GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    @ Knulletje, Falstyr
    IM zetten is met rHGH de betere optie volgens aardig wat onderzoek. Kan het stuk eventueel wel opdiepen voor je (jullie).
    Dacht ook zoiets gelezen te hebben.
    Mooi om te weten, zet nu al IM met slin dus in de toekomst kan ik dat met HGH ook doen.

Comment

@ Knulletje, Falstyr
      IM zetten is met rHGH de betere optie volgens aardig wat onderzoek. Kan het stuk eventueel wel opdiepen voor je (jullie).
      Ik heb het hier thuis op n uitdraai Gen.. Gaat over HGH apart niet in combi met IGF-1Lr3... En er staat ook dat het dan minimaal 35iu pw is en zelfs 20iu ineens 3x weeks =60iu pffff ... Maar graag hoor,geef het maar Gen.... BVD

Comment

Hoppa.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

iK ben alleen bekend met deca, naposims en test.E., sustanon.Wil wel eens als deze gedaan is en alles verloopt goed eens iets anders nemen.
          Had vroeger wel eens iets gehad waar een paardje opstond 1x, ben toen gaan trainen, man de zaa was te klein

Comment

The downside to this is a greater risk of injury (striking a nerve, injecting into a blood vessel, suffering a deep tissue infection), more pain and potential interference with anabolic steroid injections in those who use the two drugs during the same period.

Ik vind dit stukje wel wat vreemd.
            Tis niet echt een nadeel, ik bedoel als AS-gebruiker ben je gewend om te injecteren en wanneer je het op de juiste manier doet en op de juiste 'spots' dan is er geen vuiltje aan de lucht.
            Vooral een slin met een fibernaaldje van 12mm moet geen problemen met zetten opleveren.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
              iK ben alleen bekend met deca, naposims en test.E., sustanon.Wil wel eens als deze gedaan is en alles verloopt goed eens iets anders nemen.
              Had vroeger wel eens iets gehad waar een paardje opstond 1x, ben toen gaan trainen, man de zaa was te klein
              Dat ken ik dat was boldon ... Voor paarden koeien en stieren... Zal ik je zeggen dat het nu boldenone heet, en hetzelfde materiaal is... Alleen was het toen nog meer geconcentreerd en was 300mg/ml..

Comment

Is ongeveer hetzelfde als mijn uitdraai maar niet compleet... Er staat ook in grotere hoeveelheden IM .... Is het nog niet duur genoeg?
                Als ze nu alles zouden plaatsen, die uitdraai is 8 pag lang, dit is +- 1,5pag... Ze hebben net geplaatst wat ze wilden zien Gen... Maar toch heel veel dank voor je moeite hoor Generalix man kerel knaap vent... BTW het is geplaatst in 2009 uit n onderzoek van 2007
                Last edited by Knulletje; 24-01-2010, 15:47.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Generalix man kerel knaap vent...
                  Jochie....

Comment

Onderzoek uit 2007 is vrij relevant nog hoor. Maar heb je die gehele uitdraai ook op de interwebs dan ergens? Ben benieuwd.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Onderzoek uit 2007 is vrij relevant nog hoor. Maar heb je die gehele uitdraai ook op de interwebs dan ergens? Ben benieuwd.
                      vrij kalmpjes vandaag

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                        vrij kalmpjes vandaag
                        wie heeft er ook altijd moeite mee om na de training warm te eten. Heb altijd weinig honger als ik heb getraind? nog iemand.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                          wie heeft er ook altijd moeite mee om na de training warm te eten. Heb altijd weinig honger als ik heb getraind? nog iemand.
                          Niet zemelen, gewoon stouwen!

Comment

• Ja lol, doe ik ook. Soms hoor je dat sommige grote honger hebben na het trainen, was liever 1 van hun.
                            Maar ja, zoals je zegt , verstand op 0 en vreten hé.

Comment

• hebik ook altijd maar vreet wel met tegen zin.
                              Tijdens het kuren heb ik zowiso altijd minder trek op een of andere manier

Comment

• Van dbol kan je dat hebben, is een welbekend verschijnsel, weet niet of je met dbol bezig bent

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X