Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Focking hell guys.
    Dacht dat we een off-topic topic hadden gecreerd voor al deze poeha.
    Ga ik ook ff werken, mot ik 3 a 4 pagina's lul-verhalen lezen over Edje A'dam, Berry de Mey die dood is, Ash die voor me opkomt, aaaahhh, silk die hoopt dat ik het goed vindt hehehe en ga zo maar door.
    En als jullie me een beetje kennen weet je dat ik vrij bot de hoek om kan komen.
    Maar meen ik er geen zak van.
    Sommigen kunnen daar gewoon niet tegen en moeten dan op hun plaats worden gezet, zo ook vandaag.
    Ben nu ongeveer een jaar member van BN en ik heb het gevoel dat we al een hechte familie aan het worden zijn hehehe.
    Als er bijvoorbeeld iemand niet is die er normaal gesproken altijd is zal ik dat persoontje missen, en daar had ik gisteren wat last van en ik was niet de enige. Maar ik ben blij dat hij er weer helemaal voor gaat. Deze mensen geven BN kleur en dat maakt het hier best gezellie.
    Denk dat we weten over wie het gaat en denk ook wel dat hij weet over wie ik het heb.
    Blij dat je er weer bent maatje.
    Laterzzzzzz.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
      Er gaan nog al wat dingetjes vooraf MAFKEES, je weet niet half hoe het zit, hij heeft mij al meerdere keren het bloed onder denagels weg lopen halen, en wou mij ook nog eens uitlaggen. Hij heeft het er zelf naar gemaakt imo, je moet gewoon niet fucken met mij, daar hou ik niet van en dat laat ik niet toe. Je mag best met mijn fucken maar doe fdat dan waar ik zelf bij ben.
      Begin langzaam te beseffen waarom ze je op BR en DBB al weg gejaagd hebben.

Originally posted by Ashley View Post
      Volledig het spoor bijster. Op het moment dat jij zo een ziekte iemand toewenst(om wat voor reden dan ook) sta je nu dus op mijn ignore lijst.....Mafkees.
      Hoe werkt dat Ash? Moet nodig iemand op Ignore zetten.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        Begin langzaam te beseffen waarom ze je op BR en DBB al weg gejaagd hebben.

Hoe werkt dat Ash? Moet nodig iemand op Ignore zetten.
        Umm op br heb ik alle respect tegenwoordig anders.
        http://www.bodyresource.nl/forum/per...2009-a-15.html
        Heb je zin om wat met mij af te speken, gaan we zamen een keer handje drukken ?
        Last edited by LittleMofo; 05-02-2010, 12:16.

Comment

• Ik ga binnekort ook weg hier de mensen hier hebben helemaal geen respect, jammer dat het zo ver had moeten komen, maar het is beter voor mijzelf anders maak ik nog 1 af. Het is jullie iig goed gelukt om iemand diep te raken iig. Jullie zijn daarom de gaskamer nog niet waard

Comment

• Zelfs de mods laten he toe om op mijn gevoel in te blijven spelen daar ben ik nu dus helemaal kapot van mentaal. Heb net het hele plafond eruut gelagen

Comment

• handje drukken is voor homo's en zegt niks over kracht. Ga eerst maar eens wat strongman trainingen, 1rm powerlift op de grote 3 en wat vechtsporten doen. Dan praat ik verder met je

Comment

• vechtsport doen, ik heb 5 jaar aan muay thai gedaan voor i aan bb begon.
                Vechtsoprt is dus iig niet meer nodig, heb zelfs wedstijden gedraait 2 stuks.
                Wat wil je er verder mee zeggen ?

Comment

• Ik wil een ban anders maak ik nog een koud, ik heb mezelf inet mmeer in de hand door jullie gekloot met mijn mind

Comment

Wensje dekk toe, je vraagt er namelijk zelf om en anderskom maar ff hier reigerlaan 7 in beilen, met je grotekk waffel

.....

Comment

• tjah daarvragen julie tog zo'n reactie of niet dan, ik heb gezegt ga niet fucken met mij, al meen ik het niet want zo ben ik normaal ook niet. Maargoed jullie kunnen zo goed iemand maken en breken. Tjah ik geef toe dat ik zwak ben op dat gebied, maar waren jullie maar een keer zo eerlijk als mij.
                      Last edited by LittleMofo; 05-02-2010, 12:42.

Comment

• Snuff heeft al aangegeven dat hij dit gezeik niet meer in zijn log wil hebben,
                        dus: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...pic-topic.html
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Zelfs de mods laten he toe om op mijn gevoel in te blijven spelen daar ben ik nu dus helemaal kapot van mentaal. Heb net het hele plafond eruut gelagen
                          haha. te mooi dit. (als je het meent).
                          laat je niet zo gaan ouwe. je bent te gevoelig en laat inet teveel je persoonlijke leven beinvloeden, dude. hou je personal life en je internet leven gescheiden. computer kan je zo uitzetten
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                            haha. te mooi dit. (als je het meent).
                            laat je niet zo gaan ouwe. je bent te gevoelig en laat inet teveel je persoonlijke leven beinvloeden, dude. hou je personal life en je internet leven gescheiden. computer kan je zo uitzetten
                            gaat inderdaad wel heel ver, maar vind wel dat iedereen hem een beetje zit af te zeiken op ALLES wat hij zegt :P

Comment

• On topic weer jongens. Zeiken kan in het off-topic topic. Reacties die niet gaan over Snuffs topic worden voorts verwijderd.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                                Snuff heeft al aangegeven dat hij dit gezeik niet meer in zijn log wil hebben,
                                dus: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...pic-topic.html
                                Dank je kerel.
                                Originally posted by GeneralIx View Post
                                On topic weer jongens. Zeiken kan in het off-topic topic. Reacties die niet gaan over Snuffs topic worden voorts verwijderd.
                                Thnx Atta.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X