Originally posted by LittleMofo
View Post
1ste serieuze kuur
Collapse
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
-
Als je nog nooit drank genomen hebt en je weet niet waar je goed dronken van wordt ga je toch ook niet in ene een fles vodka leegdrinken.
Topicstarter is 75 kilo en heeft ook deca en dbol erbij.
250 lijkt mij dan goed om even aan te kijken, van de dbol hou je ook al vocht vast.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Ben het met je eens Snuff. Gewoon lekker laag beginnen, en dan heb je de eerste keer misschien geen 15kg erbij. Aan de andere kant kun je het waarschijnlijk wel beter vasthouden, en kijken hoe gevoelig je voor sides bent."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBen het met je eens Snuff. Gewoon lekker laag beginnen, en dan heb je de eerste keer misschien geen 15kg erbij. Aan de andere kant kun je het waarschijnlijk wel beter vasthouden, en kijken hoe gevoelig je voor sides bent.
Daaropvolgend kun je altijd hoger gaan in een volgende kuur, omdat je dan al een beetje kunt bepalen in hoeverre je gevoelig bent voor bijwerkingen.
En dat is het belangrijkste, je gezondheid. Je speelt met vuur maar je wilt dit wel zo safe mogelijk doen.
Gezondheid is mij alles waard, maar denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Natuurlijk zijn er altijd 'brain-deads', die zullen er vanzelf wel achter komen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostCheers Gen, het gaat erom dat je erachter moet komen wat het lichamelijk met je doet.
Daaropvolgend kun je altijd hoger gaan in een volgende kuur, omdat je dan al een beetje kunt bepalen in hoeverre je gevoelig bent voor bijwerkingen.
En dat is het belangrijkste, je gezondheid. Je speelt met vuur maar je wilt dit wel zo safe mogelijk doen.
Gezondheid is mij alles waard, maar denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Natuurlijk zijn er altijd 'brain-deads', die zullen er vanzelf wel achter komen.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
net thuis van gekomen en ben blij met alle berichten, bedankt voor de bijdrage (y)
Ff een paar dingen tussendoor:
-degene die mij het test-tren-bold-dboll kuurtje aanraadde is een vriend van me die, niet de dealer zelf. Hij is tevens wel de tussen persoon.
-75kg te licht? heb er redelijk voor moeten buffelen om zo te worden.. toen ik begon met trainen was ik 58kg... En heb nu het punt bereikt dat ik een extra duwtje in de rug nodig heb. Komt ook bij dat ik t genetisch ook nie mee heb, kleine ouders, indische afkomst. Kost voor mij dus 3x zoveel moeite om te groeien.
Anyways. Om het samen te vatten. Het heersende advies is om een test-e only kuurtje te doen van 250mg per week, dus 1x per 7 dagen of toch 1x per 4 dagen? Heb ik dan nog een kickstart nodig of niet?
Heb over boldenone gelezen dat het weinig vocht vasthoudt en je een stuk harder maakt. Is dit nog te overwegen in combo met Test e? Laat er geen misverstanden over zijn, ik ben ook erg op mijn gezondheid gesteld en heb er lang over nagedacht of dit uberhaubt iets voor me is.
Wat zullen de gains ongeveer zijn met een test only? qua kg's/hardheid/vetverlies/vocht vasthoudend? Aangezien ik dus redelijk klein van stuk ben en ook veel aan conditie training doe vind ik het niet mooi en ook niet praktisch om teveel vocht vast te houden.
Tanx mensen!Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi
Comment
-
Als je 250 test-e only doet heeft het weinig zin om nog een Bold of Deca er naast te zetten. Die dosering zal lager moeten zijn dan de Test en dat betekend dat het zo laag is dat je er niet veel aan hebt en weggegooid geld is. Een kickstart van dboll, winstrol of anavar naar eigen keuze kun je doen voor de eerste paar weken.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostHeb je je hersens in bed laten liggen vanmorgen?
Ik heb geen hezenen dat wee tje tog, aleen 1 dikke tumor
Originally posted by Been View PostTest is voor een massa kuur kerel.
Wat de gains zullen zijn is per persoon anders.
Let extra goed op je dieet.
Ik zou het eerst op test only houdenLast edited by LittleMofo; 03-02-2010, 12:41.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment