Originally posted by Ashley
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dom,
heb je toevallig het originele onderzoek van trenbolone en interactie met de adreno-receptor? Interessant materiaaltje.Last edited by Kevster; 21-06-2010, 07:55.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostDom,
heb je toevallig het originele onderzoek van trenbolone en interactie met de adreno-receptor? Interessant materiaaltje.
Comment
-
Weet niet zeker of dit het goede rapport is, ben het zelf nog wat aan het doorlezen maar heb niet zoveel tijd.
Dit is wel wat voor jou Kev.
Playing Russian Roulette With Low-Calories Diets and Alpha-2 Receptors
A second factor which controls alpha-2 receptors on fat cells is the diet itself. As your calorie intake goes down, so will the level of insulin in your blood. As we said above this will increase the responsiveness of each alpha-2 receptor in the short run. This is bad but not terribly bad as it will also increase both the number and the responsiveness of the good receptors (beta receptors). But after a few days of dieting, most people will get lucky. The number of alpha-2 receptors will decrease a little. Some people will be unlucky though, as either their number of alpha-2 receptors will go up or the responsiveness of each alpha-2 receptor will increase. Even worse, in some people both the number and the responsiveness of the alpha receptors will increase. We all know who they are; those who cannot lose ft no matter what (that is until now). So the impact of dieting on alpha-2 receptors looks more like Russian Roulette than a science. And even on the luckiest, the favorable effects of diets on alpha-2 receptors will be mild.
Comment
-
Zet ff snel wat neer, heb weinig tijd het te lezen.
Effects of trenbolone acetate and testosterone on growth and on plasma concentrations of corticosterone and ACTH in rats -- Sillence and Rodway 126 (3): 461 -- Journal of Endocrinology
Comment
-
Hehe, ik weet, gelukkig heb ik daar niet zo'n last van. Tevens neem ik yohimbine als alpha-2 agonist.
Ik kan niets vinden in beide artikels over tren wat te maken heeft met de adreno receptors op de vetcel. Verwar je adreno niet per ongeluk met androgeen? Daar zit namelijk best een groot verschil in.
Als ik het goed begrepen heb dan doet tren alleen maar je lichaams compositie veranderen waardoor de verhouding vvm/vet veranderd en dus je vetpercentage. Je gained clean kilo's en 0 vet. Er zijn ook tekenen dat het je IGF1 verhoogd wat dus waarschijnlijk een beetje vetverbranding promoot. Dan heb je nog de kcal die nodig zijn voor de verhoogde eiwitsynthese die je dus extra moet eten (of niet).
Verder krijg ik geen helder beeld hoe tren nou je je vet verbranding zou boosten.
En max 8mg test per dag om de vetverbrandende kracht van tren niet teniet te doen? Tren only eigelijk dus. Jij gaat stacken met test toch?
Ik kan niet fatsoenlijk surfen met mijn telefoon (zit op me werk) dus kan niet echt wat vinden. Duik vanavond wel eens in de stof als ik thuis ben.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostHehe, ik weet, gelukkig heb ik daar niet zo'n last van. Tevens neem ik yohimbine als alpha-2 agonist.
Ik kan niets vinden in beide artikels over tren wat te maken heeft met de adreno receptors op de vetcel. Verwar je adreno niet per ongeluk met androgeen? Daar zit namelijk best een groot verschil in.
Als ik het goed begrepen heb dan doet tren alleen maar je lichaams compositie veranderen waardoor de verhouding vvm/vet veranderd en dus je vetpercentage. Je gained clean kilo's en 0 vet. Er zijn ook tekenen dat het je IGF1 verhoogd wat dus waarschijnlijk een beetje vetverbranding promoot. Dan heb je nog de kcal die nodig zijn voor de verhoogde eiwitsynthese die je dus extra moet eten (of niet).
Verder krijg ik geen helder beeld hoe tren nou je je vet verbranding zou boosten.
En max 8mg test per dag om de vetverbrandende kracht van tren niet teniet te doen? Tren only eigelijk dus. Jij gaat stacken met test toch?
Ik kan niet fatsoenlijk surfen met mijn telefoon (zit op me werk) dus kan niet echt wat vinden. Duik vanavond wel eens in de stof als ik thuis ben.
Ik zal ook wat verder gaan zoeken. Het zal toch niet zomaar de wereld in zijn geholpen dat tren een vetverbrandende eigenschap heeft?
Comment
-
Zeer interessant stukje:
Why Trenbolone is effective at fat loss
While reading this article keep in mind that Tren (trenbolone finaplix) binds to the androgen receptor incredibly well.
The Androgen Receptor
There are many mechanisms behind the ability of androgens to reduce body fat. However, one key determinant of the amount of adipose tissue reduced is that particular androgen's ability to bind to the AR.
I need to mention that most androgens interact with both AR and GR (Glucocorticoid Receptors). We'll touch on that later. For now, let me explain why it matters how well an androgen binds to the AR in terms of reducing adipose tissue. Most of you know that ARs are present in tissue such as muscle. This is one of the mechanisms behind their ability to induce muscular hypertrophy. Now what does this have to do with body fat? Simple, AR's are present in adipose tissue as well. (1)
What does this mean? Well, it's been shown that the higher the density of ARs, the more that lipid uptake is inhibited. (2) It's also been shown that androgens that bind avidly to the AR cause an increase or upregulation of AR in adipocytes. (1) I think the greater the androgen binds to the AR, the more upregulation of AR in adipocytes occurs. This would lead to a significant reduction in subcutaneous adipose tissue. (3)
Notice that I specifically mentioned subcutaneous adipose tissue (fat right beneath the skin) and not visceral adipose tissue (fat around the internal organs). Why did I bother to differentiate between the two? Simple. For the most part, we bodybuilders are concerned only with subcutaneous adipose tissue. Visceral fat doesn't have much of an effect on a person's appearance. For that reason, we're only concerning ourselves with subcutaneous adipose tissue.
Now, what other mechanisms of action can account for the effects seen with those steroids that bind tightly to the AR? Well, those that bind tightly to the AR will decrease LPL (Lipoprotein Lipase), which is an enzyme that causes lipid accumulation. (4) They may also decrease Acetyl-CoA Carboxylase and Fatty Acid Synthetase.(5)
Another interesting note is that androgens have been shown to increase adenyl cylclase as well. This is the enzyme which is responsible for the conversion of cytoplasmic ATP into cyclic AMP. Increasing its concentrations is a good thing, in other words.
Ik ging er van uit dat het met de adrenorecepter te maken had maar daar heeft tren dus geen invloed op. Er zitten dus ook androgenrecepters op de vetcellen schijnbaar. Weer wat geleerd.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostZeer interessant stukje:
Bron: Why Trenbolone is effective at fat loss
Ik ging er van uit dat het met de adrenorecepter te maken had maar daar heeft tren dus geen invloed op. Er zitten dus ook androgenrecepters op de vetcellen schijnbaar. Weer wat geleerd.
Jij komt aan met adreno en daar heeft het inderdaad niets mee te maken. Het gaat om de androgene-receptoren in je vet. Daar bind tren zich aan. Maar als je een te hoog gehalte oestrogeen in je lichaam hebt zal de tren zich daar aan binden en wordt de kracht om vet te verbranden teniet gedaan. Tevens is het volgens mij wel degelijk mogelijk om met een kleine hoeveelheid testosteron een soortemet tren-only te doen. Dan heb je een kleinere massawinst maar wel een veel hogere vetverbranding.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEn wat bedoel je met een kleine hoeveelheid test? Is de hoeveelheid test dan niet te weinig om er nog massa uit te halen?
Trenbolone is een veel grotere mass-builder dan testosteron dus heb je in principe helemaal geen test nodig om massa op te bouwen en tevens ook vet te verliezen.
Heb al menig persoon op DBB zien kuren met tren en dan gebruikten ze slechts een kleine hoeveelheid test, 100-150mg/w. Zij beweerden dan dat de test enkel is om het libido hoog te houden.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJezus man, dat vertel ik dus de hele tijd. Snap niet dat je niet wist dat in vet ook androgene-receptoren zitten.
Jij komt aan met adreno en daar heeft het inderdaad niets mee te maken. Het gaat om de androgene-receptoren in je vet. Daar bind tren zich aan. Maar als je een te hoog gehalte oestrogeen in je lichaam hebt zal de tren zich daar aan binden en wordt de kracht om vet te verbranden teniet gedaan. Tevens is het volgens mij wel degelijk mogelijk om met een kleine hoeveelheid testosteron een soortemet tren-only te doen. Dan heb je een kleinere massawinst maar wel een veel hogere vetverbranding.Originally posted by Snuff-Sann View PostHet schijnt dat wanneer je een tren-only kuur doet je enorme gewrichtspijnen krijgt. De reden hiervoor zou weleeens een tekort aan oestrogeen in het lichaam kunnen zijn omdat er namelijk niets wordt omgezet. Om toch een kleine hoeveelheid te laten rondcirculeren kun je wat testosteron inbrengen, ongeveer 50mg/w.
Trenbolone is een veel grotere mass-builder dan testosteron dus heb je in principe helemaal geen test nodig om massa op te bouwen en tevens ook vet te verliezen.
Heb al menig persoon op DBB zien kuren met tren en dan gebruikten ze slechts een kleine hoeveelheid test, 100-150mg/w. Zij beweerden dan dat de test enkel is om het libido hoog te houden.
Kan het niet nuttig zijn om ook nolvadex tijdens de kuur te nemen? Dat bindt zich toch aan de oestrogeenreceptors?
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostLijkt mij een moeilijke situatie.
Kan het niet nuttig zijn om ook nolvadex tijdens de kuur te nemen? Dat bindt zich toch aan de oestrogeenreceptors?
Dan lijkt het me beter een aromatase-remmer te gebruiken.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk denk dat nolvadex verliest wanneer het de concurrentie met trenbolone aangaat, maar kan het ook mis hebben.
Dan lijkt het me beter een aromatase-remmer te gebruiken.
Eén van de effecten waarmee men tijdens het gebruik van Arimidex rekening moet
houden, is dat ook de voordelen van oestrogeen wegvallen. Allereerst betekent
dit dat winsten van een kuur drastisch kunnen dalen. Men zal meer kwalitatieve,
vet-vrije massa winst zien, maar niettemin minder massa. Een tweede probleem is
dat oestrogeen een positief effect lijkt te hebben op het cholesterolgehalte.
Aangezien het oestrogeen wordt verminderd, kan het gebruik van Arimidex een
grote invloed op de HDL- en LDL-ratio's van uw cholesterol-profiel hebben. Op dit vlak
is Nolvadex gezonder voor de gebruiker, want ondanks haar anti-oestrogene
effecten in de meeste weefsels, lijkt het positieve oestrogene effecten uit te
oefenen in de lever, en kan het cholesterol in de positieve zin bevorderen.
Stukje uit Arimidex.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment