in je schouder.
                                Ikzelf zal in mijn tweede kuur iedere keer 2ml injecteren, op een maandag en op een donderdag. Ben voorzichtig met de hoeveelheid. Veel gelezen over de grotere kans tot het krijgen van een abcess, hoe groter de hoeveelheid deste groter de kans op ontstekingen. En dat is toch wel het laatste wat ik wil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X