spot on snuff san. you nailed it
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
wel ff opletten: het soepel uitvoeren van die klemmen duurt wel even voor je dat onder de knie hebt. zat 2 jaar op jiu jitsu en het ging nog steeds lomp. (of zegt dat wat over mij)
het is niet zo dat iemand ff zn arm aangeeft om m te locken enzo.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Denk dat snelheid en souplesse de sleutel zijn. Dat lijkt me een stuk talent en veel ervaring.
Succes snuff."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by bruce View Postwel ff opletten: het soepel uitvoeren van die klemmen duurt wel even voor je dat onder de knie hebt. zat 2 jaar op jiu jitsu en het ging nog steeds lomp. (of zegt dat wat over mij)
het is niet zo dat iemand ff zn arm aangeeft om m te locken enzo.
Ben ervan bewust dat ik het niet van de ene op de andere dag onder de knie heb.
Originally posted by GeneralIx View PostDenk dat snelheid en souplesse de sleutel zijn. Dat lijkt me een stuk talent en veel ervaring.
Succes snuff.
Echter daarnaast zo stijf als een hark.
Maar ik zal er doorheen moeten, of ik nu wil of niet.
Ik kan het mezelf niet veroorloven om weer 2 blauwe ogen te hebben, of om net als Nib op vloeibaar voedsel over te stappen als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
-
Flexibiliteit is te trainen. Ga eens stretchen na je trainingen, zal al veel schelen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Meestal wel. Objectbeveiliging normaal, maar draai wel eens af en toe een evenementje mee. Ik heb niet zo heel veel ervaring aan de deur maar heb er wel eens gestaan. Succes ermee, het is erg leuk en veelzijdig werk. Je verveelt je geen minuut en je leert ontzettend veel mensen kennen en met mensen omgaan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Klein Updeetje.
Ben sinds ik OFF gegaan ben zo'n 9 kilo kwijtgeraakt met een stijging van BF.
Volume is gewoon helemaal weg en je doet er geen ruk tegen.
Momenteel weeg ik 105,8kg met een BF van 16,7%.
Het maakt ook helemaal niet uit hoelang je ON bent geweest.
Sommigen beweren dat spieren beter blijven zitten naarmate je het ON zijn verlengt, dit is absoluut niet waar.
Je lichaam is door de hoge testosteron in staat veel meer spiermassa vast te houden. Homeostase heeft geen schijn van kans. Cortisol word de kiem gesmoord. Althans, zolang je maar ON blijft.
Maar laat je de hoeveelheid test in je lichaam langzaam maar zeker afzakken, zeg dan maar gedag met je handje naar die ow zo hard voor gewerkte massa, want je lichaam is door het tekort aan test niet in staat het vast te houden.
Ik ben een aantal weken wat down geweest, het welbekende dipje na het kuren waarschijnlijk.
Wel ben ik gewoon keurig naar de sportschool geweest, 4 of 5 keer in de week. Heb een week of 4 lang met lagere gewichten en meer reps gewerkt, dit om mijn lichaam wat herstel te gunnen.
Afgelopen week voelde ik mij zeer goed. Ik heb het vermoeden dat mijn modjo weer aan het terugkeren is. Trainingen gingen naar behoren. Natuurlijk lang niet zo sterk als toen ik ON was maar ik mag zeker niet klagen. Ben met motivatie en positiviteit bezig geweest en dat is een fijn welkomen.
Nog een weekje te gaan en dan kan ik eindelijk naar cardiologie. Ik heb met een aantal personen gepraat die zelf ook al eens daar geweest zijn. Zij vertelden me dat er grote kans bestaat dat het bezoek voor mij slechts eenmalig is en ik na de 7e februari niet meer terug hoef te komen. Dit komt omdat er in mijn geval geen direkte indicatie is dat ik hart-problemen ondervind. Mijn huisarts wil enkel maar zekerheid boven alles en ook die mogelijkheid uitsluiten. Ikzelf heb nooit hartklachten gehad en het zit ook niet in mijn familie. Maw ziet her er op zich gunstig uit.
Wordt ik op de 7e februari gezond verklaard jas ik er ook per omgaande weer een dosering test in hehehe.
Morgenochtend stap ik naar mijn huisarts voor doorverwijzing aangezien het bloedonderzoek tijd is. Met een beetje mazzel heb ik einde van de week resultaat. Ikzelf ben in ieder geval reuze nieuwsgierig.
Morgen mijn laatste 20mg tamoxifen en dan houd mijn nakuur op.
Tis nu maar afwachten en kijken in hoeverre ik ben hersteld.
Laterzzzzzz.
Comment
-
Oke, gisteren een doorverwijzing bij m'n huisarts afgehaald voor een bloedonderzoek.
Vind het wel grappig hoe gemakkelijk het hier in de UK wel niet gaat.
Begrijp dat het in Holland veel lastiger is om een bloedonderzoek via de huisarts te krijgen. Meestal moet er een grondige reden zijn.
En gaat het niet via je eigen arts dien je een bepaald bedrag ervoor te betalen.
Nou, ik heb een gouden wijffie als huisarts hehehe.
Op de doorverwijzing staat ook de reden voor het onderzoek:
'Gym weight training++. Patient requests tests to monitor if changes'.
Alle tests worden uitgevoerd die voor mij van uiterst belang zijn. Ik mis enkel SHBG, maar goed, kan dat nog wel even vragen om te doen.
Afspraak is vrijdag om 09.50u.
Dan zal ik maandag of dinsdag de uitslag in handen hebben.
Ik ben natuurlijk echt heel erg benieuwd. Ik heb vele bloedonderzoeken laten uitvoeren maar deze is toch wel de belangrijkste. Na anderhalf jaar ON te zijn geweest (dit icm met een strak HCG protocol) en iets meer dan twee maanden OFF (met een 5-weekse tamo nakuur) wil ik wel eens zien in hoeverre ik hersteld ben.
Wat wel ietsjes minder is,,,,ze pikken 7 buisjes bloed van me.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat wel ietsjes minder is,,,,ze pikken 7 buisjes bloed van me.
Laterzzzzz.
Wel kut van al dat bloedprikken :S Ik werd facking benauwd van een buisje, twee jaar geleden. Hopelijk heb je niet weer last van flauwvallen (ivm met dat eenmalige incident 'sochtends dat je had), zorg in ieder geval voor een gemiddelde tot hoge bloedsuikerspiegel, dan kan je misschien iets meer hebben.
Mannen kunnen minder goed tegen bloed is het vooroordeel :P en het is nog waar ook!
Succes.Laissez Faire
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment