Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oja en meestal doe ik op me werk snachts nog ff een schoonheidsslaapje

Comment

heb je de grammen vet, koolhydr. en eiwit uitgerekend? zou je dat erbij kunnen zetten? dan ziet het er helemaal top uit.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ja had het een keer uitgerekent eiwitten rond de 300 en koolhydr. weet niet meer precies ken veel hebben en met het vet zit het ook wel goed

Comment

Waarom zo lang wachten met die eiwitten en niet meteen na de training na de koolhydraten.
          stil growing

Comment

omdat eerst de koolhydraten moeten werken voordat ik me eiwitten neem heb het altijd al zo gedaan en vind het prima gaan

leg jij mij is uit waarom ik het gelijk moetnemen?

Comment

Als je gedaan hebt met trainen staat zogezegd uw spieren open als je dan koolhydraten neemt direct na de trainen dextrose enzo wordt binnen de drie minuten opgenomen, als je dan 15-30 min. wacht en je eiwitten neemt worden deze nog opgenomen met open spieren, hoe vlugger hoe beter

grtz
              stil growing

Comment

stelregel is, direct na de training snelle carbs en evt wat dextrose/creatine. Dan een half uurtje/ 3 kwartier later je eiwit. een kwartier is denk ik net iets te snel na je carbs..

Comment

tja dan doe ik het toch goed vind het bij mij goed werken misschien dat het bij jouw (snipke) op die manier werkt

(vandaag trouwens beginne met kuren na ) 7maanden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X