STH / Test prop / T4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor de tips, ik ga dus eea aanpassen:

T4 gaat van 40mcg naar 50mcg
    Sth 2x 2iu eod, smorgens links / avonds recht in de buik
    En we hebben nog een paar weekje prop voor de boeg

Greetzzz
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Dat het lichaam maar 2iu kan verwerken per keer kan je daar is een studie of dergelijke van geven knulletje, want dit hoor ik voor de eerste keer

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
        Dat het lichaam maar 2iu kan verwerken per keer kan je daar is een studie of dergelijke van geven knulletje, want dit hoor ik voor de eerste keer

Grtz
        Zit eigenlijk ook nog steeds op die link te wachten....heb je de nog Knulletje?

Greetz
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sorry is helemaal waar.. Ik moet het opzoeken.. Ik had het eerst allemaal in mn laptop opgeslagen, maar na vastlopen van het pokkeding ben ik alles kwijt.... Ik doe mn best....

Comment

Ben er nu achter dat ik het hier op n 8 pagina uitdraai heb, en niet op site... Moet ik het toesturen per post? Zo ja zal je me pm het gewenste adres moeten geven... Ik kan het onmogelijk allemaal over gaan zitten schrijven, de helft van het geheel begrijp ik niet omdat dat te moeilijk lezen is.. Ik ben ook geen laborant of zo... Maar er staat dat de hypofyse van n gezonde volwassen atleet dagelijks 0,5-1-5 ie=iu groeihormoon uitstort.. En daarom het lichaam niet gewent is, om te gaan met grotere hoeveelheden dan 2iu.. En dat zelfs atleten die 20iu dagelijks gebruiken het verdelen in 10x2iu.. De werkzame hoeveelheid pd ligt rond 3iu..Halfslachtige pogingen zijn gedoemd te mislukken.. Het verbruik gemiddeld van atleten ligt rond 4-8iupd.. Injects van 2iu zijn het meest effectief omdat de serumconcentratie heel snel stijgt moet de lever de uitstorting van somatomedinen kunnen bijhouden.. Bij hogere concentraties is het niet mogelijk die te verhogen.. Dus niet beter werkzaam.. De lever reageert beter op kleine doseringen... Of het moet intermusculair worden gezet met 20iu tegelijk 3x wekelijks.... (nu kort ik in) Omdat het snel en zeer kort werkzaam is kan het vele malen pd worden gezet....

Comment

Schrijffout in .... de hypofyse van n gezonde volwassen atleet dagelijks 0,5-1,5ie=iu groeihormoon uitstort.... Moet het zijn, sorry is ook zo klote schrijven en lezen tegelijk...

Comment

Ok bedankt!
                Je hoeft het niet toe te sturen, want als jij de helft er maar van begrijpt, dan is het voor mij helemaal chinees...

Ik twijfel alleen nog steeds wat beter is... 1x 2iu ed of 2x2iu eod.
                Voor opname/verwerking zal het niet uit maken denk ik, maar jij dacht dat de sides er minder van werden?
                Ik denk eigenlijk steeds meer dat de sides (hoge hartslag / vocht vast houden) van de prop kwamen.
                Dus ik ga vd week weer verder met de combi sth/t4, zonder prop.
                Zit momenteel alleen even op de T4 te wachten, dus heb even een weekje off gehad.

Grtn
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                  Ok bedankt!
                  Je hoeft het niet toe te sturen, want als jij de helft er maar van begrijpt, dan is het voor mij helemaal chinees...

Ik twijfel alleen nog steeds wat beter is... 1x 2iu ed of 2x2iu eod.
                  Voor opname/verwerking zal het niet uit maken denk ik, maar jij dacht dat de sides er minder van werden?
                  Ik denk eigenlijk steeds meer dat de sides (hoge hartslag / vocht vast houden) van de prop kwamen.
                  Dus ik ga vd week weer verder met de combi sth/t4, zonder prop.
                  Zit momenteel alleen even op de T4 te wachten, dus heb even een weekje off gehad.

Grtn
                  Het probleem is Jaap.. Je moet aan het materiaal wennen..Je vorige keer was misschien al te lang geleden? De keer erop kun je het wel aan.. De vervelende sides zijn zoals stroeve handen, water retentie, gevoelige gewrichten, vermoeidheid, zuurstof tekort.. Die heb je de volgende keer niet of nauwelijks meer.. Dan kun je gewoon ed 4 iu nemen verdeeld in 2x 2iu pd.. Heb je meer aan, en val je helemaal niet meer terug na je kuur... Ik ben nu al even uit de kuur en ben nog geen hele kg verloren.. En begin mn volgende kuur al volgende maand over 3-4 weken alweer... Zou de gear gewoon doorpakken, de sides zijn van de HGH, niet van de test hoor... En met HGH als het goede is, kun je gewoon doorkuren tot 2 weken voor einde HGH...

Comment

O nu zie ik pas wat je bedoeld... Ik schreef al je maakt zelf al 0,5-1,5iu pd.. Dat verschil is dan op n dag niet zoveel.. Stel dat jij 1,5iu aanmaak van jezelf? wat heb je dan aan winst, 0,5iu mag je verwaarlozen Jaap.. Vandaar dat ik adviseerde eod 4iu in 2 x2 iu verdeeld... Moeilijke stof om te vatten he? Maar vergis je niet , het is ook moeilijk voor mij om op papier te zetten hoor pffffff... Succes man..

Comment

Inderdaad moeilijke stof...

Dit is de eerste keer dat ik sth gebruik, dus vandaar de sides.
                      Ben nu een weekje off, maar als vd week de T4 binnenkomt, dan ga ik weer verder. Zal blij zijn als ik weer wat meer zuurstof etc krijg voor bv hardlopen enz als de sides minder worden.
                      Voorlopig dan om de dag met in totaal 4iu, verdeeld in 2x.
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Kleine update.

Ben gestopt met de test prop en na 5 dagen waren de dingen waar ik last van had ook verdwenen:
                        - pols omlaag (terug naar 45)
                        - geen gevoelige tepels meer
                        - minder vocht vast houden
                        - geen hoofdpijn meer (had ik om de zoveel dagen 1 dag - normaal nooit)

Verder doe ik de sth inject echt vlak onder de huid aanbrengen, tot er een blaasje met HGH ontstaat, wat geleidelijk opgenomen wordt.

Ook na de meeste trainingen nog even 600kcal verbrand op de crosstrainer en hierdoor gaat het bf% eindelijk omlaag!

Ik trek de combi sth/t4 nog een maand door, waarbij de sth op 2,5 iu pd zit en de t4 op 50mcg.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X