Zoek eens op CTS (carpaal tunnel syndroom).
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
dank je snuf
ga ik morgen halen als ik op tijd terug ben.
kan je gewoon halen bij de drogisterij zeker? hoop ik toch
nogmaals dank snuf
pyridoxine ( b6 ) , geloof dat je een tijdje geleden er eens over gesproken hadLast edited by thunder2000; 04-05-2010, 20:16.
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View Postdie beschrijvingen kloppen als een bus man.
thanks voor de info.
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook geen T4 neem. Zou het eventueel kunnen verholpen worden bij het nemen van T4.
Ben benieuwd hoe B6 het probleem aanpakt. Heb je een abstract of zelfs volledige studie snuff?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNeen, T4 c.q. T3 hebben bij mijn weten niets te maken met CTS.
Ben benieuwd hoe B6 het probleem aanpakt. Heb je een abstract of zelfs volledige studie snuff?
Las nog wel gisteren dat het syndroom komt door een tekort aan B6.
Wanneer men dit als supplement toedient zou het probleem opgelost zijn.
Maar zoals ik al zei, morgen weet ik meer.
Comment
-
Als het ontstaat door een B6 tekort, snap ik dat B6 suppletie helpt. Aan de andere kant: als het ontstaat door gebruik van HGH, zie ik niet hoe B6 helpt. Tenzij HGH iets doet met de opname/verwerking van B6, dan wellicht wel.
Ben benieuwd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAls het ontstaat door een B6 tekort, snap ik dat B6 suppletie helpt. Aan de andere kant: als het ontstaat door gebruik van HGH, zie ik niet hoe B6 helpt. Tenzij HGH iets doet met de opname/verwerking van B6, dan wellicht wel.
Ben benieuwd.
Comment
-
Ik denk dat ik er naast zit met de vitamine B6.
Using pyridoxine to treat carpal tunnel syndrome. Randomized control trial.
Tis een oudje maar wel degelijk een onderzoek.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment