Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sch00m View Post
    Wat is je doel dan Snuff?

130+ en kurkje droog?
    Originally posted by roelinho View Post
    Knulletje II
    Hahaha, nee kerels.
    Ten eerste weten we helemaal niet hoe Knulletje eruit ziet, dat kan dus van alles wezen, het enigste wat we kunnen hopen is dat zijn foto's eraan komen.

Ik ben een grote lange gozer die gewoon van dat lange afwil. Er moet meer vorm in mijn lichaam komen, gespierdere benen, weg met m'n kippeborst, het hebben van goede stevige vleugels, enz. Ik vind zelf dat ik het heel goed doe maar ik ben er nog lang niet.
    en ja, ik ben nu 102kg, dus als ik tevreden ben zou het best weleens130kg kunnen worden.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Hahaha, nee kerels.
      Ten eerste weten we helemaal niet hoe Knulletje eruit ziet, dat kan dus van alles wezen, het enigste wat we kunnen hopen is dat zijn foto's eraan komen.

Ik ben een grote lange gozer die gewoon van dat lange afwil. Er moet meer vorm in mijn lichaam komen, gespierdere benen, weg met m'n kippeborst, het hebben van goede stevige vleugels, enz. Ik vind zelf dat ik het heel goed doe maar ik ben er nog lang niet.
      en ja, ik ben nu 102kg, dus als ik tevreden ben zou het best weleens130kg kunnen worden.
      Haha netjes.
      Hoe groot ben je dan?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        Haha netjes.
        Hoe groot ben je dan?
        Ik ben 1,92m.

Comment

• hmm oke,, je bent net rond de 2-4 cm groter ruim 20 kilo zwaarder en je moet er nog groter gaan uitzien om dat je jezelf te klein vind.. ben toch benieuwd naar een total pic snuffie.

Comment

• tevreden zijn we nooit snuff

Comment

• Originally posted by tino View Post
              tevreden zijn we nooit snuff
              Hehehe, dat is wat mijn vriendin ook altijd zegt, dat ik nooit tevreden zal zijn.
              We zullen zien, voorlopig blijf ik trainen, eten en kuren.

Comment

Hehehe, dat is wat mijn vriendin ook altijd zegt, dat ik nooit tevreden zal zijn.
                We zullen zien, voorlopig blijf ik trainen, eten en kuren.
                hehe
                Ohja mooi fototje hb je daar..

Comment

hehe
                  Ohja mooi fototje hb je daar..
                  Je bedoelt mn avatar?
                  Ja, die heb ik nou alweer een tijdje, heeft m'n vriendin genomen bij haar thuis. Er zijn nog meer foto's maar vond deze toch wel de mooiste, dus dacht ik laat ik die maar als schermafbeelding gebruiken.

Comment

Je bedoelt mn avatar?
                    Ja, die heb ik nou alweer een tijdje, heeft m'n vriendin genomen bij haar thuis. Er zijn nog meer foto's maar vond deze toch wel de mooiste, dus dacht ik laat ik die maar als schermafbeelding gebruiken.
                    je avatar ziet er idd goed.. Maar je gear ziet er echt lekker uit hehe

Comment

je avatar ziet er idd goed.. Maar je gear ziet er echt lekker uit hehe
                      Owwwwww hahahahaha, ja m'n gear, kan niet meer wachten man, heb er echt heel veel zin in. Afgelopen woensdag heb ik bloed gegeven waar ze een aantal tests mee zullen doen. Maandag kan ik bellen voor de uitslag. Hopelijk ben ik gezond als een vis want dat geeft mij groen licht voor mijn tweede kuur over 5 weken.

Comment

• 5 weekjes nog maar.. Nou dat gaat snel , voor jou nog niet snel genoeg?

Comment

5 weekjes nog maar.. Nou dat gaat snel , voor jou nog niet snel genoeg?
                          Nee man, als het aan mij lag stak ik nu al test en tren in m'n hol.
                          En jij, ga je nog beginnen in maart?

Comment

Nee man, als het aan mij lag stak ik nu al test en tren in m'n hol.
                            En jij, ga je nog beginnen in maart?
                            hahaha ja bij mij gaat ie er ook in, maar liever in me schouders .. Ik hou niet zo van dingen in mn hol hehehe neen even serieus, het word een bold test kuurtje

Comment

hahaha ja bij mij gaat ie er ook in, maar liever in me schouders .. Ik hou niet zo van dingen in mn hol hehehe neen even serieus, het word een bold test kuurtje
                              Allright, dus van gedachten veranderd, omdat je eerste optie deca zou zijn toch?
                              Welke lengte en dikte naalden ga je dan gebruiken, die van 0,8 x 25mm?

Comment

Allright, dus van gedachten veranderd, omdat je eerste optie deca zou zijn toch?
                                Welke lengte en dikte naalden ga je dan gebruiken, die van 0,8 x 25mm?
                                ja snuff ik was aan het twijfelen deca of niet, lees veel goede dingen over boldenone, kwalitatieve massa ( geen water ) en lees ook dat je uithouding sterk vebeterd met bold.. en uiteraard de honger eten is natuurlijk belangerijk in een kuur, dus dat bekijk ik toch nog als een extratje
                                ik ga ze in mijn schouder prikken snuff dus gebruik ik 0.6 x 30

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X