Originally posted by LittleMofo
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by LittleMofo View PostIk krijg al wer spijt van mijn reactie, ben zelf wel een gevoels mens en baal daar nu dus weer van.
Ik heb moeite met mezelf in de hand te houden op dat gebied. En denk inet navor ik wat zeg als ik kwaard ben. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan nu.
Tevens vraag je ook nog een ban aan.
Heb enige tijd geleden 1 van de moderators een PM gestuurd.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJa, je bent wat meer vredelievend hehehe.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZekers. Maar omdat ik me nu niet meer hoef in te houden voelt het meteen een stuk kalmer in plaats van al dat opkroppen. Dus eigenlijk heeft iedereen er baat mee. Want zeg nu zelf. Hoe vaak schop je nu echt iemand dood? Gebeurd echt niet vaak hoor.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMWahahahahha en weer laat je zien niet te weten waar je het over hebt. Snap precies de reactie van snuff. Niks met roid rage te maken. Gewoon moe van jou domme reacties en het feit dat je toch nooit luisterd.
Cutler - 5 foot 8 (173cm)
Greene - 5 foot 8 (173cm)
Heath - 5 foot 9 (175cm)
Dexter - 5 foot 6
Martinez - 5 foot 9 (175cm)
Ze zijn allemaal wel wat langer dan die 160-170cm op dexter na.
Comment
-
Je hebt ook wel pro's die wat groter zijn. Maar het komt niet zo heeel veel voor dat ze in de lengte lang zijn. Neem bijvoorbeeld Markus Ruhl en Dorian Yates, die hebben/hadden een lengte van rond de 1.78. Ronnie Coleman 1.80, Kevin Levrone 1.75. Maar pro's van boven de 1.85 bijvoorbeeld zie je veel minder.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOhw heeft hij zeker weer, over u heen gekeken
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLou Ferigno was de enige die rond de 2m was.
En nee Silk. Jij zal nooit mr. O deelnemer worden als zou je het willen :P
Denk je dat ik dan al eerder had moeten trainen / op jongere leeftijd moest beginnen met anabolen?
Sorry snuff, waar een opmerking van jou over lengte naar toe kan leiden. Als je het vervelend vind dan houd ik op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment