1ste serieuze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus even de samenvatting:

Je eerste kuurvoorstel was goed, je kan eventueel de deca nog vervangen voor bold.
    Bij een eventuele volgende kuur kan je de test dan op 500 mg zetten.
    Succes.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Even een berg bullshit verwijderd, dit topic ging en gaat niet over Mofo's resultaten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik lees veel bullshit. 250mg test en 200mg deca en je merkt niks? dat kan je alleen zeggen als je het nog nooit hebt gedaan, of met fake hebt gedaan. 250mg test en 200 deca zonder dianabol ga je zelfs als een speer. mits je goeie gear hebt.
        dude, laat je niet misleiden omdat die gast je vriend is. mijn eerste werd ook door vrienden voorgeschreven en veel te duur betaald. (maar ja, was zo geheimzinnig en verboden enzo) ... leek nergens op die kuur, maar toch gains.
        250mg test is weet ik hoeveel keer zoveel als je zelf aan maakt.
        dus ik zou zeker niet hoger inzetten.

oh ja, snuf en knul: goed bezig. haha.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Pos, we waren het er al over eens om laag te beginnen omdat hij eerst maar eens moet kijken wat het lichamelijk met hem doet.
          Ik ken een jongen die ook als eerste kuur 500mg/w zette en een d-bol als kickstart had.
          Krijgt die kerel toch op een gegeven moment enorme gevoelige tepels en knijpt hem vervolgens, maw scheet hij een beetje in zijn lorre.
          Gauw nolva genomen en toen ging het wel weer.
          Klinkt je dat bekend in de oren bro?
          Kijk, dat willen we dus niet.
          Denk dat TS ons dan als hoofdschuldigen zal aanwijzen.
          En daar zijn we hier niet voor.
          Mochten personen advies willen en een beetje geleid worden in hun kuurplan is het voornaamste om dit zo safe mogelijk te bewandelen.
          Vandaar ons advies om met een lage dosis te starten.

weet niet of de 2 dagen nolva het hem deed of de stop met dbol. kreeg lichtelijke bitchtits.. en ja i admit it again. je weet niet wat je te wachten staat met aas. 250mg is prima ontken het niet, maar ik hoorde ook zat mensen die spijt hadden dat ze niet meteen 500 hadden gezet.. vandaar mijn keuze toen der tijd het in 1 keer goed te doen. ennuh ik heb tzt gewoon doorgeslikt in afwachting van de tips en adviezen.

@ anthony dbol geeft je ontiegelijke kracht
          winstrol houd ook vocht vast. sodaar XD

Comment

ff een vraagje tussendoor, maakt het uit of je wel of niet op trainingsdagen spuit? Kan er geen fatsoenlijke info over vinden namelijk.
            Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

Comment

weet het eigenlijk niet. zou kunnen zijn dat je dan het zogenoemde depot verstoord. ik weethet niet. gewoon zondag middag zetten =)

Comment

Originally posted by Anthony View Post
                ff een vraagje tussendoor, maakt het uit of je wel of niet op trainingsdagen spuit? Kan er geen fatsoenlijke info over vinden namelijk.
                Maakt eigenlijk niet zoveel uit..
                Maat als je het zet vlak voor dat je benen gaat trainen, kun je er last van hebben.. Maar kan geen kwaad..
                Je kunt het ook zetten voor je gaat slapen...

Comment

als het echt veel had uitgemaakt had je er ongetijfeld ook veel over gevonden.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X