Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by voyage View Post
    Hahah, geweldig om te lezen dit. Ik zat in dat zelfde vliegtuig!!
    Zou oorspronkelijk ook de gecancelde vlucht van 14:25 hebben. Was ook echt blij dat om 7uur het vliegtuig eindelijk kon vertrekken. Was al rond 1uur aangekomen op East-midlands, heb dus 6uur moeten wachten daar.
    Kan me nog herinneren dat er een aardig grote gast achter me stond tijdens het boarden. Zelfde gast was nog aan het telefoneren in het Engels waaraan ik kon horen dat dat echt vloeiend was (hij was Hollands). Nu begin ik me toch af te vragen of we elkaar zonder het door gehad te hebben ontmoet hebben
    Hahaha, jah man, volgens mij was ik dat want mn vriendin die belde om te vragen of alles goed was en toen heb ik ook ff met haar in het engels gepraat.

Wees blij man dat je dat 2e vliegtuig kon pakken, de WW5477 was het volgens mij.
    Last edited by Snuff-Sann; 26-12-2009, 10:12.

Comment

• Een week voor mijn tweede kuur doe ik nog een aanpassing op mijn schema en wel in de nakuur.
      Doordat ik Aromasin zal gaan gebruiken, aromatase inhibitor (AI), bestaat de kans dat er na de nakuur een oestrogeen-rebound zal plaatsvinden.
      Hierdoor zal mijn eigen test-produktie worden geremd of geblokt waardoor de nakuur voor niets geweest zal zijn.
      Om deze mogelijkheid te minimaliseren heb ik besloten om de Tamoxifen met 1 week te verlengen en af te bouwen met 10mg/d in de laatste week.

Hier dus mijn aangepast schema:
      Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:09.

Comment

• Mooi deftig kuurtje Snuff... Zal het zeker gaan volgen...Ben dan ook heel erg benieuwd, wat het gaat brengen.....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
          Mooi deftig kuurtje Snuff... Zal het zeker gaan volgen...Ben dan ook heel erg benieuwd, wat het gaat brengen.....
          Nog een weekje Knul en dan mag ik weer gaan knallen.
          En natuurlijk ben ik ook wel benieuwd wat het me gaat brengen.

Comment

• hehehee, eventjes alles van je afschrijven kan goed doen denk ik,en daar is dit board natuurlijk ook voor. Ben blij voor je dat je dan toch bij je ouders en familie bent terecht gekomen, en zo nog de feestdagen kan vieren.

Ik doe mijn setjes one arm bumbell row , want zo noem ik de oefening, doe ik toch ook met dumbells van 46 kilo, 3 setjes van 10-12 herhalingen.

Dat van die aromasin dat wist ik niet dat het de test produktie zou remmen of blokken, waar heb je dat gevonden snuff

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
              hehehee, eventjes alles van je afschrijven kan goed doen denk ik,en daar is dit board natuurlijk ook voor. Ben blij voor je dat je dan toch bij je ouders en familie bent terecht gekomen, en zo nog de feestdagen kan vieren.

Ik doe mijn setjes one arm bumbell row , want zo noem ik de oefening, doe ik toch ook met dumbells van 46 kilo, 3 setjes van 10-12 herhalingen.

Dat van die aromasin dat wist ik niet dat het de test produktie zou remmen of blokken, waar heb je dat gevonden snuff

Grtz
              Ik weet al van waar het komt bro, had eerst dit topic gelezen en dan het andere

Grtz
              stil growing

Comment

hehehee, eventjes alles van je afschrijven kan goed doen denk ik,en daar is dit board natuurlijk ook voor. Ben blij voor je dat je dan toch bij je ouders en familie bent terecht gekomen, en zo nog de feestdagen kan vieren.

Grtz
                Wist ik ook niet hoor Snipke......Het is dat Gen dat zei, toen ben ik ook pas gaan zoeken....

Comment

Grtz
                  Thnx Snip, ben ook wel blij weer even bij mijn ouders en kinderen te zijn.
                  En over de BOR, denk dat jij ietsjes meer spiermassa dan mij bezit mate, maar we praten wel verder als ik ook al 6 jaar aan het kuren ben, hehehe.
                  Originally posted by snipke View Post
                  Ik weet al van waar het komt bro, had eerst dit topic gelezen en dan het andere

Grtz

Kun je nagaan hoe leuk en interessant jullie mijn topic vinden.

Originally posted by Knulletje View Post
                  Wist ik ook niet hoor Snipke......Het is dat Gen dat zei, toen ben ik ook pas gaan zoeken....
                  Moet wel zeggen dat het oestrogeen-rebound verhaal zo goed als niet besproken wordt, vooral niet op het net.
                  Ik ga er dus van uit dat het bestaat maar niet bij iedereen, het hangt er maar vanaf en dan praat je ook nog eens over een kanspercentage.
                  Maarja, om die kans de kop in te drukken heb ik mijn nakuur dus aangepast.
                  Last edited by Snuff-Sann; 26-12-2009, 14:44.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Thnx Snip, ben ook wel blij weer even bij mijn ouders en kinderen te zijn.
                    En over de BOR, denk dat jij ietsjes meer spiermassa dan mij bezit mate, maar we praten wel verder als ik ook al 6 jaar aan het kuren ben, hehehe.

Kun je nagaan hoe leuk en interessant jullie mijn topic vinden.

Moet wel zeggen dat het oestrogeen-rebound verhaal zo goed als niet besproken wordt, vooral niet op het net.
                    Ik ga er dus van uit dat het bestaat maar niet bij iedereen, het hangt er maar vanaf en dan praat je ook nog eens over een kanspercentage.
                    Maarja, om die kans de kop in te drukken heb ik mijn nakuur dus aangepast.
                    Het staat wel bij ergogenetics (niet in na kuur), dat had ik nog gezonden.... Mag ik weten waar je de Pramipexol voor gaat nemen? Deze begrijp ik niet zo goed.

Comment

Het staat wel bij ergogenetics (niet in na kuur), dat had ik nog gezonden.... Mag ik weten waar je de Pramipexol voor gaat nemen? Deze begrijp ik niet zo goed.
                      Sorry Ruud, maar ben niet zo dol op die site, die zijn echt anti-AS.
                      En met zo goed als niet bedoel ik dat ik enkele stukken daarover gelezen heb maar over het overgrote deel praat men er totaal niet over.

Wanneer je dianabol en Trenbolone samen gebruikt bestaat de kans op prolactine-gyno, omdat dianabol de prolactine in je lichaam verhoogt en de trenbolone het activeert, maar we praten weer over een kanspercentage.
                      Pramipexole onderdrukt de prolactine.
                      Je kunt ook aromasin gebruiken of dostinex, maar dostinex is vrij prijzig.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Sorry Ruud, maar ben niet zo dol op die site, die zijn echt anti-AS.
                        En met zo goed als niet bedoel ik dat ik enkele stukken daarover gelezen heb maar over het overgrote deel praat men er totaal niet over.

Wanneer je dianabol en Trenbolone samen gebruikt bestaat de kans op prolactine-gyno, omdat dianabol de prolactine in je lichaam verhoogt en de trenbolone het activeert, maar we praten weer over een kanspercentage.
                        Pramipexole onderdrukt de prolactine.
                        Je kunt ook aromasin gebruiken of dostinex, maar dostinex is vrij prijzig.
                        Ja ik noem het ook de anti site hehehe..Soms handig hoor wat tegengas....Je uitleg- Ohw ja nu snap ik waarom je het erbij pakt ..Ik stack zulke middelen niet , dus begreep de bedoeling ervan niet zo goed... Maar nu begrijp ik het, bedankt voor je geduld en uitleg.....

Comment

Ja ik noem het ook de anti site hehehe..Soms handig hoor wat tegengas....Je uitleg- Ohw ja nu snap ik waarom je het erbij pakt ..Ik stack zulke middelen niet , dus begreep de bedoeling ervan niet zo goed... Maar nu begrijp ik het, bedankt voor je geduld en uitleg.....
                          You're welcome buddy.

Comment

• maar ik dacht dat gyno juist prolactine ackiveert en dat je dan kans hebt op borstvorming .

Comment

• Originally posted by skitzo6 View Post
                              maar ik dacht dat gyno juist prolactine ackiveert en dat je dan kans hebt op borstvorming .
                              Fout, dianabol jaagt de prolactine in je lichaam op waardoor er een grotere hoeveelheid ontstaat. Trenbolone activeert het en wanneer het gaat werken vormt het prolactine-gyno, een soort van borstvorming. In hevige mate kun je zelfs een soort melkafscheidsel creeren dat uit je tepels komt.
                              Normaal gesproken hebben mannen maar een hele kleine hoeveelheid in hun lichaam, maarja als je met hormonen gaat werken veranderd je hele lichaams-huishouding.

Comment

• @ Skitzo
                                Andersom. Prolactine verhoogt de gevoeligheid voor oestrogeen, maar zonder oestrogeen doet prolactine niets.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X