GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by thunder2000 View Post
    neem nu 1ml tren ace ( 75mg/ml ) en 1 ML test enth , dit zet ik samen eod.
    hgh 5IU en slin.
    moet alleen iets hebben voor de gyno , voel het stilletjes komen. Nu lees ik dat je beter geen hcg zet bij hgh? iemand die het anders oplost , iemand wat ook hgh neemt.

tnx
    Zo niet weten waarom HGH en hcg niet samen kan?

Ik begin in juli met hgh/prop/tren ace en 1x per wk 500 iu hcg
    Pramipexole elk dag tegen prolactine en nolva achter de hand. Als ik dan nog last krijg van gyno pak ik 10mg nolva elke dag...of 20mg
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by jaap View Post
      zo niet weten waarom hgh en hcg niet samen kan?

pramipexole elk dag tegen prolactine en nolva achter de hand. Als ik dan nog last krijg van gyno pak ik 10mg nolva elke dag...of 20mg
      heb het eens gelezen maar waar, lol

Comment

heb het eens gelezen maar waar, lol
        Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?

Maar waarom zou hgh en hcg niet samen gaan?
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Ik vermoed dat het niet samengaan verkeerd wordt opgevat.
          Heb even wat research gedaan en nergens is ook maar iets te vinden dat het niet samengaat.
          Wat wel wordt geadviseerd is om HCG en HGH niet samen te injecteren en ik denk dat daar de misopvatting wordt gecreerd.
          Ik zou niet weten wat er verkeerd is aan het hebben van een LH-hormoon imitaat en een groei-hormoon samen in je lichaam. Naar mijn weten heb je dat altijd.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ik vermoed dat het niet samengaan verkeerd wordt opgevat.
            Heb even wat research gedaan en nergens is ook maar iets te vinden dat het niet samengaat.
            Wat wel wordt geadviseerd is om HCG en HGH niet samen te injecteren en ik denk dat daar de misopvatting wordt gecreerd.
            Ik zou niet weten wat er verkeerd is aan het hebben van een LH-hormoon imitaat en een groei-hormoon samen in je lichaam. Naar mijn weten heb je dat altijd.
            Ik doe wel 6 dagen hgh en op de offday de hcg. Blijf ik in het prikritme
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Jaap View Post
              Zo niet weten waarom HGH en hcg niet samen kan?

Pramipexole elk dag tegen prolactine en nolva achter de hand. Als ik dan nog last krijg van gyno pak ik 10mg nolva elke dag...of 20mg
              Hey Jaap, nog niet aan arimidex gedacht tegen gyno ?

Nolva tijdens je kuur houd je groei wat tegen heb ik ergens gelezen.

Comment

• Originally posted by sharki View Post

Wel aangedacht, maar ik geloof niet dat 10 a 20 mg nolva mijn groei aanzienlijk zal verminderen
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Wel aangedacht, maar ik geloof niet dat 10 a 20 mg nolva mijn groei aanzienlijk zal verminderen
                  Tis maar wat je ziet als groei.
                  Water-retentie zal de kop worden ingedrukt door het nemen van nolva.

Comment

Tis maar wat je ziet als groei.
                    Water-retentie zal de kop worden ingedrukt door het nemen van nolva.
                    Nou neem ik 4wkn Dbol als kickstart. Daarvan is bekend dat je een plofkop kan krijgen. Dan zou je bij voorbaat al 10mg kunnen nemen hier tegen.
                    Of ben jij van mening dat 10mg per dag me kilo's gaat schelen. Ik denk het eigenlijk niet
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik doe wel 6 dagen hgh en op de offday de hcg. Blijf ik in het prikritme
                      JAAP, hoeveel hcg zet je dan op offday 1500 ofzo ?

Comment

Nou neem ik 4wkn Dbol als kickstart. Daarvan is bekend dat je een plofkop kan krijgen. Dan zou je bij voorbaat al 10mg kunnen nemen hier tegen.
                        Of ben jij van mening dat 10mg per dag me kilo's gaat schelen. Ik denk het eigenlijk niet
                        Ik zie dianabol niet als mass-builder maar als kracht-gainer.
                        Ik denk dat het geen nut heeft om nolva tegen die plofkop te gaan nemen, die kop hoef je niet te krijgen en als je hem hebt verdwijnt dat na de kuur toch weer. Het hangt ook enorm van je voeding af.
                        Nolva houd wel degelijk groei tegen maar zoals ik al zei zal dit vocht zijn en niets anders en ik denk niet dat men op vocht aan het wachten is, men prefereert kwaliteitsweefsel.
                        Als jou voeding op orde is en je neemt zo goed als geen zout zal de waterretentie minimaal wezen. Dan heeft het nemen van nolva geen meerwaarde.
                        Persoonlijk zou ik nolva bij de hand houden mocht er zich gyno-problemen voordoen.
                        Hier nog een leuk stukje:

The claim that Nolvadex reduces gains should not be taken too seriously. The fact is that any number of bodybuilders have made excellent gains while using Nolvadex. The belief that it reduces gains seems to stem from the fact that the scientific literature reports a slight reduction in IGF-1 (individuals using anabolic steroids were not studied though) from use of Nolvadex. Thus, Dan Duchaine reported that it reduces IGF-1 and therefore reduces gains. However, if this effect exists at all, it must be very minor, due to the excellent gains that many have made, and from the fact that no one has noticed any such thing from Clomid, which has the same activity profile.
                        However, I would not be surprised if one were to tell a steroid user that Clomid reduced his gains, he would immediately become afraid that Clomid reduced his gains (please note that no one I have ever heard of has noticed this.) Not having been so misled, however, he would not conclude this from his results. But if an authority publishes that such an effect occurs, whether it does or not it can become self-fulfilling by biasing the user.
                        The fact that Nolvadex will reduce water retention may result in the user agreeing that gains are less, since weight gain is less, thus reinforcing the bias.

Comment

JAAP, hoeveel hcg zet je dan op offday 1500 ofzo ?
                          Ik denk dat 500iu voor mij wel voldoende is.
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by sharki View Post

Ik heb de arimidex ook niet in huis en de nolva wel. ALs blijkt dat de nolva niet tegen de gyno helpt, haal ik het mogelijk wel in huis.
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik zie dianabol niet als mass-builder maar als kracht-gainer.
                              Ik denk dat het geen nut heeft om nolva tegen die plofkop te gaan nemen, die kop hoef je niet te krijgen en als je hem hebt verdwijnt dat na de kuur toch weer. Het hangt ook enorm van je voeding af.
                              Nolva houd wel degelijk groei tegen maar zoals ik al zei zal dit vocht zijn en niets anders en ik denk niet dat men op vocht aan het wachten is, men prefereert kwaliteitsweefsel.
                              Als jou voeding op orde is en je neemt zo goed als geen zout zal de waterretentie minimaal wezen. Dan heeft het nemen van nolva geen meerwaarde.
                              Persoonlijk zou ik nolva bij de hand houden mocht er zich gyno-problemen voordoen.
                              Hier nog een leuk stukje:

The claim that Nolvadex reduces gains should not be taken too seriously. The fact is that any number of bodybuilders have made excellent gains while using Nolvadex. The belief that it reduces gains seems to stem from the fact that the scientific literature reports a slight reduction in IGF-1 (individuals using anabolic steroids were not studied though) from use of Nolvadex. Thus, Dan Duchaine reported that it reduces IGF-1 and therefore reduces gains. However, if this effect exists at all, it must be very minor, due to the excellent gains that many have made, and from the fact that no one has noticed any such thing from Clomid, which has the same activity profile.
                              However, I would not be surprised if one were to tell a steroid user that Clomid reduced his gains, he would immediately become afraid that Clomid reduced his gains (please note that no one I have ever heard of has noticed this.) Not having been so misled, however, he would not conclude this from his results. But if an authority publishes that such an effect occurs, whether it does or not it can become self-fulfilling by biasing the user.
                              The fact that Nolvadex will reduce water retention may result in the user agreeing that gains are less, since weight gain is less, thus reinforcing the bias.
                              Klopt, daar zijn we het over eens, kon het alleen niet echt onderbouwen. Nu dus wel (of in elk geval wat meer...)

Thanx
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X