Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tino View Post
    ja snuff ik was aan het twijfelen deca of niet, lees veel goede dingen over boldenone, kwalitatieve massa ( geen water ) en lees ook dat je uithouding sterk vebeterd met bold.. en uiteraard de honger eten is natuurlijk belangerijk in een kuur, dus dat bekijk ik toch nog als een extratje
    ik ga ze in mijn schouder prikken snuff dus gebruik ik 0.6 x 30
    Vind je 30mm niet een beetje lang?
    Als je bedenkt dat je met een Slin al IM in je schouder kunt injecteren.

Comment

• die gaat er gwn helemaal in hoor snuff, haal ze bij me huisarts , zegt dat deze prima voor schouder is. Grtz

Comment

die gaat er gwn helemaal in hoor snuff, haal ze bij me huisarts , zegt dat deze prima voor schouder is. Grtz
        Ja oke, maar ik bedoel als je met een slin 12mm al IM kunt zetten waarom dan lange naalden van 30mm?
        Dan zouden ze van 20mm ook goed zijn toch?

Comment

hahaha ja bij mij gaat ie er ook in, maar liever in me schouders .. Ik hou niet zo van dingen in mn hol hehehe neen even serieus, het word een bold test kuurtje

een naald in je reet is toch heel wat anders dan een stuk in je reet of een leuter in je hol... al heb ik met het laatste geen ervaring maar zeg het maar ff dat het niets voorsteld (zo'n naald)

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ja oke, maar ik bedoel als je met een slin 12mm al IM kunt zetten waarom dan lange naalden van 30mm?
            Dan zouden ze van 20mm ook goed zijn toch?
            ik Zal deze in maart zeker eens gaan proberen snuff..
            Hou jij het bij bil?

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
              een naald in je reet is toch heel wat anders dan een stuk in je reet of een leuter in je hol... al heb ik met het laatste geen ervaring maar zeg het maar ff dat het niets voorsteld (zo'n naald)
              Jij hebt al een kuurtje erop zitten possel?

Comment

ik Zal deze in maart zeker eens gaan proberen snuff..
                Hou jij het bij bil?
                Ja voorlopig wel ff, zolang ik er nog bij kan. Injecteer ook in mijn benen maar dat is HCG en doe dat met Slin.
                Misschien in de toekomst dat ik ergens anders mijn depots aanleg.

Enne volgens mij heeft Possel weleens wat in z'n kont gehad en dan bedoel ik geen stuk of pik.

Comment

• nouja de uitspraak een stuk in je reet heb, als je teveel gezopen hebt was geen onbekende

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Ja voorlopig wel ff, zolang ik er nog bij kan. Injecteer ook in mijn benen maar dat is HCG en doe dat met Slin.
                    Misschien in de toekomst dat ik ergens anders mijn depots aanleg.

Enne volgens mij heeft Possel weleens wat in z'n kont gehad en dan bedoel ik geen stuk of pik.
                    gaat dat goed in je benen snuff ? been lijkt me vrij pijnlijk te prikken..

Comment

gaat dat goed in je benen snuff ? been lijkt me vrij pijnlijk te prikken..
                      Ik prik met Slin 12mm fiber, die prik ik er in 1 keer in als een dart, helemaal gevoelloos en toch IM.
                      Ik prik halverwege mijn been buitenkant, zoals op de meeste afbeeldingen van het internet getoont wordt. Daar zit slechts een klein laagje vet, denk nog minder dan een halve centimeter, niet diep maar genoeg in mijn spier. Overigens maakt het bij HCG helemaal geen ruk uit of het IM of niet gaat.
                      Je kunt ook Sub Q in elk plekje van je lichaam waar vet zit injecteren, maar ik prefereer IM.
                      Heb trouwens nog nooit met een grotere naald IM in mijn been gezet, maarja, zeg nooit nooit.

Comment

• Kleine update.
                        Half uurtje geleden de dokter gebeld en gevraagd naar de uitslag van de tests die ze met mijn bloed hebben gedaan.
                        Alles is tiptop in orde, cholesterol, glucose, lever en nog een aantal dingen.
                        Ik ben kerngezond.
                        Morgen ga ik ff bij haar langs om het rapport op te halen.
                        Deze zal ik scannen en in mijn log plaatsen.
                        Ik wist van mezelf al dat ik gezond was maar wilde gewoon zekerheid en die hebben ze mij vandaag gegeven, dus Snuff-Sann's Second,,,,,here I come!!!!
                        Laterzzzz.

Comment

• Og god....

Unleash the beast.

hehe gelukkig, mooi voor je.

Hoelang train je eigelijk al snuff?
                          Vind je het niet ontzettend jammer dat je niet al veeeel eerder met deze levenstijl begonnen bent? Aangezien je toch al op leeftijd bent.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                            Og god....

Unleash the beast.

hehe gelukkig, mooi voor je.

Hoelang train je eigelijk al snuff?
                            Vind je het niet ontzettend jammer dat je niet al veeeel eerder met deze levenstijl begonnen bent? Aangezien je toch al op leeftijd bent.
                            Ik ben altijd een doelverdediger geweest, tot aan mijn 26e jaar. Altijd selectie-voetbal gespeeld.

Ik startte met naar de sportschool te gaan toen ik ongeveer 27 was, en dat is alweer een poosje geleden.
                            Echter was dat slechts van korte duur, ongeveer een jaartje. Ik was meer georienteerd op de vrouwtjes die ik dus voortdurend achterna zat.
                            Rond mijn 33e weer de draad opgepakt en dat hield ik ongeveer 2 jaar vol. Moet wel zeggen dat ik op dat moment niet echt vol overgave bezig was, hield mij ook niet aan strakke trainingsschema's of voeding. Ik deed zeg maar wat.
                            Heb het wel altijd erg leuk gevonden om te doen maar iedere keer heb ik andere dingen voor moeten laten gaan, zoals kids en werk.
                            Een jaar voordat ik naar Engeland vertrok was ik alweer in de sportschool te vinden maar dit keer meer gefocused op wat ik deed, voeding was nog niet toppie, toen was ik 37. Ben toen anderhalf jaar weer gestopt omdat ik mijn tijd aan mijn nieuwe vriendin wilde besteden.
                            Ben toen enorm aangekomen, woog ongeveer 121 kg.
                            Bijna 2 jaar geleden 25 kilo in 4 maanden kwijtgeraakt en nu sinds januarie weer vol discipline bezig.
                            Maar nu wel op de goede manier, dus strikte training, goede voeding en rust natuurlijk.
                            En dat bevalt mij enorm goed en ik weet zeker dat ik dit niet meer wil verliezen. Mijn hele leven is er nu op afgestemd.
                            Hoop dat dit een beetje je vragen heeft beantwoord.

Comment

• Mooi antwoord, alleen zeg je niet of je er spijt van hebt ofnie?
                              Als je veel eerder begonnen was had je natuurlijk veeeel meer eruit kunnen halen. Denk je niet?

Ik denk vaker bij mezelf. Ik ben 21.. Ben echt blij dat ik er nu mee begonnen ben en dat ik er nu al zo ver in zit. Nu is mijn lichaam het potentieels. Het meest open voor ontwikkeling. Het kan me natuurlijk ook niet allemaal snel genoeg gaan. Maar die gedachte haal ik weer onderuit met de gedachte dat ik nog zooooo lang te gaan heb, en me helemaal niet hoef te haasten.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                                Mooi antwoord, alleen zeg je niet of je er spijt van hebt ofnie?
                                Als je veel eerder begonnen was had je natuurlijk veeeel meer eruit kunnen halen. Denk je niet?

Ik denk vaker bij mezelf. Ik ben 21.. Ben echt blij dat ik er nu mee begonnen ben en dat ik er nu al zo ver in zit. Nu is mijn lichaam het potentieels. Het meest open voor ontwikkeling. Het kan me natuurlijk ook niet allemaal snel genoeg gaan. Maar die gedachte haal ik weer onderuit met de gedachte dat ik nog zooooo lang te gaan heb, en me helemaal niet hoef te haasten.
                                Natuurlijk, als ik er nu over na loop te denken ben ik toendertijd gewoon stom geweest, maarja dat is nu niet meer terug te draaien.
                                Het trainen met gewichten heeft mij altijd al geboeid.
                                Het groeien en je lekker in je vel voelen is wat ik altijd al wilde.
                                Echter heb ik keuzes moeten maken en toendertijd waren andere dingen gewoon meer belangrijk en was een combinatie van krachttraining en mijn priveleven gewoon uitgesloten.
                                Nu ben ik wat ouder, en misschien ietsjes wijzer, heb ik mijn eigen woning en kan ik doen wat ik wil. Ik zie mijn vriendin elk weekend, dus doordeweeks kan ik lekker knallen at the gym.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X