Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sjimmie View Post
    vind het zowiezo al een beetje een vreemde keuze om een lichte bulk te pakken bij anavar , maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich
    Zat al niet al te hoog in BF en heb niet zoveel moeite om droog te trainen dus ging liever voor wat meer spiermassa en kan nu achteraf zeggen dat ik daar zeker geen spijt van heb

Comment

• ja juist ja maar was een andere A.S dan niet handiger geweest ?
      aangezien anavar niet zo gek veel doet met je spiermassa , verdomde handig voor spierbehoud met een diepe cut maar voor een bulk .. naja ieder zijn mening he
      verder nogmaals nette gains
      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Originally posted by Sjimmie View Post
        ja juist ja maar was een andere A.S dan niet handiger geweest ?
        aangezien anavar niet zo gek veel doet met je spiermassa , verdomde handig voor spierbehoud met een diepe cut maar voor een bulk .. naja ieder zijn mening he
        verder nogmaals nette gains
        Ik snap je punt en ben het met je eens dat over het algemeen genomen een anavar kuurtje beter bij een cut kunt gebruiken maar voor mij persoonlijk lag het net ff anders.
        En de reden waarom ik niet voor een andere a.s heb gekozen is, omdat dit mn eerste kuurtje was en ik rustig wil beginnen met het gebruik van a.s

Comment

• Anavar is gewoon een eiwitspaarder, dus net zo goed te gebruiken in een bulk, als in een cut. Het is echter geen testosteron á 500mg/week, dus die resultaten moet je er ook niet van verwachten.

@ Topic
          Mooi resultaat.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ja snap je helemaal .. prima keuze in mijn ogen
            Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Hoeveel pillen mariadistel mag je trouwens per dag nemen?
              Zijn pillen van 100mg

Comment

• netjes hoor kan je trots op zijn

Comment

• Congrats met je resultaten.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Thnx allemaal!!
                    Na de kuur meteen begonnen met size on en superpump van gaspari nutrition, moet zeggen dat de krachtafname heel erg meevalt Dit zal ook wel te maken hebben met de creatine.
                    En wat werkt superpump goed! Heb er veel meer aan dan no xplode

Comment

• Goed gedaan joris! ik denk zelf ook na over een anavar only kuurtje ergens verder op dit jaar.

Maar hoe zit het met je sides na 6 weken? buiten je sexdrive om?

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                        Goed gedaan joris! ik denk zelf ook na over een anavar only kuurtje ergens verder op dit jaar.

Maar hoe zit het met je sides na 6 weken? buiten je sexdrive om?
                        Thnx
                        Was een paar dagen na de kuur wel flink moe, maar weet niet of dat iets met de kuur te maken heeft gehad. Paar dagen goed slapen en weer topfit. Verder geen last van sides gehad, sexdrive was maar een paar dagen iets minder maar als die moest ging het prima haha

Als je verder nog vragen hebt kun je deze altijd stellen!

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
                          Thnx
                          Was een paar dagen na de kuur wel flink moe, maar weet niet of dat iets met de kuur te maken heeft gehad. Paar dagen goed slapen en weer topfit. Verder geen last van sides gehad, sexdrive was maar een paar dagen iets minder maar als die moest ging het prima haha

Als je verder nog vragen hebt kun je deze altijd stellen!
                          Ok dat vind ik fijn. Ik had je al een pm gestuurd maar daar hoef je dus niet meer op te antwoorden. Nou heb ik er volgens mij overheen gelezen maar doe je nog een nakuur? niet dat dit echt nodig is bij 6wk anavar.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                            Ok dat vind ik fijn. Ik had je al een pm gestuurd maar daar hoef je dus niet meer op te antwoorden. Nou heb ik er volgens mij overheen gelezen maar doe je nog een nakuur? niet dat dit echt nodig is bij 6wk anavar.
                            Nee, heb dit uiteindelijk toch niet gedaan

Comment

• Heb eerlijk gezegd toch wel ie**************** libidoverlies.. komt dit met de tijd weer goed...?

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
                                Heb eerlijk gezegd toch wel ie**************** libidoverlies.. komt dit met de tijd weer goed...?
                                Daar durf ik geen antwoord op te geven maar volgens mij is het normal dat je na een kuurtje een "terugval" krijgt in verschillende vormen. Ik denk dat rust je erbij kan helpen.

Ga ook niet forceren daar schiet je niets mee op. Geef het de tijd. Maar wacht even af wat de AS kenners hier van zeggen.

Edit: misschien is een Testosteron booster een optie? Ik heb wel eens tribulus gebruikt maar volgens vele is dit een placebo middeltje.
                                Last edited by The Phoenix; 21-05-2010, 13:03.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X