Deca/winstrol/clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nog steeds g**l en merk wel dat ik licht aggresiever ben. Ben sneller kwaad en kan me sneller opwinden over dingen.

Gaat goed dus, Adonis! Als je je inderdaad sneller opwindt, moet je even raad vragen bij Keepitreal. Die heeft net een zware kuur met St.Janskruid afgesloten en daar schijn je nogal rustig van te worden
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

dat st janskruid vond ik al het proberen waard van wat ik gelezen heb. Maar weet niet of ik het tijdens kuur ga gebruiken
      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mrt. 02 2004,14:52)]nog steeds g**l en merk wel dat ik licht aggresiever ben. Ben sneller kwaad en kan me sneller opwinden over dingen.

Gaat goed dus, Adonis! Als je je inderdaad sneller opwindt, moet je even raad vragen bij Keepitreal. Die heeft net een zware kuur met St.Janskruid afgesloten en daar schijn je nogal rustig van te worden    
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]Als je je inderdaad sneller opwindt, moet je even raad vragen bij Keepitreal. Die heeft net een zware kuur met St.Janskruid afgesloten en daar schijn je nogal rustig van te worden    
        Hahaha   , ja, was zeker een zware kuur. Je wordt er idd erg rustig van en slaperig. Het feit dat je je sneller opwindt door je kuur zou ik echter graag voor lief nemen als je kilo's spiermassa aankomt.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ff update. massa 3-4kg totaal aangekomen niet echt veel meer. Kracht lichtelijk toegenomen. Pomp extreem, laatste beentraining voelde ik me na 3 welgetelde squatsessies compleet verzadigd. Ik weet niet of dat komt door de kuur of dat ik meer wil doen dat ik aankan en 110% haal uit mn training
          ochtendcardio is bij 2 dagen gebleven ivm een voetblessure. Maar ga moregn weer fijn vroeg opstaan en lekker zweten.

Psychisch merk ik trouwens eigenlijk nix (meer)
          I live to end the game

Comment

En hoe staat het met je vet%? Het doel was toch cutten?

En hoe bevalt je voedingsschema met 40 En% vet?
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

vetpercentage laat ik morgen weten. De ader over mn biceps word beter zichtbaar. Maar het percentage gaat nog maar langzaam. Volgende week hoop ik wat merkbaarer resultaat te hebben door de cardio. Ik hou jullie op de hoogte

eten bevalt me wel. Heb erdoor niet zo veel honger meer
              werkt erg verzadigend.
              I live to end the game

Comment

Kuur zit erop. Ben totaal 5-6kg zwaarder geworden (ik zit rond de 85), maar weet 100% zeker dat dit niet 100% spier is Heb veel gegeten dus denk dat het gemiddelde over een dag genomen van toen en nu zo rond de 4-5kg zal zitten.

Het leuke is dat ik juist wou afvallen of een gelijk gewicht bleef houden met een lager bf, maar het moest niet zo zijn. Een voetblessure opgelopen bij mn werk die 4 weken aanhield. Mn schenen die bij elke poging bij hardlopen enorm zeeer deden en daarna een een licht scooterongeluk gehad waardoor ik een tijdje met zwachten rond moest lopen (heb ik ook een foto van). (De scooter was trouwens van mn moeder en dat kost me tog verrekt duur&#33 Al mn hoop ligt dus op cardio na mn krachttraining en doe dat dan ook zo'n 30-60 minuten na elke trianing nu. En dat is dus alleen fietsen, omdat ik daar mn schenen niet mee belast.

Kracht zit ik totaal op de 10+kg met bankdrukken. Benen heb ik helaas totaal NIET kunnen trainen!!! Laatste paar weken.

mn lichaamsvet is miniem afgenomen max 2% en dat lijkt me zelfs sterk.
                Omdat ik voor het eerst mn bicepsader goed kan zien (hoop dat het op de foto ook een beetje te zien is) weet ik wel dat ik droger ben geworden, en dat komt hoofdzakelijk door het dieet. Ook al heb ik daar de laatste weken minder aan gehecht, door vreselijke honger dus gewoon meer gegeten, dom dom dom dom.

Heb ik mn doel bereikt: nee. Had liever 4-5 dagen per week in de ochtend hard gelopen en nu een bf van zo rond de 10% misschien wel lager gehad. Ik zou dus nu buiten de kuur veel moeten cardioën en denk dat mn lichaam nu dus sneller katabool werkt dan in mn kuur en daar ben ik bang voor. Ik wil wel droog worden, maar wil ook sterk blijven.

bijwerkingen: Psychisch, dacht ik soms. Maar gemiddeld genomen niet of nihil.
                Lichamelijk alleen van de clen: onrustig, slecht slapen, moe in de middag, etc.

Zou ik de kuur ooit weer doen: Nee. Volgende kuren neem ik ALTIJD test als basis, maar dat hadden jullie me ook kunnen vertellen.
                I live to end the game

Comment

Toch gefeliciteerd met je resultaat, Adonis!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

blijf vooral doorgaan,kerel,en dan komt het wel goed met je!

jammer van alle pech die je gehad hebt maar soms zit gewoon alles tegen,zolang je maar positief blijft ,waait alle sh*t wel weer over.

succes verder!

greetz

Comment

Onwaarschijnlijk veel pech heb je gehad man
                      Vind het daardoor extra knap dat je toch dit resultaat hebt behaaald.
                      Wat betreft de test als basis...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ondanks alles toch een heel mooi resultaat hoor Adonis, al is het dan niet helemaal waar je op gehoopt had.
                        Ben benieuwd naar de foto's en hoop uiteraard dat al je ongemakken snel over gaan.

Comment

vind toch wel een mooi reslultaat. En droog worden is gewoon niet makkelijk als je echt zelfde bouw als mij heb.
                          Maar we komen er wel met heeeel veel discipline
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Toch nog redelijk resultaat,volgende keer beter,good luck!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X