Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er goed uit man. Als je bf dan ook weer is zoals de bedoeling was dan is het optimaal denk ik?

hey Snuffy, mbt die schyzofrene psychopaat, ik ga er verder niet op in, ik heb het driehoekje aangeklikt en BN doet er maar wat mee. Je zag het Leo gaat wel verder normaal discussieren, die psycho is echt puur aan het zieken en uitlokken.
    Ik denk dat er nu wel meer mensen het driehoekje zullen aanklikken. Dit gaat echt veel te ver.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• gaat lekker hier!

Comment

• hm... missch. ga je nog es op bruce lijken? die is 103kg nu bij 1.82 meter en % of 18 denk ik.
        ik groei als een wilde. zal ik verklappen hoe? 250mg testo en 100mg deca per 10!!! dagen.
        ze vragen allemaal weerr: zit je weer aan de pillen, mn zwager met wie ik train: je wordt weer mega ouwe.
        dus: als je eens een bep. massa hebt gehad hoef je iig niet zoveel te nemen om er weer te komen.
        als je het nog niet hebt gehad, missch. wel (zoals je nu bezig bent)

hoe is het met dromen? ik droomde vannacht dat jennifer aniston mn vriendin was. en ik vond der nooit top, maar ben nu wel een beetje verliefd op haar, want dat was een vette droom. (en geil ghehehhe)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
          hm... missch. ga je nog es op bruce lijken? die is 103kg nu bij 1.82 meter en % of 18 denk ik.
          ik groei als een wilde. zal ik verklappen hoe? 250mg testo en 100mg deca per 10!!! dagen.
          ze vragen allemaal weerr: zit je weer aan de pillen, mn zwager met wie ik train: je wordt weer mega ouwe.
          dus: als je eens een bep. massa hebt gehad hoef je iig niet zoveel te nemen om er weer te komen.
          als je het nog niet hebt gehad, missch. wel (zoals je nu bezig bent)

hoe is het met dromen? ik droomde vannacht dat jennifer aniston mn vriendin was. en ik vond der nooit top, maar ben nu wel een beetje verliefd op haar, want dat was een vette droom. (en geil ghehehhe)
          Hey Andries, alles kits achter de rits?
          Denk niet dat ik op jou ga lijken gozer, ik bedoel, 18% BF? Nee, dat zal ik nooit meer laten gebeuren. Ik dacht dat je zelf ook lager wilde???
          Wel lekker dat je zo goed gaat op een vrij lage dosering, gewoon doorgaan!

Tsja, natte dromen hebben we allemaal wel eens. Dan verandert meteen de kijk op iemand. Maar goed, Jennifer een best wel te doen dacht ik zo.

Ik stond vanmorgen weer op de weegschaal en wammes, 102,9kg. Gisteren nog op de 104,3kg.
          Ik maak me niet druk, zit in de bulk maar dit is allemaal vocht wat er tijdens de feestdagen in is geslopen. Ik word weer lekker droog.
          Mocht mijn BF weer op orde zijn morgenochtend zal ik mijn intake eens wat meer gaan opvoeren.
          Ik ben van mening dat zolang je superschoon eet er zich geen complicaties gaan voordoen in de vorm van het vasthouden van vocht en vet.
          Wel dien je de vet-, zout- en suikerintake zo laag mogelijk te houden, vooral zout is een fucker.
          Ook ga ik eens experimenteren met ijs net na een training.
          Ze hebben hier een ijs-sorbet waar geen vet en zout in zit, enkel maar suiker, snelle suiker.
          Normaal gesproken neem je dextrose of starch direkt na een workout, ik wil eens kijken wat whey-isolaat samen met een bak van dat ijs gaat doen. Slechts snelle suikers en voor de rest schoon, en natuurlijk de ow zo belangrijke calorieen.

Comment

• ik wil ook droger, maar ik kwam van 25-28% dus das oke. ennuh.. vrij lage dosering: halve deca en 1 testo per 10 dagen, dat doet niemand. daar gelooft men niet in. ik dacht; eerst proberen en dan laten zien. als ik het vantevoren roep, gaan ze zeggen dat ik gek ben. resultaat op het oog is enorm. kracht is redelijk en gewicht gezien de zeer weinige vochtretentie ook redelijk tot goed. het enige is: het duurt 6 weken voor het echt begint. dus je bouwt gewoon langzamer op. totaal gen andere stemming, wat ik wel had met hogere doseringen. (alleen geiler, maar niet kort lontje enzo).
            die ijs van je: zoek eens chocolademelk op. (als je niet anti melk bent). heb het toen een tijdje gedaan, nadat ik had gelezen dat het een van de beste en snelste after workouts was. calorieen (heel veel) en suiker. ook wel veel. zoals je zegt: zout is de ellende. en nou is vlees net zo lekker met een beetje zout
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Mss een OT vraag maar hoe ga je je 4de kuurlog noemen? Quatro Snuff? :P vroeg mij gwn af sorry als dit stomme vraag is en mag je gewoon deleten :P

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                Mss een OT vraag maar hoe ga je je 4de kuurlog noemen? Quatro Snuff? :P vroeg mij gwn af sorry als dit stomme vraag is en mag je gewoon deleten :P
                Eigenlijk deleten maar om een antwoord op je vraag te geven dien je naar de titel van dit topic te kijken en dan weet je het.

Comment

• Mogge,

Stats afgelopen zaterdag na een zeer uitbundige junk-week:

Gewicht: 107,5kg
                  Nek: 45cm
                  Taille: 92cm
                  BF: 14,19%

Veel vocht vastgehouden, in 6 dagen tijd 10kg in gewicht toegenomen.

Stats vanmorgen:

Gewicht: 101,3kg
                  Nek: 45cm
                  Taille: 90cm
                  BF: 12,56%

Gemeten volgens de site www.linear-software.com
                  Normaal gesproken ga ik altijd naar www.voedingsbehoefte.nl
                  Daar ik weer op mezelf woon ben ik niet meer in staat de huidplooimeting te verrichten.
                  Uit ervaring weet ik dat de nek/taille methode vrij nauwkeurig is.
                  Echter geeft linear-software een BF van 12,6 aan en voedingsbehoefte 10,9%.
                  Dat dan weer wel.
                  Al met al ben ik weer op de goede weg terug.
                  Zal mijn intake gaan opvoeren door snelle suikers tijdens en na mijn trainingen te nemen.
                  Tijdens zal dit 50gr. dextrose zijn en post work-out 75gr.
                  Een verhoging van 500 calorieen.
                  Zal later even mijn voedingsschema's posten.

Comment

• Hoe kan het dat jij zo veel afvalt op zo snelle tijd? Of is dat enkel vocht?

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                      Hoe kan het dat jij zo veel afvalt op zo snelle tijd? Of is dat enkel vocht?
                      Yep, dat was dus vocht.
                      Er zit nog steeds een klein beetje maar tis zo goed als weg.

Ben 5 dagen in Holland geweest om mijn kinderen en ouders even te zien.
                      Mijn moeder heeft nogal de gewoonte om overal zout op te doen of doorheen te mengen. Vlees, aardappelen, groente, etc. Ze vertelt me dan dat het maar heel weinig is, echter voor mijn doen natuurlijk veels te veel. Daardoor houd mijn lichaam vocht vast.
                      Door weer schoon te eten verdwijnt het alweer heel erg snel, had eigenlijk niet zo snel verwacht, maar goed.
                      Nu ben ik aan het experimenteren. Heb vandaag getraint en tijdens de workout 50gr. dextrose door m'n water gemengt. Net na de training een shake met water, 75gr. dextrose en amino's.
                      Doordat ik vandaag a-sociaal veel gefietst heb kreeg ik het idee om eens zelf pannekoeken te maken.
                      Havermout, magere melk, eieren, kaneel. Daarop wat glucose-stroop.
                      Maw hab ik vandaag een aanzienlijke verhoging in calorieen. Doordat er in de ingredienten geen zout is toegevoegt ben ik benieuwt hoe mijn lichaam hier op gaat reageren. Ikzelf ben van mening dat mijn lichaam de verhoging calorieen, met name snelle suikers, goed kan gebruiken.
                      Ook kan het zijn dat ik teveel heb verhoogt en dat er een bepaalde hoeveelheid als vet opgeslagen gaat worden.
                      We zullen moeten afwachten.

Comment

• lekker bezig snuff echt wel!!!!

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                          lekker bezig snuff echt wel!!!!
                          Ik heb problemen met op de juiste manier aankomen en ik vermoed dat ik meer moet gaan eten, wel schoon natuurlijk.
                          Ik vraag me echter af wat de suiker gaat doen. In mijn normaal dieet zit slechts 20 gram.

Comment

• zit met zelfde snuff sta nu eindelijk na een lange cut op 10% en heb een boel gewicht verloren wil nu weer met een schone lij gaan bouwen ma niet boven de 12 13% uitkomen dus vindt best wel lastig om toch weer te bouwen ma geen vet! nog tips?kwa voeding training rust misschien ook wel?

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                              zit met zelfde snuff sta nu eindelijk na een lange cut op 10% en heb een boel gewicht verloren wil nu weer met een schone lij gaan bouwen ma niet boven de 12 13% uitkomen dus vindt best wel lastig om toch weer te bouwen ma geen vet! nog tips?kwa voeding training rust misschien ook wel?
                              Er zijn genoeg wegen te bewandelen als het aankomt op massa opbouwen. De een neemt veel carbs, de ander meer vetten, door de week geen carbs, in het weekend carb loads, veel eiwitten en ga zo maar door.
                              Ikzelf houd zout-, vet- en suikerinname zo laag mogelijk. Ben nu wel aan het experimenteren met snelle suikers. Ik heb namelijk de indruk dat dat een tekort in mijn voeding is en daardoor moeite heb met kwaliteitsmassa opbouwen. Toekomst gaat uitwijzen wat het gaat opleveren.

Comment

• ookal spuit je 10gram roid snuff vergeet een goed body maar
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X