Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Nou, ik heb mijn bloed-rapport.
Heb nu een aantal keren geprobeerd hier een fatsoenlijke scan van te maken, zowel als foto of als document, maar door de vage lettertjes wil mijn printer gewoonweg geen duidelijke afdruk maken.
Daarom hier een uitleg:
Mijn dokter zei dat alles allright was maar ik heb toch een klein beetje een 'worried' gevoel.
Ik zal de gedeeltes die niet binnen de normale waardes vallen opnoemen.
- Serum free T4 level: HI 20 pmol/l (8-19)
- Haematocrit HI 0.520 (0.37-0.51)
- Lymphocyte count LO 1.20 10*9/L (1.50-4.00)
- AST serum level HI 63 u/L (0-40)
- Serum total bilirubin level HI 20 umol/L (0-17)
- Serum urea level HI 9.9 mmol/L (3.3-7.8)
- ALT/SGPT serum level HI 65 u/L (0-40)
Dit waren de niet normale waarden.
Heb al wat research gedaan en weet nu dat haematocrit de hoeveelheid rode bloedcellen is. Nou dat kan wel kloppen dat dat wat hoger ligt.
De lymphocyte zijn witte bloedcellen. Weet nog niet de reden waarom dat laag ligt.
Waar ik me meer druk om maak zijn de AST/ALT/SGPT/Bilirubin gehaltes. Deze komen in de lever voor en wanneer de lever beschadigt is wordt het in je bloed doorgegeven. En die gehaltes zijn hoger in mijn bloed dan normaal.
Ik weet waar dit door komt, althans laten we hopen dat het daar door komt.
Ik slik nog steeds net voordat ik ga trainen 2 ibuprofennetjes, nou dat is dus niet slim want hierdoor beschadig je je lever, niet alleen je maagwand. Net ff opgezocht.
Vanaf morgen worden er dus ook geen pijnstillertjes meer ingenomen.
Laten we hopen dat mijn lever dan weer helemaal op orde komt.
Urea is een afvalstof die vrijkomt wanneer je lichaam proteinen omzet, nou dat kan wel kloppen door mijn dieet.
Het enigste waar ik me dus druk om maak zijn de hoge waarden van stoffen in mijn bloed die normaal gesproken met een hoog gehalte in mijn lever voorkomen.
Zal mijn dokter nog wel bellen en vragen om wat nadere uitleg.
Laterzzzz.
Hmmm ik kan me herinneren van de tijd dat ik bij een softwareleverancier voor de zorgsector werkte, dat in alle huisartsensystemen/ labsystemen/ et cetera bij wijze van een ingebouwde sirene met zwaailichten af moest gaan als de ALT of ALAT buiten de normale waarden viel. Maar goed, dat wil verder niks zeggen, aangezien artsen nogal dol zijn op sirenes met zwaailichten in software.
Succes Snuff!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Hmmm ik kan me herinneren van de tijd dat ik bij een softwareleverancier voor de zorgsector werkte, dat in alle huisartsensystemen/ labsystemen/ et cetera bij wijze van een ingebouwde sirene met zwaailichten af moest gaan als de ALT of ALAT buiten de normale waarden viel. Maar goed, dat wil verder niks zeggen, aangezien artsen nogal dol zijn op sirenes met zwaailichten in software.
Succes Snuff!
Hahaha, wat kan jij het toch altijd leuk en vaag vertellen.
Daarom zal ik ook nog even met mijn dokter praten, kijken of zij ook een sirene of zwaailicht heeft.
It is a common test for liver function. Significantly elevated levels of ALT often suggest the existence of medical problems such as viral hepatitis, congestive heart failure, liver damage, biliary duct problems, infectious mononucleosis, or myopathy. However, elevated levels of ALT do not automatically mean that medical problems exist. Fluctuation of ALT levels is normal over the course of the day, and ALT levels can alsoincrease in response to strenuous physical exercise.
Toen ik thuiskwam van mn werk lag er een kaartje van de Royal Mail in de bus.
Die waren langsgeweest om een pakketje af te leveren maar ik was er niet.
Morgenochtend haal ik het even af.
Want dat is de pramipexole waar ik al enige tijd op wachtte.
Gelukkig want ik moest het te betalen bedrag overmaken naar een rekening in Hong Kong, had het gevoel dat dat nooit goed zou gaan komen.
Wel kontakt per E-mail met hun gehad en gehouden.
Dus morgen heb ik echt alles binnen en kan ik dus in ongeveer 3 weken vol verwachting gaan starten aan Snuff's tweede hehehe.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment