Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Die zijn wel 10mg per tab.
    Heb het even nagekeken en daar heeft u helemaal gelijk in

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wie weet heeft krielkip wel een deal met sommige hoofdleveranciers.
      Hij adviseert anderen door hoog te gaan doseren en krijgt daar een soortemet commissie voor.
      Daarom lees ik zijn posts altijd met een dubbel gevoel.

Aan de ene kant: ja hij hebt er verstand van.
      Aan de anderen kant: wat is zijn belang........ Want hij wil erg graag gelijk enzo en beroept zich vaak op zijn autoriteit........

Strange.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• is toch allang bekend dat kriel dealer is lol
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
          is toch allang bekend dat kriel dealer is lol
          Ik vind dan dat ze zo iemand moeten bannen.
          Ook al weet hij een hoop, hij zal er alles aan doen om z'n bankrekening te spekken en als dat met onjuiste informate moet so be it, en dat is nou net ff wat volgens mij niet door de beugel kan.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ook al weet hij een hoop, hij zal er alles aan doen om z'n bankrekening te spekken en als dat met onjuiste informate moet so be it, en dat is nou net ff wat volgens mij niet door de beugel kan.
            idd, gezondheid is niet tekoop en het is echt triest als je daarom meer mg's of ml's aanbied om je portomonnee wat dikker te maken..

Comment

• Nog even voor alle mensen die niet geloofde dat er wat spiermassa verloren is gegaan in mn ene been.
              Ben gister in het ziekenhuis geweest (o.a. voor mriscan) en mn ene been is 3,5cm dunner dan de andere. Nou was die al zo'n 1 cm dunner door eerdere blessures maar ben mn been nu al 2 weken rustig aan het trainen en hij is nog 3,5 cm dunner...

Comment

• Bizar.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ban wil ik niet meteen zeggen, maar een keer op de vingers tikken zou geen kwaad kunnen in zo'n geval.
                Last edited by GeneralIx; 04-05-2010, 23:06.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ben klaar met de kuur. Hier dan eindelijk de resultaten van deze kuur.

Heb totaal 3,8 kilo spiermassa gewonnen en 0,9 kilo vet verloren!

Ik ben tevreden met dit resultaat. Kan nu concluderen dat je geen wonderen moet verwachten van anavar maar dat het zeker een leuke kuur is waar je aardige resultaten mee kan bereiken.

Iedereen bedankt voor de reacties en het volgen van het logje!

Comment

• Wat is je BF nu dan?

Comment

• 8,8% bf

Comment

• dude geen wonderen ? wat jij nu hebt verricht met een anavar only kuur is zeer netjes 3,8 kilo vvm winst en ook nog eens vet verlies .
                        en 8,8 VP netjes netjes .
                        Stond ik een tijdje geleden ook op , zeer nice ... back on my way to the 8 %
                        Maaaar Foto's ?
                        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Klopt, daarom ben ik er ook zeer tevreden mee
                          Heb 6 weken als n monnik geleefd dus zie dit als een mooie beloning.

Comment

• Dat is idd wel een indrukwekkend resultaat. Vind het eigelijk zelfs nog best moeilijk te geloven om eerlijk te zijn. Zeker tijdens een cut danwel bulk.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                              Dat is idd wel een indrukwekkend resultaat. Vind het eigelijk zelfs nog best moeilijk te geloven om eerlijk te zijn. Zeker tijdens een cut danwel bulk.
                              Zat in een lichte bulk en naar mijn idee zal het van de spiermassa wel kloppen maar vraag ik me af of het BF echt 8,8% is, zal het volgende week nog een keer laten meten, kan natuurlijk altijd iets verschillen

Comment

• vind het zowiezo al een beetje een vreemde keuze om een lichte bulk te pakken bij anavar , maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich
                                Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X