Deca/winstrol/clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca/winstrol/clen

Medeboarders. Ik ga binnenkort weer beginnen met een kuurtje. Om droger te worden met wat extra spiermassa.

week 1-8:
    200mg deca

week 5-11:
    40mg winny ed

vanaf week 5 kick ik in met de clen, 2 weken op 2 weken af.

Nakuren met hcg en nolva.
    wil vanaf week 5 HIIT gaan doen (cardioschema) en dan elke ochtend op lege maag, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hou jullie uiteraard bij met alles.
    I live to end the game

Cutten?is toch niet nodig bij jou Adonis.
    Ik dacht dat je al een laag vet percentage had.
    Die 200mg deca vind ik persoonlijk nogal weinig,zou voor 400mg gaan.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

cardio op lege maag: myobolix weet daar gloof ik alles van.

alleen deca? waarom deze keuze?

wat is je vet % nu?
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Vetpercentage is nooit lager dan 12% Geweest bij mij. Ik zit nu (zeker na de decembermaand) schat ik rond de 15-16%. Hoop hier zeker 10% of lager van te maken.

het is niet alleen deca. Staat toch winny bij
        200mg lijkt me voldoende. Als veel mensen me aan raden op 400 te gaan kan ik altijd nog meer nemen... Ben sowieso nog niet begonnen. Wil in m'n been trouwens injecteren met 0,6*25, of zal ik 0,8*25 doen?
        I live to end the game

Comment

Ik vraag me af waarom je kiest voor een massa- en cutschema.

Ik meen dat ik ik ergens heb gelezen dat je ectomorf bent. Dan lijkt het me toch mogelijk om redelijk snel vet te verliezen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om eerst een cutschema te volgen en dan een massaschema.
          Hierna kan je weer cutten zodat je een mooie look hebt deze zomer op het strand
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Rare kuur.

Comment

ik zou dan winny alleen doen, OF met primobolan. deca werkt veel te lang in vergelijking met de winny. omdat je ook spier wilt bouwen lijkt de mooiste in dit geval (in mijn ogen) winny en test. propionaat. allebei kortwerkend en aanvullend. zou mooi kuurtje zijn.

deca is een massa bouwer. zeker ook vocht e.d.

Comment

Ik zit nu al in mn derde week. 3 keer geinjecteerd. Begrijp niet dat mensen het nie durven, is vrijwel pijnloos..

Natuurlijk nog niet veel te vertellen. Ben alwel veel meer geil haha. Soms alleen al als ik praat met een leuk meisje. Maar ja.
                Voor de rest nog niet veel gemerkt.
                ik blijf eten, ik blijf trainen en mn bed is me lief. Dus komende weken gaat het wel lekker denk ik
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Jan. 25 2004,12:28)]Rare kuur.
                  helemaal mee eens!

waarom 8 weken deca?

deca begint pas na 5 weken goed aan te slaan dus vind 8 weken te weinig maar ik geloof dat adonis niet veel zwaarder wil worden dus dat zal ie niet worden ook

ik blijf zeggen dat het zonde is om je vol te spuiten voor maar een paar kilo.............

evengoed succes,adonis!

greetz

Comment

op aanraden zal ik hem dan met sowieso 2 weken verlengen..
                    I live to end the game

Comment

wat heb je eigen lijk in deze drie weken bereikt adonis ben wel benieuwd??
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

nog niet veel zoals ariekanarie terecht zegt, werkt het pas laat. Alleen merk tot nu toe wel goed dat ik erg opgewonden ben, snel, vaak en soms om gekke redenen
                        I live to end the game

Comment

join tha club

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Feb. 14 2004,22:08)]  
                            join tha club

hahaha daar heb ik inderdaad nou ook wel een beetje last van!

alleen ik heb ietjes meer deca in mn lichaam dan adonis

greetz

Comment

Ben zo ongeveer 3kg aangekomen tot nu toe. Mn kracht is zeker vooruit gegaan hoeveel bij alles ga ik volgende keer ff kijken. Bij bankdrukken sowieso rond de 5kg al.

Volgende week begin ik met de winny en ga ik ook beginnen met ochtendcardio, ben beniewd. Ik heb de dosis toch met 400mg gedaan, om toch meer uit de kuur te halen. Ik weet dat ik beter gelijk vanaf het begin hda kunnen doen, maar ja.

1 vraag voor wie dan ook. Ik heb het nog niet echt nodig, maar ik heb hcg van 2500iu per ampul en heb hier vaak gelezen dat 500 per keer beter is. Kan ik ook gewoon 1/5de deel zetten en de rest bewaren en hoe???

nog steeds g**l en merk wel dat ik licht aggresiever ben. Ben sneller kwaad en kan me sneller opwinden over dingen.

I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X