tren/test/bold combi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit kan een interessante topic worden.
    Vind wel dat men beweringen moet onderbouwen.
    Aan "van horen zeggen" hebben we niet veel.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Dit kan een interessante topic worden.
      Vind wel dat men beweringen moet onderbouwen.
      Aan "van horen zeggen" hebben we niet veel.

nee idd, dus daarom vraag ik ook als iemand er ervaring mee heeft. en ik ga die combi zeker nemen want ben er nieuwsgierig na. sommige krijgen van tren veel sides en kunnen er nie tegen, ik had daar niks geen last van, is gewoon per persoon verschillend. ik neem die combi wel samen met genotropin.

Comment

Ik zit op dit moment in een kuur Test/Tren. 500mg/w en 400mg/w.
        Heb tot nu toe totaal geen last van welke bijwerking dan ook, het lijkt wel alsof ik totaal geen AS gebruik. Tijdens mijn vorige kuur Test/Deca ook helemaal geen bijwerkingen. Dit geeft mij het besef totaal niet gevoelig te zijn voor bijwerkingen.
        Ik ben nog lang niet uitgekuurd en wil gewoon weten wat er zoal mogelijk is. Daarom ook mijn interesse in deze topic.
        2 bijstoffen lijkt mij zeer aannemelijk, weet echter niet of het meerwaarde heeft dan het gebruik van gewoon 1 bijstof.

FF wat anders bro.
        Ik weet dat jij vaak in de hoge doseringen zit. In augustus ga ik een cutkuur doen met test/eph-caf/winstrol, nu heb ik dus de gedachte om 1 gram test per week te zetten, dit om te weten wat het met mij doet en ook omdat ik het gevoel heb dat 500mg/w niet voldoende is voor een kerel met mijn lengte en gewicht.
        Wat kun jij mij adviseren. Brengt 1 gram meerwaarde met zich mee of heb je met 500mg hetzelfde effect?

Comment

Tuurlijk net zo goed als 2 soorten tabs nemen... Ik wens jullie dan ook veel succes..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Tuurlijk net zo goed als 2 soorten tabs nemen... Ik wens jullie dan ook veel succes..
            Ik gebruik 2 soorten tabs in 1 kuur.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Was dat sarcastisch bedoelt?

@snuff: Sorry dat ik t nie onderbouwde. Vandaar dat ik ook schreef dat het mijn eerste ingeving was als je logisch nadenkt.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Was dat sarcastisch bedoelt?

@snuff: Sorry dat ik t nie onderbouwde. Vandaar dat ik ook schreef dat het mijn eerste ingeving was als je logisch nadenkt.
                Mijn post was ook voor iedereen bedoeld.
                Ik vind het zeer interessant een topic zoals deze.
                Daarom zeg ik dat onderbouwende info over deze kwestie zeer welkom is.

Comment

Ik zit op dit moment in een kuur Test/Tren. 500mg/w en 400mg/w.
                  Heb tot nu toe totaal geen last van welke bijwerking dan ook, het lijkt wel alsof ik totaal geen AS gebruik. Tijdens mijn vorige kuur Test/Deca ook helemaal geen bijwerkingen. Dit geeft mij het besef totaal niet gevoelig te zijn voor bijwerkingen.
                  Ik ben nog lang niet uitgekuurd en wil gewoon weten wat er zoal mogelijk is. Daarom ook mijn interesse in deze topic.
                  2 bijstoffen lijkt mij zeer aannemelijk, weet echter niet of het meerwaarde heeft dan het gebruik van gewoon 1 bijstof.

FF wat anders bro.
                  Ik weet dat jij vaak in de hoge doseringen zit. In augustus ga ik een cutkuur doen met test/eph-caf/winstrol, nu heb ik dus de gedachte om 1 gram test per week te zetten, dit om te weten wat het met mij doet en ook omdat ik het gevoel heb dat 500mg/w niet voldoende is voor een kerel met mijn lengte en gewicht.
                  Wat kun jij mij adviseren. Brengt 1 gram meerwaarde met zich mee of heb je met 500mg hetzelfde effect?
                  wat zijn je stats?, als je al vaker 500mg test heb genomen kan wel meerwaarde geven om het wat te verhogen, maar zou niet boven de 1gram gaan das dan wel de max. maar zie dat je wilt cutten zou ik sust nemen, daar ga je al stukke minder vocht van vast houden dan met cypionate of met enanthate.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    wat zijn je stats?, als je al vaker 500mg test heb genomen kan wel meerwaarde geven om het wat te verhogen, maar zou niet boven de 1gram gaan das dan wel de max. maar zie dat je wilt cutten zou ik sust nemen, daar ga je al stukke minder vocht van vast houden dan met cypionate of met enanthate.
                    41 jaar
                    1,92m
                    107kg
                    16,1% BF

Ben nu met mijn tweede echte kuur bezig, daarvoor 2x dianabol only en een anavar kuurtje. Eerste kuur 250mg test per week, nu 500mg test per week.

Comment

----------------

Je kan het gewoon nemen het is niet zo dat je er dood van gaat of ziek van word het is gewoon bewezen dat het niet goed voor je lever is omdat de hoge waardes gewoon niet goed zijn.

Zo kan je nog wel even doorgaan, bij ghb mag je niet drinken dat word ook gedaan.....

Je kan het gewoon dus door elkaar nemen je moet gewoon voor jezelf incalculeren wat je op een latere leeftijd eraan over wilt houden. Ik zou de dosis laag houden in het begin en kijken hoe je erop reageert want dat is voor iedereen anders.

Er zijn altijd voor en tegen standers maar aangezien jij al genoeg hebt genomen weet je wel waar je mee bezig bent, proberen dus zou ik zeggen.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        Je kan het gewoon nemen het is niet zo dat je er dood van gaat of ziek van word het is gewoon bewezen dat het niet goed voor je lever is omdat de hoge waardes gewoon niet goed zijn.

Zo kan je nog wel even doorgaan, bij ghb mag je niet drinken dat word ook gedaan.....

Je kan het gewoon dus door elkaar nemen je moet gewoon voor jezelf incalculeren wat je op een latere leeftijd eraan over wilt houden. Ik zou de dosis laag houden in het begin en kijken hoe je erop reageert want dat is voor iedereen anders.

Er zijn altijd voor en tegen standers maar aangezien jij al genoeg hebt genomen weet je wel waar je mee bezig bent, proberen dus zou ik zeggen.
                        Je hebt het neem ik aan over d-bol en anavar samen.
                        Zou het enigszins helpen wanneer je produkten neemt zoals mariadistel en primrose oil om je lever wat steun te geven?

Comment

Je hebt het neem ik aan over d-bol en anavar samen.
                          Zou het enigszins helpen wanneer je produkten neemt zoals mariadistel en primrose oil om je lever wat steun te geven?

Ik denk dat hij het over de tren/bold-combi heeft. Mss moet je een eigen topic aanmaken, wordt anders nogal onoverzichtelijk.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

41 jaar
                            1,92m
                            107kg
                            16,1% BF

Ben nu met mijn tweede echte kuur bezig, daarvoor 2x dianabol only en een anavar kuurtje. Eerste kuur 250mg test per week, nu 500mg test per week.
                            hoe ging je op die 500mg test?, voor massa zou je 1000mg kunnen nemen. maar om te cutten zou ik het op 500 laten in verband met vocht van de test, zo in ieder geval sust nemen.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              Ik denk dat hij het over de tren/bold-combi heeft. Mss moet je een eigen topic aanmaken, wordt anders nogal onoverzichtelijk.
                              Waarom onoverzichtelijk?
                              TS had het zelf over een combi d-bol/oxy dus zie niet in waarom daar een andere topic over geopend moet worden. Deze topic gaat ook een beetje over combi's, niet alleen over de tren/bold.
                              Originally posted by baricade View Post
                              hoe ging je op die 500mg test?, voor massa zou je 1000mg kunnen nemen. maar om te cutten zou ik het op 500 laten in verband met vocht van de test, zo in ieder geval sust nemen.
                              Dus met een cut-kuur 500mg Sustanon per week, omdat sust minder vocht vasthoud?
                              Volgende bulk-kuur zou ik dan naar de 1000mg test per week kunnen.

Comment

pillen

misschien was het beetje rommelig maar ik bedoelde pillen stacken...

dus b.v. combi diana/oxy

op 4 weken houden....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X