Hoe gaat de kuur ?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by bodypumper View PostHoe gaat de kuur ?
Als alles meezit en ik morgenochtend op de weegschaal ga staan moet er toch wel het een en ander bij zijn gekomen.
Mocht dit het geval zijn gaat mijn intake weer omhoog.
Heb wel het gevoel dat ik ook wat vet aan het aanzetten ben nu.
M'n broeksriem zit nog steeds op het laatste gaatje maar het wordt allemaal wel wat strakker hehehe.
Morgenochtend dus, taille en nek meten en op de weegschaal, ben benieuwd.
Ow ja, mijn intake zal worden vermeerderd met 15gr olijfolie, 25gr noten en een extra ei in de morgen. Moet het nog uitrekenen maar zal waarschijnlijk rond de 6700 kcal komen.
Comment
-
Aangezien ik dagelijks mijn gewicht meet kan ik jullie meedelen dat ik nu toch wel heel erg dicht bij de 110kg kom.
Maarja, ik heb het wel eens meer gehad, in mijn eerste kuur bijvoorbeeld, dat van de een op de andere dag er gemakkelijk 2 kilo vanaf kan gaan. En dat is dan voornamelijk vocht.
Dus moet ik hopen dat ik alles nog vast gehouden heb.
Comment
-
Originally posted by bodypumper View Postwow , 6700 kcal ,
leuk om te horen dat de kuur goed gaat , je zult zo wel je 10 kilogram halen met al die kcal , hou de motivatie er in , je boekt zeker wel je resultaten die je wou
nog veel succes ermee ,,
Comment
-
Hier nog even mijn schema van vandaag.
Deed maar 2 biceps-oefeningen omdat de pijn in mijn linkerarm weer te heftig werd.
Wel op alle rug-oefeningen toename van kracht, maw PR's.
Back:
Cable Close Grip Pulldown 4x10:
20x30kg
75, 80, 85, 90x8reps PR
Dumbbell Bent-over Row 4x10:
32, 32, 32, 32x12reps kg PR
Cable Seated Row Close Grip 4x10:
100, 120, 140, 160x8reps (3xforced) kg PR
Dumbbell Shrugs 4x20:
32, 32, 32, 32 kg PR
Biceps:
Curlbar Curl 4x10:
35, 40, 45, 50x6reps kg
Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
12,5, 15, 20, 15x7reps kg
Morgenochtend dus mijn nieuwe stats na bijna 5 weken te hebben gekuurd.
Ben benieuwd.
Laterzzzzz.Last edited by Snuff-Sann; 05-02-2010, 23:58.
Comment
-
Goedemorgen allen.
Zoals elke zaterdagmorgen ook nu weer een klein overzichtje van mijn lichamelijke vorderingen.
Here it is:
Gewicht: 108,1 kg
Taille: 98 cm
Nek: 46 cm
BF: 15,6 %
Ben dus weer 1,1kg bijgekomen. Gisteren was dat 1,5kg maar denk dat ik wat vocht verloren ben.
Zoals ik al vermoedde is mijn taille met 1cm toegenomen.
Mijn nek word dikker en dikker en staat nu op 46cm, 1cm meer dan afgelopen zaterdag.
Ondanks een toename van mijn taille-omtrek toch een verlaging in BF met 0,5% wat een totaal van 15,6% maakt nu.
Op dit moment ben ik zeer tevreden over het resultaat.
Mijn lichaam word voller en er zijn nu veel meer rondingen en lijnen.
Zal vanavond mijn intake weer opschroeven en zal de totale kcal die ik dan vanaf morgen ga nemen even posten.
Zoals ik al eerder aankondigde, blijft mijn BF onder de 18% na deze kuur zal ik dus niet gaan cutten maar in augustus weer een bulk-kuur pakken.
Het heeft gewoon meer nut om verder te gaan met het pakken van zoveel mogelijk massa.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoedemorgen allen.
Zoals elke zaterdagmorgen ook nu weer een klein overzichtje van mijn lichamelijke vorderingen.
Here it is:
Ben dus weer 1,1kg bijgekomen. Gisteren was dat 1,5kg maar denk dat ik wat vocht verloren ben.
Mijn nek word dikker en dikker en staat nu op 46cm, 1cm meer dan afgelopen zaterdag.
Ondanks een toename van mijn taille-omtrek toch een verlaging in BF met 0,5% wat een totaal van 15,6% maakt nu.
Zal vanavond mijn intake weer opschroeven en zal de totale kcal die ik dan vanaf morgen ga nemen even posten.
Zoals ik al eerder aankondigde, blijft mijn BF onder de 18% na deze kuur zal ik dus niet gaan cutten maar in augustus weer een bulk-kuur pakken.
Het heeft gewoon meer nut om verder te gaan met het pakken van zoveel mogelijk massa.
Laterzzzzz.
Goed goed .
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoedemorgen allen.
Here it is:
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View PostGoed bezig snuff, hebt veel gepakt. 15 kg amaai.
Goed goed .
Nog 5 weken test/tren en vier weken test te gaan en dan maar hopen dat ik op de 115kg eindig.
140kg?
Eeuhm, ja, ik kan dat makkelijk hebben met mijn lengte dus waarom niet, hehehe.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment