Originally posted by Venum
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Venum View PostConcurrerende rondcirculerenede oestrogenen...
Welke middelen worden hiermee bedoelt dan, waardoor dat kan komen?
Is heel iets anders dan wat jij schrijft.
Comment
-
Originally posted by Venum View PostDus in de gemiddelde kuur, waarin Test met Tren gecombineerd wordt, zal het ververbrandende effect van Tren niet zo groot tot nihil zijn?
Misschien weet snuff hier meer over?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDat weet ik niet. Uit de informatie die ik net heb gepost lijkt het er wel op.
Misschien weet snuff hier meer over?
Maw, ben je erg gevoelig voor aromatisatie, dus personen met veel bijwerkingen zoals vochtretentie en gyno, wat duidt op een hoog gehalte oestrogeen, zullen het minst baat hebben met tren als BF-verlager.
Nog ff een interessant stukje:
Trenbolone is a highly androgenic steroid, with binding to the Androgen Receptor (AR) in the region of three times as high as testosterone. It does not aromatise and so is not subject to estrogenic side effects. In addition to high androgenicity, it is also extremely anabolic too, thus is very good at building muscle mass, and retaining muscle mass in a calorie deficient mode. It is also thought that trenbolone inhibits cortisol production directly through the glucocorticoid receptors. Trenbolone is often found to be a body transforming drug, and also can aid a little in fat loss. This may be due to the very strong binding of trenbolone to the AR, which has been postulated to be one mechanism that results in the activation of fat loss pathways, possible through direct binding to fat cells' ARs. This makes trenbolone a favourite among bodybuilders for cutting, and in addition to these benefits, trenbolone usually results in large increases in strength due to its high androgenic effects.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEven een andere vraag mbt tren.....wanneer ga je iets merken van krachtoename?
Tis niet iets van wammes daar is het ineens, stukje bij beetje merk je dat je kracht toeneemt, je kunt iedere keer wat meer reps met een bepaald gewicht zodat je kunt gaan opvoeren. Een goede tren-kuur duurt toch wel 12-14 weken.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWaarom dan die kickstart met Winstrol? Dit doe je toch ook voor krachttoename? Of heeft dat een andere reden?
De kracht-toename van de test en tren laat enige tijd op zich wachten, daarom de winny.
Comment
-
Krachttoename krijg je na 2 weken van de winstrol.
Je neemt het 4 weken. Na die 2 weken begint de tren dan ook al zijn werk te doen of duurt dat langer?
Word de werking van de winstrol dan niet teniet gedaan door de tren?
Wat ik probeer te zeggen is dat ik heel vaak lees dat winstrol word gebruikt om harder uit een kuur te komen. Dat is toch jou doel? Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt aan het einde van je kuur als aan het begin.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Als je harder uit een kuur wilt komen kun je beter Masteron/Stromba en al die shit gebruiken.
Winstrol is gewoon een goede kickstarter. Je zal wellicht 1 week overlapping hebben met Tren. Zelf zou ik liever 5 of 6 weken een oral in zetten zodat je zeker weten die overlapping hebt en niet tijdje in een "zwart gat" terug valt. Dat is zo deprimerend als dat gebeurd.
Comment
-
Waar ik net aan loop te denken.
Als een hoog oetrogeen-gehalte ervoor zorgt dat trenbolone geen kans krijgt om zich aan de vet-receptoren te binden, hoe is het dan gesteld wanneer je er iets voor neemt? Proviron bijvoorbeeld.
Dit bind krachtig aan het aromatase enzym waardoor andere steroiden geen kans krijgen en dus geen oestrogeen gevormd wordt.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls je harder uit een kuur wilt komen kun je beter Masteron/Stromba en al die shit gebruiken.
Winstrol is gewoon een goede kickstarter. Je zal wellicht 1 week overlapping hebben met Tren. Zelf zou ik liever 5 of 6 weken een oral in zetten zodat je zeker weten die overlapping hebt en niet tijdje in een "zwart gat" terug valt. Dat is zo deprimerend als dat gebeurd.
Stromba is toch hetzelfde als Winstrol?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWaar ik net aan loop te denken.
Als een hoog oetrogeen-gehalte ervoor zorgt dat trenbolone geen kans krijgt om zich aan de vet-receptoren te binden, hoe is het dan gesteld wanneer je er iets voor neemt? Proviron bijvoorbeeld.
Dit bind krachtig aan het aromatase enzym waardoor andere steroiden geen kans krijgen en dus geen oestrogeen gevormd wordt.
En toch vetverbrandend gaat werken?
Ik denk dat Atta daar wel het antwoord op weetความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostKrachttoename krijg je na 2 weken van de winstrol.
Je neemt het 4 weken. Na die 2 weken begint de tren dan ook al zijn werk te doen of duurt dat langer?
Word de werking van de winstrol dan niet teniet gedaan door de tren?
Wat ik probeer te zeggen is dat ik heel vaak lees dat winstrol word gebruikt om harder uit een kuur te komen. Dat is toch jou doel? Ik denk persoonlijk dat je er meer aan hebt aan het einde van je kuur als aan het begin.
Ik kies voor de kickstart.
De tren begint niet na 2 weken te werken, dat duurt echt wel een weekje of 4 a 5.
Maw benut ik alles wat ik van die 25 dagen winny kan krijgen.
En wie weet, misschien ben ik wel zo gek om de laatste weken van de kuur nog ff 50mg anavar per dag te pakken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment