Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben ook net begonnen met loggen dus als je je is verveelt en je ziet dat er iets beter kan zeg het aub want kwa ervaring zit het wel goed volgens mij bij jou
    my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

• Originally posted by foppe87 View Post
      ben ook net begonnen met loggen dus als je je is verveelt en je ziet dat er iets beter kan zeg het aub want kwa ervaring zit het wel goed volgens mij bij jou
      Ja, had hem al bekeken hehe.
      25% BF?

Nou, weet je volgens mij wel wat je moet doen hey.

Comment

• jah het probleem is wel duidelijk idd
        vind het best slecht van mezelf aangezien ik toen ik nog bij de landmacht zat en nog fanatiek wedstrijden vocht steeds rond de 13/14 procent zat

maar we gaan er weer aan werken
        net de eerste training weer gehad en ging weer lekker

Comment

• Originally posted by foppe87 View Post
          jah het probleem is wel duidelijk idd
          vind het best slecht van mezelf aangezien ik toen ik nog bij de landmacht zat en nog fanatiek wedstrijden vocht steeds rond de 13/14 procent zat

maar we gaan er weer aan werken
          net de eerste training weer gehad en ging weer lekker
          Goed gedaan jochie!

Comment

• Snuff, ben je opgehouden met het vermelden van je stats op zaterdag? Als ik het goed zie, is de laatste keer dat je dat opschreef op 24 december geweest.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
              Snuff, ben je opgehouden met het vermelden van je stats op zaterdag? Als ik het goed zie, is de laatste keer dat je dat opschreef op 24 december geweest.
              Hehe, (lachen als een boer met kiespijn) as zaterdag zal ik weer een update geven omtrent m'n gewicht, BF enzo.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hehe, (lachen als een boer met kiespijn) as zaterdag zal ik weer een update geven omtrent m'n gewicht, BF enzo.
                mooi zo ben benieuwd!

Comment

• train je nog
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                    train je nog
                    Hehehe, ja natuurlijk man.
                    Heb wel een week of 3 op 60/70% van m'n kunnen gezeten, dit ivm herstel van sommige gewrichten, pezen en aanhechtingen.
                    Gisteren een heerlijke schouder workout uitgevoerd. Voor de eerste keer in tijden geen pijn of vermoeidheid waargenomen.
                    Toch weer 5x naar de sportschool geweest afgelopen week.

Toch merk ik nu ook een kleine krachtsvermindering vergeleken met toen ik werkelijk aan het knallen was. Maar goed, dat was icm winstrol en dat geeft gewoon een enorme kick en dadendrang.

Comment

• nog aan het herstellen of alweer helemaal de ouwe?

Comment

• Nou, een updeetje dan maar.

Het gaat niet goed, laat dat duidelijk zijn.
                        Mijn lichaam is aan het veranderen. Het volume is langzaam aan het wegebben. Ik maak nu een recompositie mee die ik liever niet gezien had.
                        Het enigste wat ik momenteel kan doen is blijven trainen, goed eten en trachten mijn gewicht te behouden.
                        Dit gaat gelukkig redelijk goed.

Ik train nu 5 dagen in de week met een 60/70% intensiteit. Basis ligt op 4x10/12. Soms wil ik weleens naar de failure toe werken maar voor mij is het belangrijkste nu om pijnvrij te trainen. Vorig jaar ben ik een maand of drie heel erg zwaar gegaan en heb daardoor kleine pijntjes aan gewrichten, pezen en aanhechtingen overgehouden die nu langzaam weer aan het wegtrekken zijn. Ik dien rekening te houden dat mijn herstel nu veel minder snel is en het is voor mij nu niet weggelegt om een spierkweek protocol te volgen. En vooral niet met de intensiteit die ik aanhield toen ik nog ON was.
                        Ik ben wel van mening wat aan kracht ingeleverd te hebben, maar goed, ik moet het nu weer zelf doen en niet met roids.
                        Over het algemeen zijn mijn workouts nog steeds naar behoren en ondanks dat de motivatie moeilijk op te brengen is ga kan ik nog steeds met opgeheven hoofd naar de sportschool.
                        Tevens heb ik wat cardio ingevoerd. 3x in de week op de cross-trainer moet mijn conditie weer wat op peil brengen.

Dit weekend is mijn tweede junkvrije. Tis de bedoeling om tot volgend kerst niet meer te cheaten met voedsel.
                        Het enigste dat ik dan wel doe is in het weekend mijn dagelijkse pasta maaltijd vervangen voor een met volkorenbrood, kip en rosbief.
                        Ik ben in het bezit van een broodmaker en kan in principe zelf broden maken echter ben ik na lang zoeken gestuit op een volkorenbrood van Weigh****************chers die mijn inziens zeer goed te doen is. Verder blijkt Deens brood ook zeer laag in zout te zitten en kan ik hier ook aan geraken. Echter geeft Weigh****************chers net iets betere voedingswaarden.
                        Totale intake ligt doordeweeks op zo'n 4.500 kcal per dag en in het weekend houd ik de koolhydraten inname lager.

Mijn gewicht is langzaam aan het dalen. Ik ben veel volume kwijtgeraakt, vooral schouders en borst is flink afgenomen. Dit komt voornamelijk door het verliezen van vocht dat je door het kuren vasthoud en waardoor het volume van spieren veel groter oogt. Ik moet zeggen dat ik daardoor nu wel veel flexibeler ben wat op zich goed aanvoelt. Maarja, een beetje stijver met wat grotere spieren prefereert natuurlijk.
                        Op dit moment dien ik me gewoon klaar te stomen om op de dag van cardiologie zo fit mogelijk daar te verschijnen.
                        Het voornaamste is om gezond te worden verklaard. Is dat achter de rug kan ik weer gaan denken om het kuren weer op te pikken. Maar dat moet nog even wachten.

Oke, genoeg gelult, hier mijn stats.

Gewicht: 109,6kg
                        Nek: 45cm
                        Taille: 98,5cm
                        BF: 16,8%

Tsja, veel upperbody massa kwijt, daardoor stijging in BF.
                        Ik stond op 115kg, maw ben ik er nu 5 verloren.
                        Wel is mijn taille aan het afnemen, dat dan weer wel.
                        Nog 3 weken en dan naar cardiologie.
                        Ze zullen naar alle waarschijnlijkheid een MRI Heart Scan uitvoeren, een bloedonderzoek en zal ik als het goed is 24 uur wat meet-apparatuur bij me moeten dragen. Hopelijk krijg ik dan een week later het resultaat te horen.
                        Als dat positief is kan ik mijn oude leventje weer oppakken.
                        Laterzzzzz.
                        Last edited by Snuff-Sann; 14-01-2012, 23:22.

Comment

• Valt het je tegen allemaal, Snuff?
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hmm sterkte. Lijkt me kut om te merken hoe alles achteruit gaat en spiermassa waarvoor je hard gewerkt hebt de zien verdwijnen. Maar na regen komt zonneschijn over het algemeen!
                            Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                              Valt het je tegen allemaal, Snuff?
                              Homeostase is een ku.... euhm klote woord Beau.

Originally posted by Yawa77 View Post
                              Hmm sterkte. Lijkt me kut om te merken hoe alles achteruit gaat en spiermassa waarvoor je hard gewerkt hebt de zien verdwijnen. Maar na regen komt zonneschijn over het algemeen!
                              Yep, dat is ook zo.
                              En het gaat enorm hard. Stond ik gisteren nog op 109,6kg, sta ik vanmorgen op 108,5kg.
                              Zucht.
                              Ik moet echter doorzetten. Enkel die tests doorkomen en dan kan Snuff weer starten.
                              Met een beetje mazzel is alles er zo weer aan. (Muscle-Memory)
                              Nog drie weken trotseren.

Comment

• hoop ut voor je dat het er zo weer bij aan zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X