Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostHet feit dat je een derde kuur in de planning hebt staan betekent in ieder geval dat je zicht hebt op de benodigde hoeveelheid kluiten.
En als je je kuur stelt boven je lichamelijke welzijn, kloppen je prioriteiten gewoon niet. Waarschijnlijk wordt fysiobezoek trouwens gewoon vergoed, dus ik zie het hele probleem niet.
Wat had ik gisteren ook alweer gezegd wat ik zou doen.
FF denken, ow ja, dat ik het 2 weken nog zou aankijken en was er geen verbetering ik dan naar de dokter zou gaan.
Dat betekent dat ik mijn derde kuur dus NIET boven mijn lichamelijke welzijn stel en dat ik dus wel kan bepalen wat prioriteit behoeft.
Maw begrijp ik even niet wat het probleem precies is.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostMerk je ook dat die plek minder irriteert?
Voel je het trouwens ook als je je knie gewoon omhoog heft?
Bloody hell, deed het ff andersom, met mijn blessure-been naar voren toe, djeez, dat voel ik wel ff.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Wie zegt dat het 50 euro is?
Wie zegt dat ik met euro's kan betalen?
Wie zegt dat het met fysio of massage te verhelpen is?
Nu ben je aan het mierenneuken.
Dat zegt niemand maar we denken mee that's all....niet geschoten is altijd mis.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk loop al bijna een jaar bij therapeuten dus dat bedrag is een richtlijn.
Nu ben je aan het mierenneuken.
Dat zegt niemand maar we denken mee that's all....niet geschoten is altijd mis.
Natuurlijk is mijn gezondheid belangrijker dan wat dan ook, zelfs een kuur.
Bedankt voor jullie medeleven.
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
20 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment