Originally posted by Hermandad
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Denk niet dat het om die discussie ging snuff. Sowieso, sarcasme droop er wel van af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Net de laatste pagina's gelezen en echt respect dat je altijd zo open bent over je gebruik. Ik lees dat je 1.5 jaar ON bent geweest en nu weer een lange tijd ON wilt zijn. Echter lees je veel op forums en in artikelen dat je moet kuren en na een kuur altijd weer moet stoppen, waarom is dit en waarom doe jij het niet? Ik zie dat je geen schade hebt gehad van 1.5 jaar kuren. Hoe komt het dat andere mensen hinder ondervinden van AAS en jij niet? Verkeerde combinatie?
Succes !Last edited by robdegekste; 20-02-2012, 00:25.
Comment
-
Originally posted by robdegekste View PostNet de laatste pagina's gelezen en echt respect dat je altijd zo open bent over je gebruik. Ik lees dat je 1.5 jaar ON bent geweest en nu weer een lange tijd ON wilt zijn. Echter lees je veel op forums en in artikelen dat je moet kuren en na een kuur altijd weer moet stoppen, waarom is dit en waarom doe jij het niet? Ik zie dat je geen schade hebt gehad van 1.5 jaar kuren. Hoe komt het dat andere mensen hinder ondervinden van AAS en jij niet? Verkeerde combinatie?
Succes !Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostScherp seanl94. Ben benieuwd naar Snuffs reactie.....
@ Sean......weet het antwoord al, to- verkracht? :PÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Updeetje.
Na 2,5 week weer back on track met 750mg testosteron entanthaat in mijn bloed rondcirculerend gaat het weer de goede kant op.
Na ongeveer 10 dagen was er een enorme libido-boost voelbaar. Heb eerlijk gezegt nog nooit zoiets meegemaakt. Mijn vriendin heeft de ganze dag een big smile on her face.Dat gaat lekker!
Heb gisteren mijn derde week Max-OT afgewerkt en ook daar wordt ongestoord progressie gemaakt. De gewichten zijn weleenswaar nog niet op mijn hoogste kunnen echter wil ik niet te snel verhogen maar rustigjes opbouwen. Momenteel doe ik dat met 2,5 kilo per week.
Ik ben weer in gewicht aan het toenemen. Hierdoor zakt mijn VP. Naar alle waarschijnlijkheid over enkele weken mijn volume weer terug.
Heb mijn voeding experimenteel aangepast. Ik wil zien of ik volkorenbrood kan gaan toevoegen en de havermout eruit. Momenteel gaat het buiten verwachting en blijft de bloat weg.
Heb ik normaal gesproken 200gr. havermout pre workout, is dit sinds enige dagen vervangen voor het volgende:
- 1 heel Deens volkorenbrood (niet groot, 18 boterhammen)
- 2 bananen
- 3 blikjes sardientjes in tomatensaus
- 1 potje ei/mayo
Ik prop alles op mijn brood en zit dan lekker vol wat mij een zeer energiekvolle training oplevert.
Na de training vervolgens weer mijn klassieke maaltijd van pasta, kidneybeans, koolvis en tonijn.
Ook mijn ontbijt zal veranderen.
Er zullen nu 6 hele eieren gegeten worden. Lekker op brood met zo af en toe wat plakjes ham er op.
Als laatste nog mijn stats:
Gewicht: 111,4kg
Nek: 46cm
Taille: 98cm
VP: 15,6%
Laterzzzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-